نظرات در مورد اندولیفت

احتمالا شما هم تبلیغات زیادی در مورد اندولیفت و تاثیر آن در جوانسازی پوست دیده‌اید. این روزها بسیاری از کلینیک‌ها فقط برای کسب درآمد، خدمات زیبایی را به مردم ارائه می‌کنند و هیچ توجهی به کیفیت کارهای خودشان ندارند. این موضوع می‌تواند از یک طرف باعث منفی شدن نظرات در مورد اندولیفت شود، از یک طرف دیگر زیبایی صورت و چهره را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد. در این مقاله قصد داریم شما را با نظرات در مورد اندولیفت صورت آشنا کنیم و بگوییم که آیا ارزشش را دارد برای این روش زیبایی هزینه کنید یا خیر؟

نظرات در مورد اندولیفت صورت | نظرات مثبتی و منفی اندولیفت

اندولیفت صورت و تاثیر آن در جوانسازی پوست

قبل از اینکه بخواهیم در مورد نظرات در مورد اندولیفت صحبت کنیم، اجازه دهید با زبان ساده، اما علمی در مورد این روش جوانسازی پوست با شما صحبت کنیم. اندولیفت صورت، یک روش جوانسازی پوست جدید است که بر پایه ذوب شدن چربی زیر پوست انجام می‌شود. در واقع این روش با کمک یک نور لیزر با طول موج مشخص انجام می‌شود. یک سوزن 1 میلی متری بسیار ریز که نوری را با طول موج مشخص به سمت زیر پوست ارسال می‌کند، در زیر پوست وارد می‌شود. این نور باعث ذوب شدن چربی‌های اضافه و تحریک کلاژن‌سازی در پوست می‌شود.

پس از اندولیفت صورت ، باید چربی‌های ذوب شده با روش مناسب تخلیه شوند تا بتوان نتیجه خوب اندولیفت را مشاهده کرد. روش اندولیفت برای جوانسازی پوست بسیار موثر است و می‌تواند شلی و افتادگی پوست را در یک جلسه درمان کند. شاید در اثر روند پیری پوست، دوباره این مشکل در پوست شما رخ بدهد؛ اما به‌هر‌حال تا چندین ماه از زیبایی و جوانی پوست خودتان لذت می‌برید و پس از پدیدار شدن دوباره مشکل، می‌توانید از دوباره برای اندولیفت صورت مراجعه داشته باشید.

نظرات در مورد اندولیفت صورت

حالا که با اندولیفت صورت و تاثیر آن در جوانسازی پوست آشنا شدید، نوبت به آن رسیده که درباره نظرات در مورد اندولیفت صورت صحبت کنیم. نظرات مردم در مورد اندولیفت به دو دسته تقسیم‎بندی می‌شود. اولین دسته از مردم افرادی‌اند که پس از انجام اندولیفت صورت از این روش جوانسازی پوست لذت برده‌اند و از نتیجه نیز رضایت کامل دارند. این دسته از بانوان و آقایان به دلیل اثربخشی که از این روش جوانسازی پوست دیده‌اند، آن را به دیگران نیز معرفی می‌کنند.

دسته دوم از افراد نیز در مورد اندولیفت نظر مثبتی ندارند و بیشتر به دلیل عدم دیدن اثربخشی و یا مشاهده عوارض، از این روش جوانسازی پوست راضی نیستند. حال ممکن است با توجه به متناقض بودن نظرات در مورد اندولیفت صورت، برای انجام این کار مردد شوید. پس بیایید بررسی کنیم که دلیل نظرات منفی و مثبت اندولیفت صورت در میان بانوان و آقایان چیست.

نظرات مثبت در مورد اندولیفت صورت

همانطور که اشاره کردیم، اندولیفت صورت یک روش جوانسازی پوست، بدون خونریزی و درد است. افراد می‌توانند حداکثر در عرض 1 ساعت شاهد جوانسازی پوست و رفع افتادگی پوست زیر چانه، چروک‌های روی پیشانی و … باشند. نظرات مثبت در مورد اندولیفت صورت بسیار زیاد است. افرادی که به کلینیک‌های تخصصی و معتبر مراجعه کرده‌اند، رضایت زیادی از انجام این روش درمانی و به دلیل مشاهده تاثیر این روش جوانسازی بلافاصله پس از انجام، آن را به سایر افراد پیشنهاد می‌کنند.

