آشنایی با محصولات نمایندگی اشنایدر الکتریک

اختراع برق باعث پدید آمدن صنایع بزرگ و پیشرفت تکنولوژی شد از جمله می‌­توان به تولید تجهیزات برق صنعتی و به کارگیری آن در صنایع، کارخانجات، کارگاه‌‌­ها و مصارف خانگی اشاره کرد. مهمترین کاربرد و اهمیت تجهیزات برقی، کاهش مصرف برق و تأمین ایمنی آن می‌­باشد. چندین برند از تجهیزات برقی توسط شرکت­‌های مختلف تولید می­‌شود که شرکت اشنایدر الکتریک یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین مراکز تولید محصولات الکتریکی می­‌باشد که تولیدات خود را به سایر کشورها صادر می­‌کند و به منظور بهتر ارائه شدن خدمات خود در آن کشورها دارای نمایندگی می‌­باشد که نمایندگی اشنایدر در ایران یکی از آن مراکز است. وجود نمایندگی اشنایدر در ایران موجب می‌­شود تا مصرف‌­کنندگان این گونه محصولات به راحتی بتوانند آنها را به صورت اصل و با قیمت مناسب تهیه کنند. دفتر مرکزی این شرکت در شهر روی ملمزون فرانسه بوده و برای بالا بردن بهره‌­وری خود در بعضی کشورها خط مونتاژی را احداث نموده که تحت لیسانس شرکت اصلی مشغول به کار هستند.

 آشنایی بیشتر با شرکت اشنایدر الکتریک

شرکت اشنایدر الکتریک یکی از بزرگ‌ترین شرکت­‌های تولیدکننده در زمینه صنعت برق در دنیا می‌­باشد که بدلیل کاربرد و کیفیت بالای محصولات، سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص داده است. این شرکت که توسط برادران اشنایدر در سال 1836 تأسیس شد در ابتدا فعالیت خود را در زمینه صنایع فولاد، آهن، کشتی­ سازی و ماشین­‌آلات سنگین آغاز کرد و در سال 1919 فعالیت خود را در زمینه تولید تجهیزات الکتریکی برای نیروگاه‌ها، تجهیزات تابلو برق، موتورهای الکتریکی و لوکوموتیوهای برقی گسترش داد. همچنین این شرکت با مالکیت دومین توزیع کننده صنعت برق در اروپا یعنی کارخانه lexal توسعه بیشتری به فعالیت‌­های خود در زمینه تولید داد و با تأسیس نمایندگی‌­های مختلف در بیشتر از 130 کشور جهان یکی از شناخته­‌ترین تولیدکنندگان صنعت برق می­‌باشد. نمایندگی اشنایدر در ایران این امکان را بوجود می­‌آورد تا متقاضیان این محصولات را بدون نگرانی و بطور مستقیم تهیه نمایند و از مزایای آن بهره­‌مند شوند. در واقع نمایندگی اشنایدر میان تولیدکنندگان و مصرف­‌کنندگان محصولات اشنایدر یک پل ارتباطی برقرار می­‌کند بطوری که هر دو طرف از ارائه و دریافت محصولات رضایت داشته باشند.

تله مکانیک نماینده رسمی شرکت اشنایدر الکتریک

در ایران شرکت اشنایدر الکتریک را بیشتر به اسم شرکت تله ­مکانیک می­‌شناسند. محصولات این برند که در کشور ما از اعتبار بالایی برخوردار است توسط نمایندگی اشنایدر الکتریک توزیع می­‌شود. یکی از افتخارات شرکت اشنایدر تأمین انرژی مورد نیاز از طریق شبکه برق SA و همچنین جلوگیری از قطع مکرر برق شبکه برای مراکزی چون بیمارستان­‌ها، فرودگاه‌ها، مراکز خرید و… می­‌باشد. اشنایدر تاکنون توانست جوایز و افتخارات بسیاری را نصیب خود کند. نمایندگی اشنایدر با حضور خود در ایران و بسیاری از کشورهای دنیا نقش بزرگی در عرصه مدیریت انرژی، ایمن‌­سازی، اتوماسیون، ولتاژ متوسط و ولتاژ پایین ایفا کرده است. همچنین با نصب هولوگرام بر روی کالاهای خود اصالت محصولات خود را به مشتریان خود نشان داده است. این کمپانی بزرگ فرانسوی با توجه به برنامه‌­ها و اقدامات توسعه پایداری خود راهکارهایی برای بهره­‌وری بالا از انرژی ارائه می‌­دهد و با بیشتر از 180 سال قدمت و تولیدات نوین و کاربردی توانست باعث پیشرفت و ایمنی در پروژه‌های مختلف شود.

