فرصت یادگیری سئو در اصفهان؛ آموزش و اعطای مدرک

شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که سئو چیست، سئو SEO مخفف کلمه (search engine optimization) به معنای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو به ویژه Google است. به عبارت ساده هنگامی که افراد محصول یا سرویسی را در گوگل و دیگر موتورها جستجو می‌کنند، سئو باعث دیده شدن سایت می‌شود. این بیشتر دیده شدن در نتایج جستجو (SERP) و قرار گرفتن در رتبه های بالا، موجب جلب توجه و کلیک بیشتر خواهد شد که در نتیجه باعث جذب مشتری و ترافیک بیشتر می‌شود.

بعضاً سئو را با تبلیغات اشتباه می‌گیرند. اما تفاوت اصلی بین SEO و تبلیغات پولی (Paid) این است که سئو رتبه بندی ارگانیک است، به این صورت که برای حضور در این  فضا هزینه خیلی کمتر از تبلیغات صرف خواهد شد. درواقع با استفاده از تکنیک‌های سئو بدون پرداخت هزینه یا حداقل هزینه‌ها کسب و کارهای آنلاین در نتایج جستجو دیده می‌شوند. وبسایت‌ها بدون سئو تنها ویترین‌های زیبایی خواهند بود که بیننده‌ای ندارند.

بنابراین برای هر چه بیشتر دیده شدن سایت‌ها به سرمایه گذاری بر روی سئو و بهینه سازی آن نیاز خواهید داشت.

آموزش سئو در اصفهان توسط اساتید مجرب

آموزش سئو، ترند مهارتهای پرتقاضای این روزها در اصفهان

آموزش مهارت سئو یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جسجو به ویژه گوگل با توجه به رشد کسب و کارهای اینترنتی به طرز چشمگیری افزایش یافته است. در حال حاضر در اکثر نقاط ایران توسط قشر خاصی یادگیری سئو مورد توجه قرار گرفته است که شهر اصفهان از این قاعده مستثنی نیست. در این راستا موسسه آموزش عالی فن پردازان با بهره گیری از اساتید متخصص و توانمند در این حوزه در نظر دارد یک دوره آموزش سئو در اصفهان را به صورت حضوری و آنلاین برگزار کند که در آن به مفاهیم آموزشی پایه ای بپردازد.

شرایط شرکت در دوره آموزشی سئو در اصفهان

  • آشنایی به مبانی کامپیوتر
  • آشنایی به کارکرد موتورهای جستجو
  • آشنایی بهwordpress
  • آشنایی اولیه به سئو مقدماتی
  • آشنایی به فرآیند تولید محتوا

آیا با آموزش سئو می توان در شرکت ها موجود در اصفهان همکاری کرد؟

بله شرکت هایی که در زمینه فروش اینترنتی فعالیت می کنند یا سایر شرکت ها که وبسایت خود را راه اندازی کرده اند به کارشناسان سئو نیاز دارند تا بتوانند بخشی از فعالیت های مربوط به بازاریابی خود را انجام دهند. افرادی که در دوره آموزشی سئو در اصفهان شرکت کنند و به مهارت لازم در سئو رسیده اند می توانند جهت استخدام در شرکت های خصوصی یا به صورت فریلنسری رزومه خود را ارسال نماید. البته این را یادآور می شویم فرد تنها با گذراندن دوره های آموزشی صرفا به عنوان کارشناس یا متخصص سئو نمی تواند به تنهایی فعالیت کند.

فردی که به تازگی مهارت سئو را آموخته است باید در کنار افراد با تجربه این حوزه مدتی کار کند و در جاهای مختلف سئو تجربه های لازم را بدست بیاورد تا بتواند به تنهایی مدیریت یک پروژه را بر عهده بگیرد. از جمله جایگاه های شغلی که افراد بعد شرکت در دوره آموزشی سئو در اصفهان می توانند در آن فعالیت کنند به شرح زیر هستند.

