بیوگرافی شیرین اسماعیلی

بیوگرافی شیرین اسماعیلی + عکس شیرین اسماعیلی

شیرین اسماعیلی در 24 دی 1360 در تهران متولد شد. شیرین اسماعیلی بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون است. اولین حضور او در تئاتر در کافه مک‌آدام با کارگردانی محمود استاد محمد بود. شیرین اسماعیلی با ایفای نقش در سریال تلویزیونی همه چیز آنجاست ساخته شهرام شاه حسینی بیش از پیش در تلویزیون حضور پیدا کرده است. وی در خصوص آشنایی خود با شهرام شاه حسینی بیان کرد این آشنایی به سال 1389 برگشته که آقای شاه حسینی برای دیدن نمایش کافه مک آدام آمده بود.

آن زمان قطعاً بیشتر درگیر بازیگری در تئاتر بودم چون شرایط بهتر از الان بود و متأسفانه نمی دانم چرا به مرور زمان شرایط زندگی و حتی کیفیت کارهای نمایشی بدتر شده است. خیلی از هنرمندان از این وضعیت گلایه کرده اند و امیدوارم این وضعیت بهتر شود. پس از اینکه آقای شاه حسینی بازی ام را در این نمایش مشاهده کرد پیشنهاد بازی در سریال بازگشت را به من داد.

سریالی که پیش تولید آن شروع شد اما بنا به دلایلی نتیجه نداد و پس از مدتی از من برای حضور در مجموعه مثل کابوس دعوت کرد که متاسفانه نقش من در این سریال تغییر کرد و از آقای شاه حسینی خواستم که بهتر من این نقش را نداشته باشم و او بازیگر دیگری را جایگزین من می کند و قبول کرد و در آخر «همه چیز آنجاست» اولین تجربه رسمی همکاری ما گردید.

شیرین اسماعیلی در مجموعه هم گناه نقش لیدا، نامزد فرهاد صبوری (مهدی پاکدل) را بازی کرد و اولین سریال خانگی خود را تجربه نمود و بازی او مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. شیرین اسماعیلی در این مجموعه در کنار هنرمندان مشهوری مثل پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، مسعود رایگان، مهدی پاکدل و غیره بازی کرده است.

هیچ منبع رسمی برای ازدواج شیرین اسماعیلی نیست اما با توجه به اینستاگرام این بازیگر و انتشار عکس ها و توضیحات معلوم می شود که او متاهل است و همسر او مهدی صباغی کارگردان تئاتر است.

فیلم های شیرین اسماعیلی

– سریال هم گناه

– هشت و نیم دقیقه

– نرگس

– نیم رخ ها

– اوقات مشترک آنها

– حق سکوت

پیدا و پنهان

– همه چیز آنجاست

– محکومین

 

گردآوری: روبکا

بیوگرافی شیرین اسماعیلی