اندولیفت صورت می‌تواند برای زیر چشم، ناحیه پیشانی، غبغب و هر جای دیگری از صورت که دارای چربی است، انجام شود. در ابتدای کار افراد شاهد کاهش چربی‌های تجمع یافته در زیر پوست هستند و به مرور زمان متوجه سفت شدن پوست به دلیل کلاژن سازی بیشتر می‌شوند.

نظرات در مورد اندولیفت صورت

نظرات منفی در مورد اندولیفت صورت

برخی از افرادی که به مراکز زیبایی برای اندولیفت صورت مراجعه می‌کنند، از نتیجه این کار رضایت کافی ندارند. با این حال همانطور که توضیح دادیم، اندولیفت صورت یک روش موثر بوده و حتی توسط FDA آمریکا نیز تایید شده است. بنابراین، انتظار می‌رود که همه افراد از نتیجه این عمل زیبایی رضایت کافی داشته باشند؛ ولی از حق که نگذریم، برخی از افراد از انجام اندولیفت صورت رضایت کافی ندارند. این نارضایتی افراد می‌تواند به چند دلیل باشد که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

داشتن انتظارات غیر معقول

در اکثر مواقع نظرات در مورد اندولیفت صورت منطقی است؛ چون پزشکان و کلینیک‌ها در مورد انتظارات معقولی که باید پس از اندولیفت داشته باشند، صحبت می‌کنند. ولی هنوز هم برخی از مردم انتظارات غیر معقولی از اندولیفت صورت دارند و فکر می‌کنند که باید پس از اندولیفت از یک فرد 50 ساله به یک فرد 20 ساله تبدیل شوند. بنابراین، شاید در برخی از مواقع اندولیفت صورت تاثیر مثبتی روی ظاهر افراد داشته باشد، ولی بعضی از مردم به دلیل انتظارات غیر معقول خودشان نتوانند از اندولیفت رضایت داشته باشند.

مراجعه به پزشک غیر حرفه‌ای

پزشکان زیادی در حوزه جوانسازی و زیبایی صورت به شما خدمات ارائه می‌کنند. بعضی از این پزشکان تخصص و تجربه کافی در مورد سایر روش‌های جوانسازی دارند، ولی علم کافی جهت استفاده از روش اندولیفت ندارند. همین موضوع باعث می‌شود تا نتیجه کار اندولیفت آن چیزی نباشد که فرد مد نظر دارد. مراجعه به یک پزشک غیر حرفه‌ای، عاملی برای نارضایتی بسیاری از افراد است. حتی در برخی از مواقع افراد به کلینیک‌های زیبایی مراجعه می‌کنند که پزشک فقط روی کارهای زیبایی نظارت دارد و کار اندولیفت توسط افراد غیر پزشک انجام می‌شود.

عدم رعایت نکات مراقبتی و یا داشتن منع استفاده

اگرچه پس از اندولیفت صورت نیازی به رعایت نکات مراقبتی خاصی نیست؛ اما بعضی از افراد به نکاتی که پزشک به آن‌ها توصیه کرده است، کمک نمی‌گیرند و این موضوع می‌تواند باعث ایجاد نارضایتی در بیماران شود. نکته دیگر اینکه، افرادی که قصد انجام اندولیفت را دارند، باید بدون مشکل جسمی خاص، به ویژه در پوست خود باشند. اگر یک مشکل خاص پوستی یا جسمی در فرد وجود داشته باشد، احتمال اینکه از اندولیفت نتیجه دلخواه را نبیند، وجود دارد.

دلیل باقی ماندن توده‌های سفت چربی در زیر پوست پس از اندولیفت چیست؟

یکی از مواردی که باعث منفی شدن نظرات در مورد اندولیفت می‌شود، باقی ماندن توده‌های سفت چربی در زیر پوست است. متاسفانه این موضوع به ناتوانی پزشک مربوط است و اگر کار اندولیفت به صورت تخصصی انجام شود، نباید شاهد این مشکل باشید. توده‌های چربی باید توسط حرکات ملایم سوزن 1 میلی متری و نور لیزر در زیر پوست ذوب و سپس برداشته شوند.

