بیوگرافی بهروز پرستویی

بیوگرافی بهروز پرستویی + عکس

بهروز پرستویی بازیگر جوان کشور فرزند پرویز پرستویی اسطوره بازیگری ایران است. بهروز پرستویی خیلی شبیه به پدرش است. بهروز پرستویی یک خواهری به اسم سمیرا نیز دارد. بهروز پرستویی نخستین بار در کودکی در فیلم آژانس شیشه ای ایفای نقش کرد. ابراهیم حاتمی کیا پس از مشاهده بهروز پرستویی او را برای ایفای نقش ابوذر پسر کوچک حاج کاظم با بازی پرویز پرستویی انتخاب نمود و سپس در سریال قهرمانان نمی میرند ایفای نقش کرد. بهروز پرستویی به خاطر شباهت زیاد به پدرش، در سریال هم گناه نقش جوانی پدر خود را ایفای نقش کرده است.

بهروز پرستویی در حدود 4 دهه فعالیت در سینما و تلویزیون هرگز به عرصه بازیگری وارد نشده است پس بدیهی است که علاقه چندانی به بازیگری نداشته و بعید است از این پس تصمیم جدی برای کار در این زمینه بگیرد ولی به دلیل  شباهت هنوز هم او را در نقش یک کودک یا جوانی پدر می بینیم.

امروز در فضای مجازی خبر بازی پسر من بهروز پرستویی در سریال شبکه خانگی هم گناه با کارگردانی آقای مصطفی کیایی عزیز بحث داغی را به راه انداخت. نظرات و اخبار مرتبط با این موضوع را خواندم. مثلا: چقدر پدر و پسر شبیه هم هستند. پسر بهتر از پدر است چه جالب برام جالب بود و برای اینکه سوء تفاهم و تفسیر درستی نکنم پست منتشر نکردم. ولی از جایی که متاسفانه گاهی عزیزان پست هایشان را با دقت نمی خوانند، با نظراتی برخورد کردم که: بله، حالا این کار چه فرقی با آقا زاده و آقایان دارد؟ آنقدر تحصیلکرده های هنری داریم که این فرصت ها هنوز به دستشان نرسیده است.

البته آقای مصطفی کیایی در پستی دلیل حضور پسرم در این سریال را تنها به دلیل شباهت خود به من در نقش درنا مدنی بازیگر نقش رویا تیموریان جوان بیان می کند. ناگفته نماند که بهروز پرستویی به دلیل شباهتش به پسر کوچکم در فیلم آژانس شیشه ای هم ایفای نقش کرد، بهروز پرستویی و دخترم هرود در مجموعه پهلوانان نمی میرند که به تهیه کنندگی. دوست عزیز آقای محمد بیک زاده بود و منتظر دو کودک بودند و خواستم که کارشان لنگ نشده و در سه قسمت بازی کردند.اگر من قصد داشتم که در دنیای بازیگری باشد می توانستم حمایت زیادی از او کنم و مشابه کسانی که نسبتی با من نداشته و در دنیا هنر آن ها را حمایت می کردم.

گرداوری: روبکا

بیوگرافی بهروز پرستویی