قالیشویی در تهرانپارس

منطقه شرق تهران یکی از مناطق پر جمعیتی است که به دلیل افزایش روزافزون درخواست برای شستشوی قالی و فرش به یکی از قطب‌های مهم برای کارگاه های قالیشویی تبدیل شده است. به همین سبب ما امروز سعی در معرفی قالیشویی در تهرانپارس و مناطق شرق تهران به خصوص قالیشویی در منطقه نارمک برای شما مخاطبان را داریم.

قالیشویی در تهرانپارس, قالیشویی تهرانپارس

فرش یکی از میراث‌های فرهنگی هنری ایرانیان از گذشته ای دور تا به امروز است. تا آنجایی که امروزه در تمام خانه‌های ایرانی حداقل یک فرش دستباف یا ماشینی به چشم میخورد. قدمت زیاد فرش در ایران باعث شده که فرش به یکی از میراث های جهانی به نام ایران در کل جهان ثبت شود. این میراث گرانبها در طول زمان علاوه بر ارزش و زیبایی، نیاز به مراقب و نگهداری ویژه نیز دارد.

شستشو و نگهداری از فرش

در اکثر منازل ایرانی فرش به عنوان یکی از وسایل دکوراسیون برای زینت دادن به محیط خانه استفاده میشود. پس مراقبت و شستشو ازآن یکی از اقدامات مهم در راستای نگهداری آن است. این امر در گذشته به دلیل بزرگ بودن خانه‌ها و یا داشتن حیاط و فضای مناسب برای شستشوی فرش، اکثرا بصورت دستی و در منازل انجام می‌گرفت. اما امروزه به دلیل گسترش آپارتمان نشینی و نبود فضای کافی، این کار به صورتی نوین، در کارخانه قالیشویی صورت می‌گیرد.

اهمیت شستشوی فرش

فرش‌ها به مرور زمان به دلیل پاخوردگی و منافذ ریز در تار و پود موجود در خود، خاک را در خود جای می‌هند. این امر افزون براینکه باعث می‌شود فرش چهره روز اول خود را از دست بدهد، باعث پوسیدگی و از بین رفتن تار و پود فرش نیز میشود. پس بهتر است با خاکروبی و شستشوی دوره‌ای ومداوم فرش‌ها در از بین رفتن و پوسیدگی آنها جلوگیری کنیم.

البته باید به این موضوع توجه داشته باشید که مواد شوینده مورد استفاده برای شستشوی فرش‌ها باید با توجه به نوع فرش و تارو پود آن، انتخاب شود. چرا که استفاده از شوینده نامناسب ممکن است باعث از بین رفتن فرش شما بشود. پس ما این اطمینان خاطر را به شما میدهیم که قالیشویی در تهرانپارس اینکار را درست و اصولی برای شما انجام میدهد.

قالیشویی در منطقه تهرانپارس

چرا قالیشویی در تهرانپارس

مراکز قالیشویی در تهرانپارس، با استفاده از بروز ترین دستگاه های شستشو و خشک‌کن ها، فرش‌ها یا تابلو فرش‌های ارزشمند شما را قبل از هر کاری برسی و کارشناسی می‌کند. شما با ثبت سفارش برای شستشوی قالی‌های خود ابتدا می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا ثبت درخواست آنلاین اقدام نمایید. برای مشتریان گرامی ساکن در شرق تهران کارخانه قالیشویی در منطقه نارمک نیز قابل دسترسی برای ثبت سفارشات خود میباشد. بعد از ثبت درخواست و اطلاع از نحوه ارائه خدمت و هزینه‌ها کارشناسان ما هنگام تحویل فرش‌هایتان به خدمت میرسند تا از نظر نوع فرش و نحوه رسیدگی و شستشوی فرش‌ها، آنها را کارشناسی کنند و رسید مشخص را به مشتری تحویل دهند. با ثبت درخواست در کارخانه قالیشویی سیاوش خیالتان از بابت خدمات زیر راحت است:

  • ارائه بهترین کیفیت شستشو
  • هزینه مناسب و مصوب اتحادیه
  • استفاده از بهترین و مناسب‌ترین نوع شوینده ها
  • بکارگیری از کادری مجرب

خدمات بهترین قالیشویی در تهرانپارس

یکی از خدمات پرطرفدار در تهران که نزدیک نوروز رونق دارد، قالیشویی است. مجوزها و تایید اتجادیه قالیشویی در انتخاب بهترین قالیشویی در تهرانپارس موثر می باشد. شاید از گذشته و بزرگان شما شستشوی فرش را در منازل خود داشته اند. اما با گسترش شهرنشینی و مشغله ها و زندگی آپارتمان نشینی همچنین کیفیت قالی ها نیاز به مواد شستشوی با کیفیت و البته نوع شستشو اهمیت پیدا کرد.

