ریمپ خودرو ، در بهترین مرکز ریمپ ecu خودرو | تعمیرگاه ریمپ کاراک

ریمپ چیست؟ remap ای سی یو ، به تغییر نرم افزاری کامپیوتر مرکزی برای خودرو ها و یا وسایل نقلیه انژکتوری گویند. در تعریفی تخصصی تر برای ری مپ ، اصلاح و کاهش و افزایش جداول هگزا دسیمال کد نویسی آی سی میکرو ECU یا ECM را که نتیجه آن بهبود کارکرد پیشرانه و تقویت آن است را ريمپ ایسیو گویند. برای ریمپ ecu بایستی دستگاه تخصصی، کامپیوتر و نرم افزار اورجینال ( مثلا Winols ) را تهیه کرد و در صورتی که با نرم افزار غیر اصل صورت گیرد ، در مواردی ایسیو میسوزد.

در صورتی که قصد ریمپ ایسیو خودرو خود را دارید ، به شما مرکز ریمپ کاراک را پیشنهاد می کنیم . دستگاه های ری مپ کاراک اصل می باشند و شما می توانید از تمامی خدماتی که دریافت می کنید مطمئن باشید .

برخی مزایا ریمپ در کاراک ، به شرح زیر می باشد :

  1. ریمپ قابل برگشت : ری مپ ایسیو شامل برنامه ریزی دستی آی سی میباشد و این پروگرامینگ درصورت عدم رضایت قابل برگشت میباشد
  2. ریمپ گارانتی دار : کاراک تیونینگ به شما 1ماه مهلت تست می دهد و در صورت عدم رضایت وجه پرداختی را استرداد می دهد. همچنین 2 سال گارانتی کتبی داده می شود.
  3. قابل احساس : ریمپینگ ECU خودرو بصورت قابل توجهی مشهود است و تفاوت با وضع قبلی خودرو قابل سنجش می باشد
  4. کاهش دمای کارکرد فن : با remap خودرو دمای کارکرد فن را پایین می آوریم . این روش ( ری مپ ecu ) برای تمام خودرو های ایران خودرو و سایپا و پارس خودرو و مدیران خودرو و کرمان موتور قابل اجرا است.
  5. رفع کپ سر گاز : خودرو های جدید که دریچه گاز برقی دارند دارای کپ سرگاز هستند یعنی هنگام شروع حرت با تاخیر گاز می خوردند و این مشکل را با چیپ تیونینگ ای سی یو در شرکت کاراک حل میکنیم.
  6. برداشتن کات آف : کات آف یا محدودیت دور موتور سبب میشود که شما نتوانید از قدرت موتور به اندازه کافی استفاده کنید ، حذف کاتاف با ری مپ ایسیو در مرکز چیپ تیونینگ کاراک برای خودروهای تقویت شده است

کاراک یکی از بهترین مراکزی است که در ضمن ارائه خدمات ارزنده ، ضمانت نامه کتبی به مشتریان خود می دهد . برای در خواست ریمپ خودرو خود و ارتباط با ما ، کافیست وارد لینک زیر شوید :

ریمپ ای سی یو

لیست خودرو هایی که در کاراک قابل چیپ تیونینگ هستند:

  • از جمله خودروهای ایرانی که مرکز ریمپ و چیپ تیونینگ کاراک فرآیند ارتقا و ریمپ آن ها را انجام می دهند عبارتند از پژو 405، 207، 206، پرشیا، سمند، سورن، دنا، ال 90، سلندرو، پراید، تیبا، ساینا، ریو و مگان.
  • این مجموعه همچنین این مجموعه خودروهای چینی چون H30cross، JAC S5، S3 , J5 AT , J4 AT، HAIMA S7 , HAIMA S5 TURBO، MVM X22 , X33 , X33s , 315 old، LIFAN X50، 530 , 550 , 520 , 620 , 820، Briliance H220، H230 , H320 , H330 , CROSS را ریمپ می کنند.
  • خدمات مربوط به ریمپ هیوندا کیا SPORTAGE , OPTIMA و CERATO نیز در کاراک ارائه می شود.

ریمپ خودرو خوب است یا بد ؟

برای بسیاری از مردم  این سوال پیش می آید که «آیا ریمپ یک خودرو خوب است یا بد؟» مانند همه اصلاحات و تعمیرات خودرو، ریمپ ای سی یو خودرو با خطرات و جنبه‌های منفی همراه است، بنابراین قبل از تصمیم‌گیری برای ادامه روند، ارزش آن را دارد که این موارد را در نظر داشته باشید.

در مرحله اول، مهم است که به یاد داشته باشید که همه خودروها معمولاً به دلیل سنشان قابل ریمپ نیستند. به طور معمول، خودروهای تولید شده قبل از سال 2000 بسیار قدیمی هستند و از نرم افزار نقشه برداری مجدد خودرو که برای بهینه سازی عملکرد خودرو لازم است، برخوردار نیستند.

اگر در این صنعت متخصص نیستید، توصیه نمی شود که ماشین خود را ریمپ کنید. انتخاب یک شرکت معتبر برای remap ecu ، راه خوبی برای کاهش خطر بروز هر مشکلی است. کسب‌ وکارهای با سابقه‌ تر که خدمات نقشه‌ برداری مجدد را ارائه می‌کنند، برای خدمات خود ضمانت مناسبی به مشتری می دهند