بیشترین کد تخفیف اکالا از موپُن، خرید ارزان از شما

در سال‌های اخیر خرید آنلاین بسیار رایج شده و اکثر افراد ترجیح می‌دهند محصولات مورد نیازشان را غیرحضوری تهیه کنند. خرید به این شکل امکانات زیادی را در اختیار کاربران قرار داده و به همین علت توانسته در مدت زمان کوتاهی از فروشگاه‌های حضوری پیشی بگیرد. با توجه به میزان رضایت و علاقه مردم از این سبک خرید و گسترش روز‌به‌روز فروشگاه‌های آنلاین حتی محصولات سوپرمارکتی و اساسی نیز به این شکل فروخته شدند. مجموعه‌های مختلف با ارائه خدمات متنوع توانستند در لیست فروشگاه‌های محبوب قرار بگیرند. علاوه‌بر این وجود تخفیف‌های متنوع نیز به افزایش محبوبیت این فروشگاه‌ها کمک بسزایی کرد. برای مثال شما امروزه می‌توانید با استفاده از تخفیفات دیجی کالا در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. اکالا یکی دیگر از فروشگاه‌ها آنلاین معتبر است که در ادامه تعدادی از کدهای تخفیف فعال آن را در اختیار شما قرار خواهیم داد و درباره ویژگ‌های مثبت آن بیشتر صحبت خواهیم کرد. سوپرمارکت آنلاین

کد تخفیف 20 هزار تومانی اولین خرید امارکت و افق کوروش اکالا

کد mopon20 برای خرید بالای 100 هزار تومان

30 هزار تومان کد تخفیف اولین خرید افق کوروش و امارکت اکالا

کد mopon30 برای خرید بالای 150 هزار تومان

100 هزار تومان کد تخفیف امارکت اکالا

کد mopon3 برای خرید بالای 900 هزار تومان

200 هزار تومان کد تخفیف امارکت اکالا

کد KT200 برای خرید بالای 2 میلیون تومان

100 هزار تومان کد تخفیف سوپرمارکت اُکالا

کد CRN100 برای خرید بالای 400 هزار تومان

اگر از علاقه‌مندان به خرید آنلاین هستید، حتما سری به فروشگاه اکالا بزنید. از طریق این فروشگاه می‌توانید تمام محصولات سوپرمارکتی مانند تنقلات، مرغ، گوشت، لبنیات، انواع نوشیدنی و… را به‌راحتی سفارش دهید. در ادامه درباره مزایا و ویژگی‌های مثبت این مجموعه که باعث شده اکالا در مدت زمان کوتاهی در لیست فروشگاه‌های محبوب ایرانی قرار بگیرد صحبت خواهیم کرد.

خرید آنلاین سوپرمارکتی

قیمت مناسب محصولات در اکالا

یکی از مهم‌ترین نکاتی که افراد در هنگام خرید به آن توجه می‌کنند، قیمت کالاها است. در شرایط کنونی و با توجه به افزایش قیمت محصولات در کشور، می‌توان از خرید محصولاتی که ضروری نیستند خودداری کرد اما کالاهای روزمره قابل حذف شدن نیستند. در چنین شرایطی افراد ترجیح می‌دهند از فروشگاه‌هایی که محصولات را با قیمت مناسب و منصفانه‌ای در اختیار مشتریانش قرار داده است خرید کنند.

اکالا یکی از این فروشگاه‌ها است. این مجموعه کالاها و محصولات را با کمترین میزان سود در اختیار شما قرار می‌دهد. بعد از نهایی کردن خریدتان، لیستی به شما نشان داده می‌شود که در آن هزینه محصولات + میزان سود شما از این خرید (تخفیفی که روی فاکتور دریافت کرده‌اید) نوشته شده است. قطعا میزان این سود شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

اکالا

پوشش محلی اکالا

در اکالا امکان خرید آنلاین از شعب فروشگاه‌های امارکت، افق کوروش،‌ ابیزینس و سوپرمارکت‌های محلی برای شما وجود دارد. این باعث می‌شود که شما در هر جایی از شهر که باشید بتوانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن به محصولات فروشگاهی که مد نظر دارید دسترسی داشته باشید. اکالا برای افزایش رضایت کاربرانش و همچنین به‌منظور کاهش زمان ارسال محصولات همواره در تلاش است تا با فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌های محلی بیشتری همکاری کند.