اگر پزشک به درستی کار ذوب کردن چربی‌های اضافه در زیر پوست را انجام ندهد و در نهایت آن‌ها را خارج نکند، احتمال بروز چنین مشکلاتی به وجود خواهد آمد. بنابراین، باید حتما به یک پزشک متخصص و باتجربه در زمینه اندولیفت مراجعه کنید. تصور اینکه هر پزشکی از پس انجام این کار بر خواهد آمد، بسیار اشتباه است.

نظرات مردم در مورد اندولیفت صورت

با وجود نظرات منفی مردم در مورد اندولیفت صورت، این روش زیبایی را انجام بدهم؟

همانطور که در مورد دلیل منفی‌بودن نظرات در مورد اندولیفت صحبت کردیم، در اکثر مواقع این مشکلات به دلیل مراجعه افراد به پزشکان غیر حرفه‌ای و یا حتی افراد با تخصص غیر پزشکی است و هیچ عیب و مشکی برای اندولیفت وجود ندارد. بنابراین، حتی با وجود نظرات منفی مردم در مورد اندولیفت، پیشنهاد متخصصین این است که این روش جوانسازی پوست را حتما امتحان کنید. به خصوص اگر با مشکل شلی و افتادگی پوست مواجه شده‌اید و به دنبال راه حلی برای رفع این مشکل هستید.

بهترین دکتر برای اندولیفت صورت

مراجعه به یک پزشک متخصص برای اندولیفت صورت، به اندازه انجام این روش در زمان مناسب و با بهترین تجهیزات مهم است. متاسفانه در دنیای کنونی که همه مردم به دنبال زیبایی و روش‌های مختلف جهت انجام این کار هستند، پیدا کردن یک دکتر خوب که فارغ از تبلیغات، بتواند به درستی کار اندولیفت صورت را انجام بدهد؛ کار سختی است.

ارائه مشاوره‌های منطقی برای انجام اندولیفت صورت، توجه به شرایط پوست فرد جهت انجام این روش جوانسازی و همچنین استفاده از بهترین تجهیزات برای انجام اندولیفت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. دکتر رفیعی، بهترین پزشک برای انجام اندولیفت صورت در تهران است. کلینیک دکتر رفیعی به صورت تخصصی در زمینه جوانسازی پوست فعالیت می‌کند و تمامی اقدامات مربوط به خدمات زیبایی پوست زیر نظر پزشک انجام می‌شوند.

اگر نظرات در مورد اندولیفت باعث شده تا برای انجام این روش دودل شوید، می‌توانید ابهامات و نگرانی‌های خودتان را در جلسه مشاوره کلینیک دکتر رفیعی بپرسید تا شما را راهنمایی کنند. در این صورت دیگر خیالتان از بابت نتیجه کار و همچنین نبود عوارض برای انجام اندولیفت راحت خواهد بود.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم توضیحات خوبی را برای نظرات در مورد اندولیفت به شما ارائه کنیم. اندولیفت صورت، روشی عالی برای جوانسازی، رفع شلی پوست و تحریک کلاژن‌سازی پوست است و البته باید برای انجام آن یک پزشک متخصص و باتجربه را انتخاب کنید. دقت داشته باشید که برای هر روشی زیبایی، نظرات مثبت و منفی وجود دارند؛ اما شما باید با مراجعه به یک پزشک باتجربه، با خیالی راحت از روش‌های زیبایی استفاده کنید و نگران عوارض و یا نظرات منفی مردم نباشید. روش‌های نوین زیبایی همگی در جهان استفاده می‌شوند و اگر عارضه خاصی را برای بدن داشته باشند، قابل استفاده نیستند. روش اندولیفت نیز جزء این روش‌های کم عارضه، مورد تایید FDA آمریکا و جهان است و بدون درد و خونریزی می‌تواند تاثیر بسیار خوبی روی جوانی و زیبایی پوست شما بگذارد.