بیوگرافی نگار حسن زاده + عکس

بیوگرافی نگار حسن زاده

نگار حسن زاده ۱۹ آذر ۱۳۶۷ در کرج به دنیا آمد. او فارغ التحصیل لیسانس معماری از دانشگاه تهران و اهل روستای تنگه دو آبادان است. نگار حسن زاده در دوره های بازیگری مهتاب نصیرپور رفته است. این  بازیگر در زمینه های مختلف هنری از جمله نقاشی و عکاسی با بازیگری کار می کند. نگار حسن زاده به عنوان هنرمند توانای ایرانی مشهور است. او در چندین فیلم بازی کرده است. از مجموعه نقش های برجسته نگار حسن زاده می توانیم به فیلم دو ساعت بعد از مهرآباد، بی تابی بیتا، گاهی به پشت سر نگاه کردن و خسته نباشید اشاره نمود. نگار حسن زاده در تئاتر هم کار کرده است. از تئاترهایی که این چهره تمام هنر خود را در آنها به نمایش گذاشته است می توان تئاتر پاره های ساده و سالار زنان را نام ببریم. او در اولین جشنواره فیلم کوتاه ۸ میلی متری خرداد ۱۳۹8 به یاد عباس کیارستمی برای فیلم تزئینات گربه شرکت کرد. نگار حسن زاده یک خواهر کوچکتر به اسم نگین دارد. خواهرش در دانشگاه سوره تهران تحصیل می کند.

شروع فعالیت نگار حسن زاده

نگار حسن زاده کار هنری خود را با عکاسی شروع کرد. سپس وارد عرصه سینما و تئاتر شد. نگار حسن زاده برای اولین بار در سال ۱۳۸۷ در فیلم چاله هنر خود را به نمایش گذاشت. فیلم چاله با کارگردانی و نویسندگی علی کریم ساخته شد و بازیگران مشهوری چون مصطفی طاری، سینا رازانی، امیر توسلی و افشین خورشید باختری در ساخت آن به ایفای نقش پرداختند. بعد در سال 1389 در فیلم سه و نیم به کارگردانی نقی نعمتی بازی کرد. تقریبا یک سال بعد پیشنهاد بازی در بی تابی بیتا را پذیرفت. این فیلم به نویسندگی و کارگردانی مهرداد بیتا ساخته شده است. نگار حسن زاده برای ساخت فیلم بی تابی بیتا با بازیگران مطرحی از جمله فریبا کوثری و حامد بهداد در سینما کار کرده است. بی تابی بیتا در سال 2013 اکران شد. نخستین فیلمی که نگار حسن زاده در آن با افشین هاشمی همکاری کرد، فیلم خسته نباشید محصول 1391 بود.

نگار حسن زاده در تلویزیون

نگار حسن زاده در سال ۹۳ در فیلم گاهی به پشت سر نگاه کن در نقش شکیبا بازی کرد. این فیلم با کارگردانی مازیار میری در ماه مبارک رمضان سال 1394 از تلویزیون پخش شد و نخستین تجربه بازیگری نگار حسن زاده در تلویزیون می باشد. یکی دیگر از کارهای این بازیگر در صدا و سیما به فیلم وقت صبح مربوط است. مینی سریال وقت صبح با کارگردانی جواد میرزا آقازاده محصول سال 1398 است.

ازدواج نگار حسن زاده

اطلاعاتی از ازدواج این بازیگر موجود نیست.

علاقه نگار حسن زاده

این بازیگر هم مشابه بازیگر دیگر از اینستاگرام با مخاطبان خود ارتباط دارد.او در اینستاگرام عکس هایی از اتفاقات مورد نظرش را برای مخاطب قرار می دهد.

فیلم شناسی نگار حسن زاده

چاله

سه و نیم

بی تابی بیتا

خسته نباشید

دو ساعت بعد از مهر آباد

گاهی به پشت سر نگاه کن

وقت صبح

صندوق چه خاطرات

پات

تئاتر های نگار حسن زاده

سالار زنان

پاره های ساده

گردآوری: بخش بیوگرافی بازیگران روبکا