راهکاری اساسی برای جوانسازی صورت

امروزه روش های بسیار متعددی وجود دارد که هر کدام از این روشها را می‌توان به منظور زیباسازی و جوانسازی پوست انجام داد. در میان این روشها برخی دارای معایب بسیار زیادی می باشند که استفاده از آنها به هیچ وجه برای افراد توصیه نمی‌شود؛ در این میان خانم ها نسبت به آقایان مشتاق ترند تا هر کدام از روش‌های زیباسازی را امتحان کنند اما اینکه شما بتوانید یک مرکز معتبر و قابل اطمینان را پیدا کنید و کار زیبایی و لیفت را به آنها بسپارید نقش بسیار مهمی در میزان اثربخشی کار داشته است.

حتماً تاکنون واژه لیفت صورت را شنیده اید. لیفت صورت به عنوان یکی از راهکارهای بسیار اساسی در خصوص جوانسازی صورت می باشد که بدین منظور پوستهای اضافی صورت کشیده می‌شود و البته می‌تواند شامل موارد مختلفی باشد که در ادامه به آنها اشاره شده است:

رفع افتادگی پایین‌صورت و غیره

این موارد موجب می شود که پوست شما را شادابتر و جوانتر نشان داده شود و البته که می‌تواند تاثیر مستقیم را بر روی زیبایی شما داشته باشد.

لیفت صورت به عنوان روش جوانسازی موثر به شمار می رود که خود شامل روش هایی می باشد که با یکدیگر متفاوت اند و به دو شکل لیفت صورت با جراحی و لیفت صورت بدون جراحی صورت می‌گیرد. هر کدام از این روش ها باید با تشخیص پزشک معالج انجام بگیرد و اینگونه نیست که فرد خورد یک روش را انتخاب کند. البته عوامل دیگری نیز وجود دارد که می‌تواند سبب انجام لیفت صورت گردد مثل نگرانی ها و تنش های امروزی، تابش بیش از اندازه نور خورشید، لاغری، مصرف الکل و دخانیات و غیره. بخاطر داشته باشید تمام این موارد در میزان نیاز به لیفت صورت تاثیر بسزایی می گذارد.

حتما این سوال برای شما هم به وجود می‌آید که چه افرادی نیاز است لیفت‌صورت را انجام بدهند؟ هر شخصی بنابر ضرورت می تواند این کار را انجام دهد اما نیاز لیفت صورت شامل موارد زیر است:

  • افتادگی‌پوست داشته است
  • دارای چین و چروک در برجستگی‌های گونه است
  • افرادی که در قسمت گردن دارای افتادگی هستند
  • در کناره های بینی شان خطوط های عمیق دیده می شود
  • خطوط های عمیق قسمت پیشانی و خطوط در لب

 

زمانی که جراحی لیفت صورت انجام بگیرد خطوط پوست و افتادگی ها تا حد بسیار زیادی برطرف می شود و همچنین چین و چروک های صورت نیز قابل مشاهده نخواهد بود اما اگر که لیفت صورت را با تزریق چربی انجام دهید می‌توان گفت که تاثیر بسیار زیادی در از دست رفتن اثر پیری نیز داشته است؛ هر کدام از این روشها خوب باید با نظر پزشک و متخصص صورت گیرد.

همان طور که اشاره کرده‌ایم روش های مختلف برای لیفتینگ صورت وجود دارد که در دو گروه بدون جراحی و با جراحی تقسیم بندی می شود.

لیفت صورت بدون جراحی شامل تزریق ژل، تزریق بوتاکس، تزریق چربی، لیفت‌صورت با rf ، لیفت صورت با نخ و هایفو می باشد. اما زمانی که بگوییم لیفت صورت با جراحی یعنی آسیب های پوستی که دارای عمق زیادی هستند و بدون جراحی از بین نخواهند رفت و برای اینکه نتیجه جوان سازی پوست تا حد بسیار قابل مشاهده‌ای صورت بگیرد باید از لیفت صورت با جراحی استفاده نموده پس اگر قبل از اینکه چین و چروک ها و دیگر مشکلات زیبایی و پوستی بیشتر شود از متدهای غیرجراحی استفاده کنیم قطعاً زمان نیاز به لیفت صورت با جراحی را به عقب تر خواهیم برد.

لیفت‌صورت بدون جراحی به زمان نیاز داشته است ولی اینگونه نیست که تاثیری نداشته باشد و تمام روش‌های بدون جراحی به صورت بدون بیهوشی و سرپایی صورت می‌گیرد ولی از نظر نتیجه روش جراحی قطعاً مطلوب تر از بدون جراحی خواهد بود. اگر شخصی لیفتینگ صورت با جراحی را انجام داده باشند می توان گفت حدود ۵ تا ۱۰ ساله نسبت به گذشته جوان تر خواهد بود و معمولاً برای افرادی که سنشان از ۴۰ تا ۶۰ سال می باشد که کشش پوست یا لیفت‌صورت انجام می گیرد البته منظور این نیست که نمی‌توان برای سن های دیگر از استفاده کرد بلکه در هر سنی قابل اجرا بوده و مشکلی را به وجود نمی‌آورد و به صورت کلی عمل لیفتینگ صورت موجب برداشته شدن چربی های اضافه شده و سفت شدن عضلات زیرین را به دنبال دارد و همچنین پوست صورت و گردن را نیز میکشد که همه این کارها موجب این می‌شود که تا حد بسیار زیادی نشانه های پیری افزایش در فرد کاهش داشته باشد هر کدام از این موارد خود می‌تواند سبب زیبایی و جذابیت شما عزیزان گردد.

یکی از دغدغه های اصلی کسانی که قصد دارند جوانسازی پوست انجام دهند پیدا کردن یک پزشک مجرب و یک مرکز زیبایی قابل اعتماد می باشد. یکی از اصلی ترین نکات این می باشد که به یک مرکز و پزشک قابل اعتماد مراجعه کنیم تا بعد از عمل به مشکل غیرقابل جبرانی برخورد نکنیم. اگر دغدغه ارائه کار خوب را دارید و به دنبال بهترین دکتر جوانسازی پوست هستید، به شما کلینیک زیبایی دکتر سحر عماد مستوفی را معرفی می کنیم. با مراجعه به کلینیک دکتر عماد مستوفی از بهترین کیفیت خدمات برخوردار شوید و از زیبایی و جوانی خود لذت ببرید.

Home2020

تعیین وقت: ۰۲۱-۸۸۱۹۳۹۶| ۰۹۳۸۵۳۰۹۳۸۷