در خرید یک مداد چشم با مارک خوب چه نکاتی وجود دارد ؟

اکثر خانم ها به آرایش چشم های خود در هنگام میکاپ صورت بسیار اهمیت می دهند. آرایش نمودن چشم ها در زیباتر شدن و تکمیل شدن جذابیت ظاهر بسیار اثر گذار می باشد. به همین دلیل است که مداد چشم و خط چشم از پرکاربردترین اقلام آرایشی موجود در بازار می باشد که در انواع و طرح های مختلفی توسط تولیدکنندگان لوازم آرایش عرضه می گردد. در این مقاله قصد داریم در مورد این وسیله آرایشی که از پرکاربردترین محصولات آرایش صورت است بیشتر صحبت کنیم.

کارایی مداد چشم

از جمله ابزار آرایشی که در کیف آرایش اکثر خانم ها موجود است، مداد چشم می باشد. این محصول از لوازم آرایش مربوط به چشم می باشد که به منظور برجسته نشان دادن چشم ها و دادن زیبایی و جلوه بیشتر به چهره استفاده می شود. کاربرد این وسیله در واقع برای دادن حالت های مختلف به چشم می باشد و استفاده از آن بسیار راحت تر از خط چشم است و به آسانی نیز پاک می شود. افرادی که چشم های کوچک و ریز دارند می توانند به وسیله این ابزار چشم های خود را درشت تر و کشیده تر جلوه دهند.

خرید مداد چشم

انواع مداد چشم

مداد های چشم همچون هر وسیله دیگر آرایشی در انواع مختلف و برند های متنوع در بازار موجود می باشند که از رنج قیمت متفاوتی با توجه به نوع کاربرد و مارک آن برخوردار هستند. انواع مختلف این محصول شامل:
-مداد چشم کلاسیک: این مدادها از جمله پرطرفدارترین محصولات آرایشی مربوط به چشم می باشند که از بافت لطیف و نرمی برخوردار می باشند و می توان به وسیله آن خطوط یکدست و صاف را پشت پلک و زیر چشم ایجاد نمود. برخی از این مداد ها حاوی ترکیبات شامل ویتامین E می باشند که نه تنها به چشم آسیب نمی رسانند بلکه  باعث جلوگیری از چروک شدن پوست اطراف چشم می شوند. این مداد ها بعضا نسبت به سایر انواع لوازم آرایش  ماندگاری کمتری دارند و در هنگام خرید باید به کیفیت محصولی که تهیه می کنید دقت فرمایید.
– مداد چشم مکانیکی: این نوع مداد مکانیکی دارای بدنه ای پلاستیکی یا فلزی می باشد و با پیچاندن قسمت انتهایی مداد نوک ظریف و تراشیده شده بیرون می آید. این مداد های چشم بسیار نرم و دارای رنگدانه های زیادی هستند. علاوه بر آن کار با آن ها راحت می باشد و نیاز به تراشیدن ندارند.
– مداد چشم گیاهی:  این نوع مدادها بهترین گزینه برای آرایش خانم هایی می باشد که تمایل به استفاده از مواد شیمیایی ندارند و یا دارای چشم ها و پوست حساسی هستند. مواد به کار رفته در ساخته نوع محصول، بر پایه ترکیبات گیاهی می باشد و ضد حساسیت می باشند. مداد چشم های گیاهی بسیار سبک و نرم هستند و پخش نمی شوند و پس از استفاده نمودن از آن ها در زیر چشم ریزش نمی کنند.
– مداد چشم کرمی یا ژله ای: فرمولاسیون این نوع مدادها پر رنگ و غلیظ می باشد و برای کشیدن خط چشم های حرفه ای و نازک بسیار مناسب هستند.
– مداد چشم رنگی: اگر می خواهید آرایش چشم متفاوت و فانتزی داشته باشید، مدادهای چشم رنگی بسیار می تواند به شما کمک نماید. نکته مهم در خرید این نوع مدادها توجه به رنگ چشم ها و رنگ پوست صورت می باشد. مدادهای اکلیلی نیز تجربه ای متفاوت از آرایش چشم را به شما هدیه می دهد. استفاده از این نوع محصول چشم های شما را جذاب تر و متمایز تر نشان می دهد و برای مجالس و مهمانی ها بسیار مناسب می باشد.
– مداد چشم واکسی: فرمولاسیون این نوع مدادها بر پایه ترکیبات واکسی می باشد به همین دلیل بسیار نرم، پررنگ و غلیظ می باشند. استفاده از این نوع مداد به افرادی که مهارت بالایی در خط چشم کشیدن دارند پیشنهاد می شود. مدادهای واکسی ضد آب هستند و رنگ مات دارند و در میکاپ و آرایش های دودی استفاده می شوند.

راهنمای خرید مداد چشم
بهترین و باکیفیت ترین مداد چشم

این محصول می بایست علاوه بر داشتن موارد رنگی یکدست، و مقاوم بودن در مقابل اشک و آب ریزش چشم، می بایست موجب صدمه دیدن چشم و پوست اطراف آن نشود. مدادهای چشم معمولی ماندگاری کمی دارند اما انواع ضد آب این محصول ماندگار تر هستند و بر روی پلک یا زیر چشم پخش نمی شوند اما شست و شوی آن ها ممکن است به سادگی سایر مدادها نباشد. بهترین مداد های چشم دارای  ترکیبات مرطوب کننده، ویتامین E  و روغن های سازگار با پوست هستند و ایجاد چین و چروک نمی کنند. از آن جا که این محصول به صورت مستقیم با چشم که عضو بسیار حساسی می باشد، در تماس است می بایست از انواع مرغوب و برندهای معتبر و استاندارد تهیه شود که مواد تشکیل دهنده آن برای چشم زیان آور نباشد.  لذا می بایست مداد چشم را از فروشگاه های معتبر تهیه نمود. برای این منظور می توانید به سایت کیکاکالا مراجعه فرمایید.