معرفی دارالترجمه رسمی و تخصصی حرفه ای

امروزه تب مهاجرت و برنامه ریزی برای ادامه زندگی در کشور دیگری، بسیار داغل و پرتقاضا شده است. در طی فرآیند مهاجرت یکی از مراحل دریافت ترجمه ای دقیق ازمدارک هویتی،مدارک تخصصصی و تحصیلی افراد بوده که بسیار در آینده‌شان حائز اهمیت است.

در اینجاست که به اهمیت دارالترجمه ها بیشتر خواهیم رسید. مراکزی که به ما برای مهاجرتی راحت تر کمک می کنند. باید گفت که مورد تایید بودن یک دارالترجمه صرفا به رسمی بودن و مجوز داشتنش نیست، بلکه اعتبار بالا و سابقه ی یک دارالترجمه رسمی است به ما کمک می کند تا در کشور مقصدمان به بهترین شکل ممکن مدارک خود را که ترجمه  شده است ارائه بدهیم.

دارالترجمه حرفه ای و خاص

تمامی مطالب بالا برای معرفی موسسه ای تخصصی برای ترجمه مدارک است. دارالترجمه پویا مهر را به همین جهت در این مقاله به شما معرفی کردیم.

دارالترجمه‌‌ رسمی پویامهر به‌طور کلی وظیفه ترجمه انواع مدارک را برای دریافت ویزاهای مختلف بر عهده دارد. این دارالترجمه‌ زیر نظر مترجمین رسمی قوه قضاییه فعالیت کند تا ترجمه رسمی مدارک از اعتبار کافی برخوردار باشد. دارالترجمه پویامهر بیش از ۱۰ سال است که با کمک مترجمان خبره خود، به‌طور تخصصی در زمینه ترجمه رسمی مدارک برای دریافت ویزا و ارائه به سفارت‌خانه‌های کشورهای مقصد فعالیت می‌کند. تمام مترجمانی که در این موسسه فعالیت می‌کنند مترجم رسمی قوه قضاییه هستند و از مهر و امضای معتبر و مورد تایید قوه قضاییه بهره می‌برند. این دارالترجمه هزینه خدمات خود را طبق نرخ‌نامه مصوب قوه قضائیه از مشتریان خود دریافت می‌کند.

سایت: ptranslation.co

تلفن: 22786643

موبایل: 09128908205

پایان رپورتاژ آگهی