پوشش اکالا در کشور

ارائه محصولات تازه در اکالا

از دیگر نکاتی که در هنگام خرید به‌ویژه خرید آنلاین بسیار مهم است، تازگی محصولاتی است که سفارش می‌دهید. فرض کنید قصد دارید به‌صورت آنلاین میوه و سبزیجات را سفارش دهید. مهم‌ترین نکته، تازگی این محصولات است. محصولات پروتئینی، لبنیات‌ها و… نیز اگر دارای تاریخ تولید قدیمی باشند ممکن است به سلامت شما آسیب بزنند.

یکی از مواردی که احتمال دریافت محصولات قدیمی را به حداقل می‌رساند خرید از فروشگاه‌هایی است که میزان فروش آن‌ها بسیار بالاست. میزان فروش در فروشگاه‌های بزرگ و محبوب زیاد است و به همین علت می‌توان گفت معمولا هر 24 ساعت بار جدیدی وارد این فروشگاه‌ها می‌شود.

اکالا شامل فروشگاه‌های محبوبی است که روزانه افراد زیادی از آن خرید می‌کنند. به همین علت اکثر محصولات موجود در این فروشگاه به‌صورت روزانه شارژ می‌شوند. در طول این سال‌ها گزارش‌ها و شکایات زیادی مبنی بر ارسال کالاهای فاسد و منقضی در این فروشگاه ثبت نشده است.

وجود نسخه تحت وب و اپلیکیشن اکالا

برخی از افراد در کار کردن با نسخه وب راحت‌ترند و برخی دیگر ترجیح می‌دهند از نسخه اپلیکیشن یک پلتفرم استفاده کنند. اکالا در حال حاضر هم نسخه وب و هم نسخه اپلیکیشن را در اختیار کاربرانش قرار داده است. شما می‌توانید با توجه به‌راحتی و موقعیت خود از هر کدام از این دو نسخه استفاده کنید.

این در حالی است که برخی دیگر از فروشگاه‌ها تنها یک نسخه (در اکثر موارد نسخه تحت وب) را در اختیار مشتریانشان قرار می‌دهند. اگر از گوشی‌های اندرویدی یا ios استفاده می‌کنید نگران نباشید زیرا اکالا برای هر دو نوع سیستم‌ عامل، اپلیکیشنی را طراحی کرده است. استفاده از نسخه اپلیکیشن باعث می‌شود شما همواره به اکالا دسترسی داشته باشید و جدیدترین رویدادها و تخفیف‌ها از طریق نوتیفیکیشن در اختیار شما قرار بگیرد.

خرید آنلاین

دسته‌بندی‌ مناسب محصولات در اکالا

به‌صورت کلی می‌توان گفت بعد از تنوع محصولات، مهم‌ترین عاملی که باعث محبوبیت فروشگاه‌های آنلاین شده است، صرفه‌جویی در زمان است. اگر قرار باشد برای پیدا کردن یک محصول زمان زیادی را صرف کنید و مدت‌ها دنبال آن کالا باشید، قطعا کاهش زمان و سرعت زیادی را مشاهده نخواهید کرد. اکالا برای دسترسی راحت‌تر به محصولات، دسته‌بندی‌هایی را در اختیار کاربران خود قرار داده است. از طریق این دسته‌بندی‌ها می‌توانید محصولات مورد نیازتان را در مدت زمان کوتاهی پیدا کنید.

برای این کار کافیست در ابتدا وارد وب‌سایت یا اپلیکیشن اکالا شوید. در مرحله بعد می‌توانید روی علامت سه خطی که در گوشه صفحه اصلی وجود دارد کلیک کنید. منویی برای شما باز خواهد شد که در آن تمام دسته‌بندی‌های اکالا نوشته شده است. این دسته‌بندی‌ها شامل میوه و سبزیجات، خواربار، لبنیات، محصولات پروتئینی و… می‌شود.

تخفیف‌های اکالا

علاوه‌بر تمام ویژگی‌ها و نکات مثبتی که پیش‌تر به آن اشاره کردیم، ارائه کد تخفیف تاثیر بسزایی در افزایش محبوبیت یک مجموعه خواهد داشت. اکالا نیز از این شیوه برای فروش بیشتر و افزایش رضایت کاربرانش استفاده کرده است.

شما هر زمان که بخواهید از مجموعه خرید کنید می‌توانید با استفاده از کدهای تخفیف هیجان‌انگیز این مجموعه در هزینه‌هایتان صرفه‌جویی کنید. کدهای تخفیف این مجموعه بسیار متنوع و خلاقانه است. این کدها شامل کد تخفیف اکالا اولین خرید، کد تخفیف 50 هزار تومانی، ارسال رایگان و… می‌شود.

