اجاره ویلا کیش با قیمتی مناسب از سایت لوکس ویلا

کیش سال های مدیدی است که مقصد سفرهای گردشگری بسیاری از ما شده است. این جزیره زیبا با ساحل آرام و دنج، آبهای زلال، مناطق تاریخی، مراکز تجاری و اماکن تفریحی یک ترکیب ایده آل برای یک سفر داخل کشور است. این تنوع جاذبه های گردشگری کیش می تواند طیف گستره ای از سلیقه ها را راضی کند. هزینه این سفر نیز در برابر مزایایش و در قیاس با سفرهای خارجی مقرون به صرفه است.

کافیست با اجاره ویلا در کیش در سایتی مثل لوکس ویلا از قبل اقامت گاه خود را در این سفر مشخص کنید. سپس با خیالی راحت به این شهر سفر کنید و از دیدنی های کیش لذت ببرید. برای اینکه پیش از سفر بتوانید برای سفر خود برنامه های تفریحی مناسبی داشته باشید در این یادداشت شما را با جذابیت های این سفر آشنا خواهیم کرد. پیش از آن باید بدانید که کیش به عنوان یکی از خاص ترین جزایر مرجانی خلیج فارس 90 کیلومتر وسعت داشته و جمعیت آن 40000 نفر است. در این شهر بیش از 60 هتل و اقامتگاه با درجه بندی های مختلف برای پذیرایی از مسافران ساخته شده است.

جاذبه های تاریخی کیش

بسیاری از توریست ها از میان همه جاذبه های توریستی کیش اول از همه به سراغ اماکن تاریخی دیدنی این جزیره می روند. این جزیره زیبای که آن را مروارید خلیج فارس می نامند، از این منظر بسیار غنی است. این شهر بخشی از نقشه بزرگ ایران در دوران هخامنشیان بوده است. در دوره حکومت سلاجقه، این شهر بزرگ ترین مرکز تجاری خلیج فارس و رفت و آمد کشتی ها بوده است. در دوره ای از تاریخ این شهر  پرتغالی آن را همچون جزیره هرمز به تصرف خود درآوردند. اما سردار حکومت صفوی به نام امام قلی خان این مناطق را به ایران بازگرداند.

دوران دوم پهلوی زمان کشف دوباره کیش و بدل شدن آن به یک مرکز توریستی بین المللی بود. در این راستا مهم ترین زیرساخت ها فرودگاه، هتل ها و اقامتگاه های مدرن و اماکن تفریحی و گردشگری بودند که به تدریج در جای جای این جزیره به یاد ماندنی قدکشیدند. با بدل شدن این شهر به اولین منطقه آزاد اقتصادی ایران، جهشی در اقتصاد این منطقه رخ داد و ظرفیت های جدید سرمایه گذاری در آن کشف شد. تاریخچه پربار جزیره مرجانی کیش، باعث شده است که این جزیره ظرفیت گردشگری بالایی داشته باشد. اکنونبا هم نگاهی به جاذبه های تاریخی کیش می اندازیم.

کاریز ، شهری پنهان در زیرزمین

عنوان شهر زیرزمینی می تواند اشتیاق را در دل هر مسافری برای کشف آن زنده کند. برای تجربه چنین لذتی کافیست با سفر به این شهر و اجاره سوئیت در کیش به شهر زیرزمینی کاریز در این جزیره بروید. در این شهر زیرزمینی 16 متر در دل زمین پایین رفته سنگواره هایی با عمر 270 تا 570 میلیون را مشاهده می کنید. این شهر بازمانده یکی از سیستم های پیشرفته قنات سازی مردمان جنوب ایران برای رسیدن به آب شرب شیرین در گرمای این جزیره بوده است.

این بنای جاخوش کرده در زیر زمین را چتری از مرجان ها و صدف های طبیعی در سطح زمین در بر گرفته اند و سقف آن شده اند. زیبایی و تک بودن این ترکیب منحصر به فرد باعث شده است که این شهر زیرزمینی در فهرست آثار جهانی یونسکو به ثبت برسد.