کاربرد و تنوع محصولات نمایندگی اشنایدر در ایران

از جمله محصولات متنوع و باکیفیتی که توسط نمایندگی اشنایدر عرضه می­‌شود می‌­توان به رله‌ی ضربه‌­ای و محافظ جان، سنسور اشنایدر الکتریک، پرشر سوییچ، لیمیت سوییچ، کلید مینیاتوری، کلید حرارتی، بی­متال اشنایدر الکتریک و… را ذکر نمود که توسط مراکز فروش نمایندگی اشنایدر در ایران بدست مصرف‌کنندگان می­‌رسد. از تولیدات این شرکت در صنعتِ مواد غذایی و آشامیدنی، خودروسازی، داروئی، در انرژی و صنایع زیربنایی، فرودگاه‌ها، ساختمان‌­های مسکونی، ساختمان­‌های تجاری، ساختمان­‌های صنعتی، مخابرات و… استفاده می­‌شود. بطور کلی نمایندگی اشنایدر طیف وسیعی از تولیدات شرکت را در زمینه محصولات مختلف در رابطه با کسب و کارهای کوچک(روشنایی اضطراری، محافظ برق و…)، اتوماسیون صنعتی و کنترل( لوازم سنجش فشار، انواع جعبه، کابل ­کشی، رله­‌ها و…)، محصولات ولتاژ پایین(کلید هوایی، سافت استارتر و…)، اتوماسیون ساختمان و سیستم‌­های کنترل مختلف(ضد حریق، نرم ­افزار مانیتورینگ و…)، دسترسی به انرژی، توزیع ولتاژ متوسط و انواع خنک کننده‌­ها را روانه بازار کرده است.

از دیگر محصولات شرکت می‌­توان به شستی­‌ها به عنوان تجهیزات فرمان اشاره کرد که برای قطع و وصل کردن مدار استفاده می­‌شود. کلید اتوماتیک جزو محصولات حفاظتی تجهیزات برقی در مقابل اتصال کوتاه و اضافه بار به کار گرفته می­‌شود و پس از قطع مدار در صورت بروز خطا، مجدداً شروع به کار می­‌کند. کلید مینیاتوری دوپل 6 آمپر با قدرت قطع 6 کیلو آمپر و ولتاژ عملکرد 440 ولت در شبکه AC و دوام مکانیکی 20000 بار قطع و وصل از دیگر محصولات نمایندگی اشنایدر می­‌باشد.

عرضه محصولات اشنایدر همراه با گارانتی

کمپانی بزرگ اشنایدر با سابقه چندین ساله و از فعال‌ترین تولیدکنندگان محصولات صنعت برق در دنیا توانست با استفاده از منابع موجود و قابل دسترس محصولات کاربردی را برای رفع نیازهای جامعه تولید کند و یک برند معتبر در سراسر دنیا باشد. شرکت اشنایدر در طول سال‌ها تلاش پرثمر خود موانع و سختی‌های زیادی را پشت سر گذاشته و جایگاه بالایی را در پیشرفت تکنولوژی کسب نموده است. نمایندگی اشنایدر با توزیع محصولات اشنایدر در بخش‌های مختلف و ارائه خدمات فنی و مهندسی و تحویل به موقع کالاهای سفارش داده شده تلاش کرده تا اعتبار خود را در نزد مشتریان حفظ کند. تمامی کالاهایی که توسط نمایندگی اشنایدر به متقاضیان فروخته می­‌شود همراه با گارانتی می­‌باشد.

 الگا کالا، فروشگاه اینترنتی اشنایدر در تهران

از آنجایی که در بازار همواره کالاهای تقلبی و غیراستاندارد با سوءاستفاده از نام برندهای معروف وجود دارد متقاضیان برای این که دچار سردرگمی نشوند باید از مطمئن­‌ترین راه برای خرید اقدام کنند. اگر شما قصد خرید محصولات اشنایدر الکتریک را دارید می­‌توانید به نمایندگی اشنایدر مراجعه کنید و خریدی مطمئن داشته باشید. فروشگاه الگا کالا در تهران یکی از مراکز معتبری است که فعالیت خود را از سال 1389 با هدف تأمین تجهیزات برقی آغاز نمود. کسانی که قصد خرید این محصولات را دارند می­‌توانند از طریق فروشگاه اینترنتی اشنایدر در ایران به آدرس اینترنتی https://elgakala.com اطلاعات لازم را از محصولات ارائه شده در فروشگاه الگا کالا بدست آورند. این مجموعه با بهره­‌گیری از مهندسین و کارشناسان متخصص توانسته پاسخگوی نیازهای مشتریان باشد و کاربران می‌­توانند از طریق راه‌های ارتباطی مندرج در سایت مشاوره دریافت نمایند. همچنین شما می­‌توانید با کلیک بر روی هر یک از محصولات منتخب، اطلاعاتی را درباره آن بدست آورید و در صورت تمایل خرید خود را سفارش دهید.