معرفی صرافی بینگ ایکس برای معامله‌گران ارزهای دیجیتال

پس شروع اپیدمی کرونا، به منظور جلوگیری از شیوع این ویروس در سراسر جهان قرنطینه اعلام شد. خانه نشین شدن افراد سبب شد تا سیلی از کاربران به بازار بیت کوین و ارز‌های دیجیتال، علاقه‌مند شوند. زیرا تنها کاری بود که می‌توانستند در آن هنگام انجام دهند و تعداد کاربران صرافی ها، از آغاز شیوع ویروس کرونا با افزایش قابل توجهی همراه شد. هجوم کاربران به بازار کریپتو کارنسی نیز موجب شد تا صرافی‌های فعال در بازار نیز افزایش یابند.

بازار رمز ارزها چیست؟

در بازار کریپتو کارنسی (Cryptocurrency) معامله‌گران به خرید و فروش رمز ارزها می‌پردازند. رمز ارزها به دودسته آلت کوین‌ها و توکن‌ها دسته بندی می‌شوند که فرایند ایجاد و خلق هر کدام از این رمز ارزها متفاوت است. البته بیت کوین جزو آلت کوین‌‌ها و توکن‌ها محسوب نمی‌شود. رمز ارزها مانند دلار، ریال، پوند و غیره پول و دارایی محسوب می‌شوند اما این دارایی ها به صورت دیجیتالی هستند و قابل لمس نمی‌باشند. ارزهای دیجیتال برخلاف ارزهای فیات یا همان ارز کشورهای مختلف، در سراسر جهان قابل استفاده است و مخصوص به یک کشور یا یک ملیت نمی‌باشند. کاربران می‌توانند با ارزهای دیجیتال بدون آنکه نیاز به بانک باشد و در عرض چند دقیقه مبلغ مورد نظر خود را برای افرادی در آن سر دنیا ارسال کنند.

معامله در بازار رمز ارزها

برای معامله در بازار رمز ارزها، کاربران به یک بستر برای خرید و فروش نیاز دارند که صرافی‌ها این بستر را برای کاربران ایجاد می‌کنند. صرافی‌ها به دو دسته متمرکز و غیرمتمرکز تقسیم می‌شوند. فعالان صرافی‌های متمرکز بیشتر از صرافی‌های غیر متمرکز هستند.

انتخاب صرافی مناسب برای معامله ارزهای دیجیتال برای یک معامله‌گر بسیار حائز اهمیت است زیرا صرافی برای او ابزار کار محسوب می‌شود و اگر صرافی منتخب به اندازه نیاز خوب نباشد می‌تواند باعث ضرر معامله‌گر شود. در بازار معامله‌گر برای رسیدن به سود باید راه‌های ضرر نکردن را بشناسد از این رو ابتدا به سراغ آموزش دیدن بروید و سپس برای معامله اقدام کنید.

در این مطلب به صورت خلاصه یکی از صرافی‌های خارجی پرداخته خواهد شد. برای آنکه اطلاعات بیشتری درمورد صرافی‌های ارزهای دیجیتال داشته باشید وبسایت ایران بروکر یک سایت مرجع در حوزه بازار‌های مالی است که می‌تواند راهنمای خوبی برای شروع بازارهای مالی باشد.

صرافی بینگ ایکس چیست؟

صرافی بینگ ایکس (BINGX) را می توان یک صرافی بزرگ در بازار کریپتو کارنسی محسوب کرد به کاربران خود خدماتی در همین حوزه اعم از خرید، فروش و تجارت ارز‌های دیجیتال را ارائه می‌دهد. این پلتفرم به جز معاملات عادی خرید و فروش، معاملات آتی و معاملات همتا به همتا (P2P) را ارائه می‌دهد. صرافی بینگ ایکس دارای یک قابلیت منحصر به فرد است که به کاربران خود دسترسی به سیستم کپی تریدینگ را می‌دهد تا معامله‌گران به تحلیل‌های دیگر کاربران دسترسی داشته باشند و از آنها بهره‌مند شوند.

صرافی بینگ ایکس ابتدا با نام Bingbon در سال 2018 شروع به فعالیت کرد اما پس از گذشت چند سال نام خود را به BINGX تغییر داد. BingX در سنگاپور به ثبت رسیده است و در بسیاری از مناطق از جمله کشورهای اروپا، کانادا و تایوان فعالیت می کند.

صرافی بینگ ایکس به کاربران حداقل 100 کشور خدمات ارائه می‌دهد؛ که موجب شده است، صرافی بینگ ایکس روزانه 700 میلیون دلار گردش حساب داشته باشد و از این نظر جزو صرافی‌های بزرگ محسوب شود.

بینگ ایکس با افزودن و ارائه نمادهای فارکس، نه تنها در بازار ارزهای دیجیتال بلکه در بازار فارکس نیز فعالیت خود را گسترش داده است.

بازارهای مالی دارای ریسک و خطرات زیادی هستند و هر معامله‌گر در این بازار باید نسبت به خطرات ذاتی این بازارها آگاهی کافی داشته باشد. خطراتی مانند کلاهبرداری صرافی، اعتماد به افراد غیر متخصص، دام‌ اشخاص کلاهبردار، آموزش‌های غلط و …. بخشی از این خطرات هستند.

