نکاتی که در خرید کفش استوک اروپایی نمیدونستی!

 این روزها قیمت بالا و کیفیت پایین کفش های موجود در بازار باعث استقبال هرچه بیشتر مردم از کفش های استوک شده است. ممکن است بارها اسم کفش های استوک را شنیده باشید اما برایتان سوال باشد که تفاوت این کفش ها با سایر کفش های بازار چیه؟!  آیا کیفیت و دوام این کفش ها بیشتر از کفش های بازار هستش؟! چه نوع کفش هایی را شامل می شود؟!

اگر شما هم از قیمت بالای کفش های بازار و کیفیت پایین آنها خسته شده اید با ما همراه باشید تا با معرفی کفش های استوک به شما عزیزان این مشکل برایتان برطرف شود.

کفش ریباک اورجینال | الوند استوک

1- کفش استوک چیست؟!

کفش های استوک کفش هایی هستند که از معتبر ترین برند های اروپایی از مناطق مرزی کشور وارد میشوند و تحت عنوان استوک با قیمت هایی بسیار مناسب و مقرون به صرفه به فروش می رسند.

مهم ترین مزیت این کفش ها نسبت به کفش های بازار در این است که این کفش ها در عین حال که از قیمت مناسبی برخوردارند، از بهترین مواد اولیه در ساخت آنها استفاده شده و کیفیت و دوام آنها شگفت زده تان خواهد کرد.

کفش استوک در واقع کفش هایی با برندهای شناخته شده(آدیداس،ریباک،نایک و…)هستند که در فروشگاه های معتبر اروپایی به دلایلی تحت عنوان کالای استوک به کشور های دیگر صادر می شوند.

2- انواع کفش های استوک!

تنوع کفش های استوک به حدی زیاد است که در پیدا کردن کفش مناسب و مورد نظرتان مشکلی نخواهید داشت اما شاید بخواهید کمی دقیق تر در مورد اجناس استوک بدانید. این کفش ها هیچ محدودیت سنی یا محدودیت سایز ندارند و به راحتی می توانید برای همه اعضای خانواده تان کفش های برند و مارک دار تهیه بکنید.

آدیداس اورجینال

این کفش ها برای تمامی سنین در دسته های ورزشی، مجلسی، اداری، اسپرت، کالج و… موجود می باشد که اگر یک بار به یک فروشگاه کفش های استوک اورجینال سر بزنید از تنوع جنس های آن شگفت زده خواهید شد.

کفش های استوک اورجینال بیشتر در مناطق مرزی کشور فعالیت می کنند چون همه این کفش ها در این مناطق وارد می شوند پس اگر به دنبال یک فروشگاه شناخته شده و معتبر برای خرید کفش های استوک هستید این مناطق در اولویت هستند به عنوان مثال می توانید به فروشگاه الوند استوک ( www.alvandstock.com ) مراجعه کنید و با خرید اول خود از کفش های استوک لذت خرید مطمئن را تجربه کنید.

بخش کفش های ورزشی این مجموعه به حدی گسترده است که برای هر رشته ورزشی، کفش مخصوص و مناسب خود را پیدا خواهید کرد. برای بعضی از رشته های ورزشی به کفش هایی با استانداردهای لازم نیاز دارند که با کفش های استوک نگران این موضوع نباشید چون از بهترین مواد اولیه ساخته شده و تمامی ویژگی های یک کفش خوب در آنها رعایت شده است.

دومین دسته بزرگ و گسترده این مجموعه کفش های استوک زنانه می باشد که تمامی مدل ها و رنگبندی های مد روز را پوشش می دهد و تنوع رنگ این کفش ها به حدی زیاد است که به راحتی می توانید با هر رنگ و مدل لباسی ست های زیبا بوجود بیاورید و در هر مجلسی متفاوت و زیبا باشید.

کفش های زنانه این مجموعه شامل نیم بوت ها، بوتین ها، کفش های اسپرت، انواع کتونی، ورزشی، پیاده روی، مجلسی و… می باشند. این کفش ها همگی با استانداردهایی ساخته شده اند که جدا از زیبایی به سلامتی پاهایتان نیز اهمیت داده شود.

زیره این کفش ها بسیار نرم و لطیف است و به گونه ای طراحی شده که فشار وارد شده به پاها را کمتر می کند و از تاول زدن و آسیب رسین به پاهایتان جلوگیری می کند.

3- مزیت کفش های استوک چیه؟!

در مرحله اول بهترین مزیت کفش های استوک این است که قیمت این کفش ها نسبت به کفش های بازار بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه تر است و با قیمتی مناسب کفش هایی با کیفیت و دوام بالا خریداری می کنید.

دومین مزیت این کفش ها مارک دار بودن آن ها می باشد. این کفش ها از معتبر ترین برندهای اروپایی یعنی آدیداس، ریباک و… هستند که اورجینال آنها در بازار بسیار کمیاب است اما کفش های استوک این مشکل را برایتان برطرف کرده و با پیدا کردن یک فروشگاه آنلاین معتبر به راحتی یک کلیک کردن می توانید کفش های برند و مارک دار با بهترین قیمت بخرید.

سومین مزیت این کفش ها کیفیت بالای آنها است که مواد به کار رفته در تولید آنها از مرغوب ترین مواد اولیه می باشد.تمامی استانداردهای لازم برای راحتی و زیبایی یک کفش در آنها به کار برده شده است.

یکی دیگر از مزیت های کفش استوک که به آن اشاره کردیم تنوع مدل و سایز بندی است چون در گذشته بزرگ ترین مشکل مردم در لباس های استوک پیدا نشدن سایز مورد نیاز آنها بود اما امروزه تنوع این محصولات به دلیل استقبال مردم از آنها آنقدر زیاد شده است که هیچ کس در پیدا کردن سایز مورد نیاز خود مشکلی نخواهد داشت.