بیوگرافی دینا هاشمی + عکس

بیوگرافی دینا هاشمی + عکس دینا هاشمی

دینا هاشمی بازیگر تئاتر و تلویزیون در سال 1370 در تهران به دنیا آمد. او از کودکی  بازیگری را دوست داشت و تحصیلات خود را در رشته تئاتر در دانشگاه سوره تهران ادامه داد. این بازیگر جوان چند وقتی است که شناخته شده و در فیلم تلویزیونی احضار به خوبی نقش بازی کرد و در بین مردم و کارگردانان به شهرت رسید. دینا هاشمی بازی در تئاتر را آغاز کرد. او چندین نمایشنامه برای خود ضبط کرد که بهترین آنها قتل در موقعیت 35 درجه شمالی و قلب کاغذی از شمعدان های زمین بود. دینا هاشمی علاوه بر این برای نخستین بار در فیلم کوتاهی به اسم حرف نزن با کارگردانی مهدی اسبقی جلوی دوربین رفت. سرانجام پس از مدتی برای نخستین بار در یک مجموعه تلویزیونی با ایفای نقش در فیلم تلویزیونی احضار ظاهر شد. یکی از نکات مثبت نقش در این فیلم همکاری با بازیگرانی مثل نسرین نکیسا، علی دهکردی و افسانه چهره آزاد بود. این همکاری قطعا برای این بازیگر مفید بود.

دینا به ادبیات علاقه زیادی دارد. علاقه او به این رشته سبب شد تا چند کتاب در زمینه ادبیات کلاسیک مطالعه کند و این ویژگی او را از همسالانش متمایز می کند. از دیگر ویژگی های مثبت این بازیگر انرژی و نشاط او برای رسیدن به اهداف می باشد. این بازیگر با بازی در مجموعه احضار موفق شد نخستین گام موثر برای تبدیل شدن به یک بازیگر موفق داشته باشد. علاوه بر این جالب است بدانید که این بازیگر با عکس هایی که برای مادرش منتشر کرد، روابط خوب خود با خانواده اش را نمایش داد.

بسیاری از بینندگان سریال احضار بر این باورند که این دو بازیگر (دینا هاشمی و نازنین هاشمی) که همزمان در یک فیلم ایفای نقش می کنند و هر دو یک نام خانوادگی دارند ولی این موضوع به وسیله هیچ کدام تایید نشده و فقط شباهت فامیلی است.

 

گردآوری: بخش بیوگرافی بازیگران روبکا