خدمات صرافی بینگ ایکس به کاربران

شروع بازارهای مالی با انتخاب یک صرافی آغاز می‌شود. درست انتخاب کردن، یک مسئله نسبی است زیرا ممکن است شرایط مد نظر شما و دوستتان کاملا متفاوت باشد. خواندن خصوصیات و ویژگی یک پلتفرم به شما کمک می‌کند تا بتوانید پلتفرم مورد نیاز خودتان را پیدا کنید. در ادامه به بخشی از ویژگی‌های صرافی بینگ ایکس اشاره خواهد شد. برای بررسی کامل‌تر صفحه بررسی تخصصی صرافی بینگ ایکس را مشاهده کنید.

پشتیبانی از کاربران

پشتیبانی کردن پلتفرم‌های مختلف از کاربران همواره یکی از ویژگی‌های مورد توجه کاربران بوده است. وجود پشتیبانی فارسی زبان برای ایرانیان از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا اکثر ایرانیان به زبان انگلیسی تسلط ندارند. خوشبختانه صرافی بینگ ایکس برای ملیت‌های مختلف پشتیبانی به زبان آنها قرار داده است و برای ایرانیان و فارسی زبانان نیز پشتیبان فارسی زبان قرار داده که کاربران می‌توانند در تلگرام با آنها در ارتباط باشند.

کپی تریدینگ در معاملات کریپتو کارنسی!

تصور کنید شما در بازارهای مالی یک فرد تازه‌کار هستید و می‌خواهید به معامله بپردازید اما اطلاعات لازم را ندارید. معاملات کپی تریدینگ یا رونویسی از معاملات دیگران پلتفرمی است که تریدر‌ها به تحلیل و معاملات معامله‌گران حرفه‌ای دسترسی پیدا می‌کنند. با استفاده از این پلتفرم نیاز نیست شما به تحلیل کردن بپردازید و فقط معاملات معامله‌گر منتخب خود را رونویسی می‌کنید.

بازارهای مالی به طور کل دارای ریسک بسیار هستند؛ استفاده از کپی تریدینگ نیز در صورتی که فرد مناسبی را انتخاب نکنید، می‌تواند موجب شود شما دارایی خود را از دست بدهید. در پلتفرم کپی تریدینگ معاملات شما به عهده معامله‌گر دیگه‌ای است. در صورتی که او از معامله خود سود کند شما نیز سود خواهید کرد و اگر معامله با ضرر بسته شود معامله شما نیز ضرر خواهد شد.

رتبه صرافی بینگ ایکس در کوین مارکت کپ

یکی از مزیت‌های بازار ارزهای دیجیتال سایت‌ها و منابع گسترده آن است؛ سایت کوین مارکت کپ یک سایت مرجع برای فعالان و معامله‌گران محسوب می‌شود. در این سایت اطلاعات مختلفی از جمله صرافی‌ها، کوین و توکن‌ها و غیره وجود دارد. سایت کوین مارکت کپ در لیست صرافی‌های خود صرافی بینگ ایکس را در رتبه 54 قرار داده است.

 کارمزدهای صرافی بینگ ایکس

کارمزد صرافی بینگ ایکس به صورت کمیسیون دریافت می‌شود. کاربران برای معاملات خرید و فروش خود به صرافی کارمزد می پردازند. همچنین کاربران برای برداشت سرمایه خود باید کارمزد بپردازند. برای اطلاعات بیشتر درمورد کارمزد صرافی بینگ ایکس صفحه بررسی صرافی بینگ ایکس را مشاهده کنید.

پشتیبانی از ارزهای دیجیتال و نمادهای فارکس

صرافی bingx از حداقل 280 رمز ارز پشتیبانی می‌کند؛ کاربران در این صرافی قادر به معامله نمادهای فارکس نیز هستند که شامل جفت ارزهای مختلف و نمادهای معاملاتی فارکس مانند طلا، شاخص ها و نفت می‌باشد. این صرافی با افزودن این قابلیت در پلتفرم خود توجه کاربران بسیاری را به خود جلب کرده است.

اپلیکیشن بینگ ایکس

ثبت نام در بینگ ایکس بسیار آسان است و شما پس از نصب اپلیکیشن صرافی بینگ ایکس یا ورود به سایت صرافی می‌توانید به راحتی در این صرافی ثبت نام کنید.

صرافی bingx برای کاربران اندروید و آی او اس (ios) اپلیکیشن طراحی کرده است تا تمام کاربران دسترسی آسان تری به صرافی داشته باشند.

آیا کاربران ایرانی می‌توانند از این صرافی استفاده کنند؟

صرافی بینگ ایکس برای ایرانیان، احراز هویت را اجباری نکرده است از این رو کاربران می‌توانند بدون احراز هویت در این صرافی به معامله ارزهای دیجیتال بپردازند.

استفاده از صرافی‌های خارجی همواره برای ایرانیان دارای ریسک بسیار است. تا زمانی که ایران در لیست تحریم قرار داشته باشد، با اطمینان خاطر در صرافی‌ها نمی‌توان فعالیت کرد. معامله‌گران باید همیشه گوش به زنگ باشند تا بتوانند به موقع در مقابل اخبار صرافی‌ها واکنش نشون دهند.

معامله‌گران برای آغاز مسیر معامله‌گری خود و رسیدن به درآمد دلاری نیاز دارند تا آموزش اصولی ببینند. مهم نیست شما علاقه مند به چه بازاری هستید اگر بدون دانش کافی شروع به معامله کنید؛ به سرعت دارایی خود را از دست می‌دهید و این می‌تواند به روان شما نیز آسیب بزند.

برای آنکه به یک مرجع معتبر در آموزش بازارهای مالی دسترسی داشته باشید از وبسایت ایران بروکر استفاده کنید. وبسایت ایران بروکر آموزش‌های لازم برای فعالیت در بازارهای مالی را به شما ارائه می‌دهد.