قالی شویی سیاوش در تهران برای مناطق شرق چون منطقه تهرانپارس، خدمات شستشوی فرش را ارائه میدهد.  این کارخانه قالیشویی تضمین شستشو بدون آسیب و بدون شکستگی فرش ها و همچنین آبگیری کامل و خشک کردن مناسب و حرفه ای را سیاوش به تمام مشتریان میدهد.
پشتیبانی تلفنی و اینترنتی از طریق واتساپ تمام وقت در مرکز قالیشویی سیاوش انجام میشود. شما میتوانید درخواست خود را از طریق شماره تماس بهترین قالی شویی تهرانپارس:  02122539595 و واتساپ 09121767718 ثبت کنید. همچنین میتوانید مشاوره های تخصصی درخصوص فرش و مبل و ترمیم فرش ها و … دریافت نمائید.

خدمات ارائه شده در بهترین قالیشویی‌های تهرانپارس، دارای مجوز و زیر نظر اتحادیه قالیشویان تهران می‌باشد. تمامی قیمت های ارائه خدمت در این قالیشویی‌ها به قیمت مصوب اتحادیه و حتی در مواقعی از سال دارای تخفیف نیز می‌باشند. بهتر است در ایام نزدیک به سال نو سفارشات خود را به دلیل حجم کاری زیاد، به روزهای آخر موکول نکنید. خدمات قالیشویی در تهرانپارس دارای تضمین سالم بودن فرش های تحویلی هنگام بازگشت است و تمام فرش ها اعم از قالی، قالیچه و تابلو فرش‌ها  جهت آسیب نرسیدن به آنها، با کاور مخصوص به صاحب خود باز گردانده می‌شوند. چنانچه از میزان تمیزی و شستشوی قالی های خود راضی نبودید میتوانید با امور مشتریان قالیشویی ها تماس گرفته و شکایات خود را اعلام کنید.

همچنین مجموعه قالیشویی در تهرانپارس تنها مجموعه در تهران است که از پشتیبانی 24 آنلاین برخوردار است و مشتریان میتوانند هر زمان از شبانه روز سوالات، انتقادات و پیشنهادات خود را به کارشناسان مربوط به پشتیبانی اعلام کنند. تیم ما نیز در کوتاه‌ترین زمان به پاسخگویی نسب به مشریان گرانقدر آماده خدمت رسانی است.

دیگر خدمات: مجموعه‌ ی قالیشویی در تهرانپارس سیاوش در کنار خدمات شستشوی انواع فرش‌ها و تابلو فرش‌ها؛ به خدماتی چون زیر رسیدگی می‌کند:

  • رفوع و ترمیم انواع فرش در محل
  • لکه گیری در منزل
  • ریشه شویی و ریشه زنی فرش
  • موکت شویی
  • مبل شویی در محل

این خدمات در قالیشویی در پاسداران انجام می‌گیرد. همچنین شما میتوانید با تماس با کارشناسان مربوطه، در خصوص آگاهی از قیمت ها و ارائه خدمات بیشتر در مجموعه های ما بهره مند شوید. در قسمت های دیگر این سایت نیز می‌توانید با محتواهای آموزشی و خدماتی مربوط به مجموعه آشنا شوید.

قالیشویی در تهرانپارس تهران, قالیشویی تهرانپارس سیاوش

نحوه شستشوی فرش‌ها

کار تخصصی شستشوی فرش، افراد حرفه ای خودش را در کنار مرکز مجهز و دستگاه های مناسب میخواهد.علم شستشوی با کیفیت و شناخت انواع فرش ها در این امر موثر است. ارائه خدمات ارزشمند و رضایتمندی شما برای ما حائیز اهمیت بوده و مراحل نحوه شستشوی فرش  را عالی و خشک کردن را  انجام میدهیم.

خوبی مراکز مدرن قالیشویی با مراکز سنتی در  اتلاف انرژی کمتر  همراه با کیفیت برتر و خشک کردن یکدست و مناسب است. در مراکز سنتی خستگی یا تعداد کم نیروها گاهی کیفیت کار را پایین می آورد. بهتر است با بالاتر رفتن کیفیت فرش ها در این سالها بهترین خدمات قالیشویی را دریافت کنید و درخششی فوق العاده به منزل و محیط خود دهید.

لازم به ذکر است برای ارائه خدمات بیشتر به مشتریان، شعباتی در اطراف تهرانپارس چون قالیشویی در هروی، برای ارائه خدمات سریعتر و پوشش مناطق اطراف در نظر گرفته ایم.

ارائه خدمات قالی شویی در نقاط مختلف تهران

به منظور خدمات رسانی در سایر مناطق تهران، مجموعه‌ ما سعی کرده تا قالیشویی‌های برگزیده در نزدیکی محل شما را شناسایی و معرفی کند. برای مثال در منطقه شرق تهران در شعبات قالیشویی در منطقه نارمک همچون قالیشویی های تهرانپارس با خدمات و کادر مشابه آماده به خدمت ‌رسانی مشتریان در این محدوده ها نیز می‌باشد. با توجه به درخواستهای مکرر معرفی قالیشویی های برتر در دیگر مناطق تهران، پیشنهاد ما به شما عزیزان علاوه بر تهرانپارس، مجموعه های قالیشویی در پاسداران و کارگاه‌های قالیشویی در هروی است و خدمات ارئه شده توسط این مجموعه ها را تایید و توصیه میکند.