قالب وردپرس Saasland طراحی با افزونه المنتور پرو

قالب وردپرس Saasland به شما برای راه اندازی یک سایت شرکت و همچنین فروشگاهی کمک می کنید،این قالب به صورت کامل از افزونه صفحه ساز Elementor Pro پشتیبانی می کند و المان های مختلفی را برای طراحی صفحات متنوع به افزونه صفحه ساز المنتور اضافه می کند.

از این قالب می توانید برای راه اندازی انواع سایت های چندمنظور شامل سایت های شرکتی،استارتاپی،شخصی استفاده کنید،همچنین از افزونه فروشگاه ساز ووکامرس به صورت کامل پشتیبانی می کند و شما میتوانید در سایت خودتان هم محصولات را به فروش برسانید.

قالب ساسلند از یک بخش تنظیمات حرفه ای برخوردار است که توسط تیم لرن دی ال به صورت کامل فارسی سازی شده است،شما میتوانید با استفاده از این بخش قالب خودتان را به دلخواه شخصی سازی کنید.بخش های مختلف از سربرگ،پابرگ گرفته تا فروشگاه خودتان را می توانید به دلخواه شخصی سازی کنید.

پشتیبانی از افزونه صفحه ساز المنتور

قالب وردپرس Saasland به صورت کامل از افزونه صفحه ساز المنتور پشتیبانی می کند و شما در این قالب برای طراحی صفحات سایت خودتان باید از این افزونه صفحه ساز استفاده کنید،که خود قالب یکسری المان های متنوع علاوه بر المان های خود المنتور برای شما فراهم کرده است.

یکی دیگر از قابلیت های خوب این قالب امکان استفاده از سربرگ های متنوع است که شما میتوانید به دلخواه خودتان از این سربرگ ها استفاده کنید،در بخش تنظیمات قالب شما می توانید سربرگ دلخواه خودتان را انتخاب کنید.

نصب دموها به صورت آنلاین

در قالب Saasland شما میتوانید از دموهای آنلاین هم استفاده کنید،در این قالب چند دمو را به صورت آنلاین می توانید در سایت خودتان درون ریزی کنید،تنها باید دقت کنید که باید همه افزونه های موردنیاز قالب که به شما پیشنهاد می دهد را نصب کنید.همچنین در کنار قالب یکسری از فایل های آماده برای افزونه المنتور مخصوص این قالب هم برای شما فراهم شده است.

یکی از ویژگی های مثبت در این قالب پشتیبانی از افزونه Slider Revolution است،که در بین دموهای که شما در قالب ساسلند می توانید نصب کنید هم اسلایدرهای متنوع و حرفه ای توسط طراح قالب طراحی شده است،با استفاده از افزونه رزولوشن اسلایدر شما میتوانید اسلایدرهای حرفه ای و زیبایی را برای سایت خودتان در قالب ساسلند پیاده سازی کنید.

بروزرسانی : قالب ساسلند به صورت مستمر بروزرسانی های را خواهد داشت،که شما می توانید نسخه های جدید را هم از سایت ما دریافت کنید.ضمن اینکه در هر بروزرسانی شما میتوانید یک قالب کامل و بهینه تر داشته باشید.

زبان فارسی : ما در لرن دی ال سعی کردیم یک قالب تمام فارسی شده به شما تحویل دهیم،که تمام بخش های مورد استفاده این قالب را فارسی سازی کردیم.البته بخش محتوای دموهای درون ریزی چون این دموها از نسخه اصلی قالب هستند دارای محتوا لاتین است که اگر هم فارسی بود یک محتوای آزمایشی است و شما باید با محتوای خودتان جایگزین می کردید.ولی تمام بخش تنظیمات قالب کاملا فارسی سازی شده است.

قالب ساسلند برای چه سایت های مفید است  :

  1. برای راه اندازی انواع سایت های چندمنظوره
  2. راه اندازی سایت های شخصی و شرکتی
  3. از افزونه ووکامرس پشتیبانی می کند،پس می توانید محصولات خودتان را هم به فروش برسانید
  4. صرفا برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی خیلی مناسب نیست چون امکانات کمی برای ووکامرس دارد
  5. برای سایت هایی که قصد دارید با افزونه صفحه ساز المنتور طراحی کنید خیلی مناسب است
  6. به عنوان صفحه فرود هم می توانید از قالب ساسلند استفاده کنید
  7. برای راه اندازی صفحه اصلی شرکت میزبانی وب مناسب است
  8. برای طراحی صفحه اصلی سایت های درگاه واسط پرداخت مناسب است
  9. برای راه اندازی سایت هایی برای استودیو ها طراحی مناسب است
  10. طرای طراحی صفحه فرود معرفی اپ یا نرم افزارهای اختصاصی هم مناسب است
  11. برای معرفی نرم افزارهای CRM به صورت صفحه فرود هم مناسب است
  12. این قالب چون از قابلیت RTL پشتیبانی می کنید برای راه اندازی سایت های زبان فارسی و عربی مناسب است
  13. البته شما می توانید برای راه اندازی سایت در زبان های انگلیسی و دیگر زبان های LTR هم از این قالب استفاده کنید.