بیوگرافی عرفان ناصری + عکس

بیوگرافی عرفان ناصری + عکس های عرفان ناصری

عرفان ناصری بازیگر مشهور تئاتر متولد ۴ آذر ۱۳۶۵ در تهران است. او دارای مدرک بازیگری است که در کنار تئاتر در چند فیلم جنجالی و پرفروش ایفای نقش کرده است. عرفان ناصری یک برادر بزرگتری به اسم علی دارد. عرفان ناصری با بازی درخشان خود در تئاترهای گوناگون موفق شد خود را در بین بازیگران مشهور کند و پیشنهادات متعددی در سینما و تلویزیون به او دادند. نخستین تجربه بازیگری عرفان ناصری در «شرق شرق» در سال 1390 در کنار بازیگران مطرحی چون رویا تیموریان، پگاه آهنگرانی، شبنم مقدمی، فرزین محدث و غیره بود. نقطه شروع عرفان ناصری که می توان آن را مهم ترین فیلم او نامید، سد معبر با کارگردانی محسن قرایی در سال 1395 بود.

این فیلم جوایز زیادی مثل جایزه بهترین فیلم قسمت جدید جشنواره بوسان را از آن خود کرده است. سد معبر فیلمی اجتماعی بوده که عرفان ناصری در کنار ستارگانی چون حامد بهداد، باران کوثری و محسن کیایی به خوبی نقش بازی کرده است. فیلم کمدی طبقه حساس تجربه خوبی برای عرفان ناصری داشت که در کنار بازیگرانی چون رضا عطاران، بهاره رهنما و آزاده صمدی توانستند در این فیلم نقش پررنگی ایفا کنند. قصه فیلم طبقه حساس درباره مردی است که همسرش اخیرا از دنیا رفته و او را در قبری دو طبقه دفن می کنند اما پس از مدتی متوجه می شود که مرد دیگری در این قبر دفن شده است و این شروع داستان کمدی است.

از فیلم های دیگر عرفان ناصری می توان به جشن دلتنگی در سال 1396 با کارگردانی پوریا آذربایجان اشاره نمود. بابک حمیدیان، مینا ساداتی، بهنام تشکر و محسن کیایی بازیگرانی هستند که عرفان ناصری با آنها بازی کرد. جشن دلتنگی توانست زندگی افراد مختلف را به زیبایی به تصویر بکشد  بی همه چیز جدیدترین فیلم با بازی عرفان ناصری و کارگردانی و نویسندگی محسن گرایی و محمد داودی است که در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر اکران شد و مورد استقبال منتقدان قرار گرفت. قصه  بی همه چیز درباره زنی است که بعد از سال‌ها به روستای زادگاهش بر می‌گردد تا حق از دست رفته‌اش را بازیابد، اما با آمدن او به روستا اتفاقی می‌افتد.

عرفان ناصری نیز در این فیلم در کنار بازیگران مشهور و توانمندی چون پرویز پرستویی عزیز، هدیه تهرانی، باران کوثری، هادی حجازی فر و … بازی کرد. عرفان ناصری بازیگر جوان و خوش آتیه سینمای ایران در مجموعه ملکه گدایان با بازی شبنم قربانی نقش داریوش پسر عموی عاشق پیشه را بازی کرد. ملکه گدایان نخستین تجربه بازی عرفان ناصری در شبکه سینمای خانگی با کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی اختصاصی فیلیمو است. عرفان ناصری نیز یکی از عوامل این برنامه در اولین فصل مسابقه استعدادیابی ستاره ها بود.

عرفان ناصری یک بازیگری بدون حاشیه است که زندگی شخصی اش منتشر نشده است. به نظر می رسد او سعی کرده زندگی شخصی و حرفه ای خود را از هم جدا کند. بعضی منابع وضعیت تأهل عرفان ناصری را مجرد و برخی دیگر می گویند وی در سال 1398 با زنی به اسم وصال ازدواج کرده است.

لیست فیلم های عرفان ناصری

شرق شرق است (1390) سد معبر (1395) طبقه حساس (1392)
 جشن دلتنگی (1396) بی همه چیز (1398)  سریال ملکه گدایان (1399)

 

گردآوری: بخش بیوگرافی بازیگران روبکا