کشتی یونانی و زیبایی غروب

کشتی یونانی را خیلی ها به عنوان نماد دیدنی های توریستی کیش می شناسند. با این که این کشتی در پهنه آسمان کیش به تدریج رو به زوال است، اما قصه ها و جذابیت های آن همچنان می تواند مسافران را مسحور خود کند. این کشتی در سال 1345 در اطراف روستای باغو به گل نشست. یکی از جذابیت های غروب سرخ گون جزیره کیش پایین رفتن خورشید در پشت این کشتی و پیوستن آن به دریاست. این کشتی پس از به گل نشستن به دلایل نامعلومی به آتش کشید.

حریره شهری در دل تاریخ

تاریخ این شهر باستانی زیبا به دوران بعد از اسلام در ایران یعنی قرون 5 تا 10 هجری پیوند خورده است. مسافران برای بازدید از آن می توانند پس از اجاره روزانه ویلا در دامون ساحلی کیش و استقرار در این جزیره، سری هم به این شهر در بخش شمالی جزیره بزنند. در این شهر تمام نشانه های بالندگی و شکوفایی در قالب خانه های اعیانی، مسجد، حمام، قنات های باستانی و مجموعه های ساحلی به چشم می خورد. دیدن درخت انجیر معابد 600 ساله جزیره را که در چند قدمی این شهر قرار دارد به هیچ وجه از دست ندهید.

برگشت به دوران مدرن کیش

شاید گشت و گذار در تاریخ برای خیلی از توریست ها به عنوان یکی از دیدنی های کیش خیلی هم وسوسه برانگیز نباشد. این دسته از مسافران ترجیح می دهند بیشتر درباره طبیعت، تفریحات و مراکز خرید این شهر بدانند. از این نظر کیش چنان مقصد گردشگری پرباری است که شاید برخی از این جاذبه های توریستی کیش را فقط بتوانیم نام ببریم.

از آن جمله می توان ساحل های تفریحی کیش و پارک های ساحلی میرمهنا ، مرجان و مرد ماهیگیر را نام برد. برای تجربه آرامش ناب در کنار دریا و در این سواحل زیبا کافیست با اجاره ویلا در شهرک صدف کیش از لوکس ویلا سفر خود را به این شهر آغاز کنید. پس از آن می توانید از تفریحات کیش که در ادامه یادداشت تعدادی از آنها را معرفی می کنیم لذت ببرید.

دلفیناریوم کیش یکی از زیباترین دیدنی های این جزیره است. علاوه بر دلفین ها دیگر حیوانات دوست داشتنی دریایی منطقه مثل پنگوئن و  شیر دریایی نیز میزبان شما در این مرکز خواهند بود.  آکواریوم کیش دیگر جذابیت دریایی این جزیره است. در این آکواریوم 70 نوع ماهی تزئینی آب های شور و شیرین در مخزن بیست هزار لیتری در برابر چشمان بازدید کننده ها خودنمایی می کنند. اماکیش فقط شهر حیوانات دریایی نیست. پرنده ها هم در این جزیره در باغ پرندگان کیش دلبری می کنند. 57 گونه پرنده بسیار زیبا و خاص در کنار دلفیناریوم شما را به خود می خوانند.

افزون بر همه اینها هر گردشگر مشتاقی پس از اجاره ویلا در کیش عاشق تفریحات آبی این شهر از جمله غواصی، اسکوتر زیردریایی، شاتل سواری، قایق سواری و فلای بورد خواهد شد. پرسه در مراکز خرید این منطقه آزاد تجاری همچون پردیس، مریم، مرجان و مروارید نیز بی تردید بخشی از برنامه سفر شما خواهد بود. با توجه به آب و هوای کیش پیشنهاد ما به شما برای سفر به این شهر در پاییز زمستان و اوایل بهار است. هر چند که این شهر در فصول گرم نیز برنامه های جذاب خودش را دارد.