فرصت های شغلی بعد از یادگیری سئو

بعد از اتمام دوره اموزش سئو در اصفهان شما می توانید به عنوان یک کارشناس SEO برای فعالیت در حوزه های مختلف که در زیر به آنها اشاره کردیم کار کنید. لازم به ذکر است شما می توانید در این حرفه به صورت فریلنسر یا حضوری با کارفرماهای داخلی و خارجی همکاری نمایید.

دوره آموزشی سئو در اصفهان

متخصص سئو(SEO Specialist)

با فعالیت در این پوزیشن شغلی می توانید وبسایت ها را تحلیل و بررسی کنید و متریک ها را اندازه گیری کرده و وبسایت های مورد نظر خود را برای گوگل بهینه کنید. مسئولیت های شما در این جایگاه به عنوان SEO Specialist شامل تحقیق کلمات کلیدی (keyword research)، بهینه سازی ساختار سایت (Structure optimization) از لحاظ فنی، بهینه سازی محتوا (Content Optimization)، لینک سازی (Link Building) و گزارش دهی (Reporting) است. شما می توانید این مهارت ها را به طور کامل در دوره آموزش سئو در اصفهان بیاموزید.

استراتژیست سئو (SEO Strategist)

یک استراتژیست سئو فردی است که اهداف یک سازمان یا کسب و کار را به سمت بازاریابی سوق می دهد. مهمترین وظایفی که یک استراتژیست Seo دارد شامل تحلیل و بررسی کلمات کلیدی مرتبط با اهداف سازمان، ارائه استراتژی مناسب با اهداف پروژه، تحلیل و آنالیز دیتاهای استخراج شده از ابزارهای گوناگونی مثل Google Search Console، Google Analytics، Ahrefs، Semrush و ..، ایجاد همکاری مستمر بین اعضای تیم سئو و تیم توسعه، کمک به ایجاد و اجرای استراتژی‌ های محتوا با در نظر گرفتن اهداف سئو است.

مدیر سئو (SEO Manager)

فردی که در پوزیشن های شغلی فوق به اندازه کافی تجربه لازم را کسب کند می تواند در جایگاه مدیر سئو به صورت فریلنسری یا حضوری استخدام شود. این شغل دارای مسئولیت های متعددی است که به اصلی ترین آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • هدایت و رهبری تیم سئو
  • خلاقیت در روند انجام یک پروژه
  • آنالیز اطلاعات استخراج شده
  • آموزش اعضای تیم
  • تعریف تارگت برای پروژه طبق زمانبندی
  • ارتباط مستمر با مدیر دیجیتال مارکتینگ و تیم توسعه
  • آگاهی از اهداف کسب و کار و برگزاری جلسات با تیم مارکتینگ

در دوره سئو در اصفهان چه مباحثی آموزش داده می شود؟

اساتید این دوره قصد دارند در این دوره آموزشی مباحثی را همچون مفاهیم مقدماتی سئو – سئو داخلی (onpage) – سئو خارجی (offpage) سئو تکنیکال (technical seo) آموزش داده می شود.

جمع بندی

امروز با توجه به رشد کسب و کارهای اینترنتی یادگیری مهارت سئو بیش از پیش حس می شود. وبسایت ها برای جذب ترافیک و فروش بیشتر نیازمند بهینه سازی سایت خود برای موتورهای جستجو هستند. در همین راستا موسسه آموزش عالی فن پردازان به آدرس fanpardazan.com یک دوره آموزشی سئو برگزار می کند و مدرک معتبر اعطا می کند.

همچنین می‌توانید از طریق درگاهای زیر با ما در تماس باشید.

پست الکترونیک : info@fanpardazan.com

شماره های تماس: ۰۳۱۹۱۰۰۹۷۰۱

آدرس شعبه یکم : اصفهان، مرداویج،خیابان شیخ کلینی، پلاک ۱۵۴ – ساختمان موسسه آموزش عالی فن پردازان

آدرس اصفهان شعبه دوم: ، خیابان فرایبورگ، نبش کوچه چهاردهم، مؤسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان