قبل از شروع اسباب کشی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟- سرو بار

مقدمه

باربری چیتگر سرو بار

پیش از شروع اسباب کشی باید به نکات مهم بسیاری توجه داشته باشید تا با رعایت کردن آن‌ها خیالتان از بابت آسیب ندیدن وسایل آسوده گردد. این نکات به شما می‌کند تا بدون هیچ دردسر و مشکلی جا به جا شوید. مسلماً رفتن به خانه جدید می‌تواند برای شما حسی خوشایند همراه با استرس و نگرانی‌هایی به همراه داشته باشد. با کمک مجموعه سرو بار شما می‌توانید باربری چیتگر ، باربری جنت آباد ، باربری جردن ، باربری آزادی ، باربری گیشا و اطراف این محدوده‌ها را به ما بسپارید. در ادامه این مقاله ما تمامی نکات و توصیه‌های مهم قبل از شروع اسباب کشی را برای شما شرح می‌دهیم. پس در ادامه همراه ما باشید.

 

بررسی نکات مهم قبل از اسباب کشی | سرو بار

برای انجام اسباب کشی به بهترین شکل ممکن لازم است یکسری نکات مهم را قبل، در حین و بعد از اسباب کشی رعایت کنید. تنها در این صورت است که می‌توانید بدون مشکل و در فرصت مناسب وسایل خود را جا به جا کنید. توصیه مجموعه سرو بار برای شما این است که قبل از شروع اسباب کشی، بهتر است برای بسته ‌بندی وسایل خود زمان و دقت کافی داشته باشید تا وسایلتان آسیب نبیند. در ادامه به بررسی مهم‌ترین نکات قبل از شروع اسباب کشی می‌پردازیم. رعایت این نکات برای داشتن اسباب کشی آسان الزامی است.

تهیه لیست از کارهای اسباب کشی

برای انجام بهتر و سریع‌تر کارها در زمان اسباب کشی بهتر است یک لیست از تمام کارهایی که باید انجام شود، تهیه کنید. سپس طبق لیست تهیه شده و بر اساس اولویت بندی کارها آن‌ها را با صبر و حوصله انجام دهید.

محاسبه زمان موردنیاز برای بسته بندی وسایل به پیشنهاد باربری سعادت آباد سرو بار

یکی از مهم‌ترین نکات قبل از انجام اسباب کشی محاسبه و تخمین زمان موردنیاز برای بسته بندی و جا به جایی وسایل است. حتماً پیش از شروع اسباب کشی زمان بندی خود را بررسی کنید تا در حین جا به جایی به مشکل برنخورید و به موقع و بدون عجله وسایل خود را به محل جدید منتقل کنید.

حداقل برای اسباب کشی یک خانه براساس نوع خانه ۱ خوابه تا چند خوابه ۲ ساعت تا ۲ روز کاری زمان برای جابجایی از مبدا به مقصد لازم دارد . و زمان بسته بندی نیز براساس میزان وسایل و نوع اثاثیه داخل منزل متفاوت میباشد.

باربری گیشا سرو بار

وسایل موردنیاز اسباب کشی را از قبل تهیه کنید

همانطور که گفتیم مهم‌ترین بخش اسباب کشی، بسته بندی وسایل است. برای انجام بسته بندی، وسایلی مانند کارتن در سایزهای مختلف، چسب نواری پهن، قیچی، ماژیک و… نیاز دارید. تا به راحتی وسایل خود را در کارتن بسته بندی کنید.

در زمان بسته بندی و حمل مراقب وسایل شکستنی خود باشید

برای بسته بندی و حمل وسایل شکستنی لازم است دقت بیشتری داشته باشید و یا اگر کسی این کار را برای شما انجام می‌دهد به آن‌ها این مسئله را خاطر نشان کنید. تا لوازم شکستنی شما آسیب نبینند.

بهتر است بسته بندی را از وسایل آشپزخانه شروع کنید

در زمان اسباب کشی، بهتر است ابتدا وسایل آشپزخانه را بسته بندی کنید. زیرا این وسایل شکستنی و حساس هستند و باید دقت بیشتری در بسته بندی آن‌ها داشته باشید.

باربری جنت آباد سرو بار | باربری جردن سرو بار

بسته بندی درست و اصولی وسایل شکستنی

یکی دیگر از توصیه‌های مهم و اساسی سرو بار در زمان اسباب کشی این است که وسایل حساس و شکستنی را که احتمال آسیب دیدن آن‌ها بیشتر است، با پلاستیک‌های مخصوص محافظ دار، بسته بندی کنید و سپس درون کارتن قرار دهید. انجام دادن درست و اصولی بسته‌بندی‌ها مانع آسیب دیدن وسایل در زمان جا به جایی می‌شود.

جعبه‌ها را بادقت و محکم بسته بندی کنید| سرو بار

یکی دیگر از مهم‌ترین نکات در هنگام بسته بندی وسایل برای اسباب کشی، این است که از بسته بودن و محکم بودن در جعبه‌ها اطمینان حاصل کنید. بهتر است در جعبه‌ها را با طناب‌های باریک و یا چسب پهن محکم ببندید تا در زمان جا به جایی باز نشود.

برچسب‌ گذاری کارتن‌ها

به منظور راحتی بیشتر در زمان چیدمان و حمل وسایل بهتر است روی کارتن‌ها با برچسب مشخص کنید که چه چیزی درون آن قرار داده‌اید. این کار به شما در چیدمان بهتر وسایل و جا به جایی آسان آن‌ها کمک بسیاری خواهد کرد.

پوشاندن پایه‌های مبل

برای جلوگیری از آسیب دیدن مبل‌ها و وسایل حساس دیگر بهتر است پایه‌های مبل و وسایل تیز دیگر را به وسیله کاغذ و یا روزنامه باطله بپوشاند. توصیه می‌کنیم این نکات مهم سرو بار را به هیچ عنوان فراموش نکنید.

لوازم و وسایل ضروری را در دسترس خود قرار دهید

در زمان اسباب کشی باید توجه داشته باشید که وسایل و لوازم ضروری خود را در دسترس قرار دهید. زیرا ممکن است به آن‌ها نیاز پیدا کنید. لوازم ضروری شامل وسایل شخصی، بهداشتی و وسایلی که روزانه از آن‌ها استفاده می‌کنید، می‌شود.

هر وسیله بزرگی که می‌توانید را به قسمت‌های کوچک‌تر تفکیک کنید

اگر وسایل بزرگ شما مانند مبلمان، سرویس چوب و… قابل تفکیک شدن هستند، حتماً آن‌ها را از هم جدا کنید. تا حمل و نقل آن‌ها راحت‌تر شود و آسیبی به آن‌ها وارد نگردد.

سعی کنید تمام وسایل را به خوبی بسته بندی کنید

یکی دیگر از مهم‌ترین تجربه‌های سرو بار در زمینه اسباب کشی این است که حتماً تمام وسایل را به درستی بسته بندی کنید و درون کارتن قرار دهید. زیرا ممکن است در زمان جا به جایی و حمل آن‌ها به دلیل اصطکاک با وسایل دیگر خراب شوند.

اسباب کشی خود را به افراد ماهر در این زمینه بسپارید

آخرین و مهم‌ترین نکته در زمان اسباب کشی این است که حمل و جا به جایی وسایل خود را به افراد و مجموعه‌های ماهر در این زمینه بسپارید. تا وسایلتان آسیب نبینند و دچار ضرر نشوید.

باربری سعادت آباد سرو بار | باربری آزادی سرو بار

جمع بندی نکات مهم پیش از شروع اسباب کشی| باربری جردن سرو بار

ما در این مقاله به بررسی نکات مهم قبل از شروع اسباب کشی پرداختیم و با مجموعه باربری سرو آشنا شدیم. همانطور که در مطالب به آن اشاره کردیم یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های این روزها برای هر خانواده‌ای اسباب کشی و جا به جایی منزل است. زیرا در پروسه انجام اسباب کشی ممکن است تعداد زیادی از وسایل آسیب ببینند. برای جلوگیری از این امر باید تمام نکات ذکر شده در این مقاله را به خوبی رعایت کنید و مهم‌ترین نکته این که بهتر است از مجموعه‌های خدماتی مطمئن مانند سرو بار برای انجام امور اسباب کشی خود استفاده کنید.

کلمه کلیدی: سرو بار