ریمپ ایسیو ، بهترین انتخاب برای تقویت اچ سی کراس | مرکز تیونینگ کاراک

ریمپ اچ سی کراس با ایسیو بوش ME 7.4.4 ، علم برنامه نویسی خودرو است که بدون دستکاری قطعات اتومبیل و تعمیرات مکانیکی ، بهبود های چشمگیری در خودرو ی شما ایجاد می کند . برای اینکه با ریمپ و مزایای آن بیشتر آشنا شوید ، این مقاله را تا انتها دنبال کنید .

آیا ریمپ اچ سی کراس ایمن است ؟

ریمپ ایسیو مهارتی است پس که از سالها آموزش و تجربه قابل انجام است. تکنسین های کاراک دارای  صلاحیت کامل بوده و دائما در حال به روز کردن اطلاعات و دانش خود در زمینه  جدیدترین فناوری ها هستند. با این حساب می توانید اطمینان داشته باشید که خودرو شما پس از ریمپ ایمن است و می توانید از وسیله نقلیه تازه ریمپ شده خود سالها استفاده کنید.

اگر ریمپ توسط تکنسین های بی تجربه و فاقد صلاحیت انجام شود ، ممکن است منجر به خرابی  های فاجعه بار در خودرو شما گردد  و یک قبض سنگین  برای تعمیر این خرابی روی دست شما بگذارد.  . ممکن است این نیروهای غیرمتخصص و غیرحرفه ای :  به ایی سی یو موتور خودرو آسیب برساند وسیله نقلیه شما را روی سرعت کمتر و حالت آهسته ای تنظیم کنند که این امر باعث آسیب به قطعات گران قیمت موتور می شود.

ریمپ اچ سی کراس با ایسیو بوش در کاراک

صفر تا صد اچ سی کراس معمولا بین 14 الی 16 ثانیه ( میانگین 15 ثانیه ) میباشد که بستگی به مدل خودرو و نوع ایسیو h30cross و سراشیبی و دست فرمان راننده متفاوت است.

هر گونه پیشرفت یا تغییر که در عملکرد موتور شما انجام می شود باید همیشه توسط یک متخصص با تجربه و آموزش دیده انجام شود.

در مرکز ریمپ ecu کاراک ما ، افزایش شتاب اولیه و ثانویه چشمگیری را برای h30 cross رقم میزنیم و کار را با گارانتی کاراک خدمت شما تقدیم میکنیم ، 2 تا 3 ثانیه تفاوت در صفر تا صد این خودرو ثبت گردید پس چیپ تیونینگ معادل 16 تا 20 درصد افزایش بازده در اچ 30 کراس نتیجه دارد که با تقویت سیستم برقی و سوخت رسانی میتوان تا 24% تغییر را انتظار داشت.

اگر به دنبال راهی برای استفاده بهتر و بیشتر از اچ سی کراس خود هستید، ریمپ ایسیو می تواند انتخاب خوبی باشد. این فرآیند دارای مزایا و معایب بسیاری است که متخصصین ما در کاراک تمامی این موارد را برای شما شرح خواند داد .

برای ارتباط با مجموعه کاراک و همچنین اطلاعات بیشتر درباره ریمپ ایسیو ، وارد لینک زیر شوید :

مقالات ریمپ