تخفیف

راه‌های دسترسی به کدهای تخفیف اکالا

اکالا روش‌های مختلفی را برای دسترسی کاربران به کدهای تخفیف ارائه کرده است. برای مثال یکی از راه‌ها مراجعه به وب‌سایت یا اپلیکیشن اکالا است. در صفحه اول این پلتفرم برخی از کدهای تخفیف به شما معرفی شده‌اند. روش دیگر ارسال پیامک است. در هنگام ثبت نام در این مجموعه لازم است شماره تلفن همراهتان را وارد کنید. اکالا جدیدترین کدهای تخفیف خود را از طریق پیامک برای شما ارسال خواهد کرد.

بهترین راه مراجعه به وب‌سایت یا اپلیکیشن موپُن است. این مجموعه در زمینه ارائه کدهای تخفیف فروشگاه‌های آنلاین ایرانی در حال فعالیت است. در ادامه درباره نحوه استفاده از این مجموعه و شرایط آن بیشتر صحبت خواهیم کرد.

اسنپ اکسپرس

فروشگاه دیگری که در زمینه فروش محصولات سوپرمارکتی در حال فعالیت است، اسنپ اکسپرس است. این مجموعه یکی از زیرمجموعه‌های اسنپ است که به‌صورت اختصاصی در زمینه فروش مایحتاج روزمره و کالاهای سوپرمارکتی فعالیت می‌کند.

با مراجعه به این فروشگاه نیز همانند اکالا می‌توانید محصولات مورد نیاز خود را به سبد خریدتان اضافه کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن کالاها را در آدرس مشخص شده تحویل بگیرید. اسنپ اکسپرس در تلاش است تا سفارشات را در کمتر از 30 دقیقه به دست مشتریانش برساند. در تمام سال‌های فعالیت اسنپ اکسپرس نیز حتی با توجه به شلوغی شهرهای بزرگ این موضوع رعایت شده و کمتر کسی بوده که نسبت به زمان ارسال سفارشاتش اعتراضی کرده باشد.

سوپرمارکت تحویل فوری

درست است اسنپ اکسپرس نیز ویژگی‌ها و مزایای زیادی دارد اما ارائه تخفیف‌های جذاب یکی از بهترین ویژگی‌های این مجموعه است. برای مثال اسنپ اکسپرس برای افزایش کاربران خود، کدهای تخفیف را ویژه اولین سفارش در اختیار مشتریانش قرار داده است. این کدها تحت عنوان کد تخفیف اولین خرید اسنپ اکسپرس در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. استفاده از این کدها باعث می‌شود افراد در نهایت خریدی اقتصادی را تجربه کنند.

کد تخفیف اسنپ اکسپرس موپُن

با موپُن ارزان‌تر خرید کن!

اشاره کردیم که یکی از راه‌های دسترسی به کدهای تخفیف فروشگاه‌هایی مثل اکالا، اسنپ اکسپرس و… مراجعه به وب‌سایت یا اپلیکیشن موپُن است. موپُن یکی از مراجع کامل و جامعی است که در زمینه ارائه کدهای تخفیف اکثر فروشگاه‌های ایرانی در حال فعالیت است.

شما با مراجعه به موپُن می‌توانید علاوه‌بر کد تخفیف اکالا، تخفیف‌های دیگری مثل تخفیف تکنولایف موُپن، تخفیف دیجی کالا، تخفیف اسنپ، کد تخفیف تپسی و… را پیدا کنید. لازم به ذکر از که استفاده از تخفیف‌های موجود در موپُن هیچ هزینه‌ای برای شما ندارد و استفاده از این پلتفرم کاملا رایگان است.

تنوع تخفیف‌های موجود در این مجموعه باعث شده تا موپُن به عنوان یکی از پلتفرم‌های محبوب در این زمینه شناخته شود.

جمع‌بندی

خرید از فروشگاه‌هایی مثل اکالا، دیجی کالا، اسنپ اکسپرس و… باعث می‌شود شما بتوانید کالاهای متنوع را از نظر قیمت، کیفیت، جنس و… باهم مقایسه کنید. تنوع محصولات در این فروشگاه‌ها به حدی بالا است که هر فرد با هر سلیقه‌ای می‌تواند محصول مورد نیاز خود را پیدا کند. استفاده از تخفیف‌های جذاب این فروشگاه‌ها نیز باعث شده تا در نهایت بتوانید خریدی لذت‌بخش را تجربه کنید.

پایان رپورتاژ آگهی