خرید پرطرفدارترین تور داخلی با تخفیف از ایرانگرد

شهر مشهد یکی از شهرهای زیارتی که همه سال مورد توجه تمام ما ایرانی‌ها و یا شیعیان مسلمان کشورهای دیگر قرار می‌گیرد. به‌همین خاطر برای سفر به‌این شهر زیارتی خرید تور مشهد نیز برگزار می‌شود که امروزه طرفداران فراوانی پیدا کرده است. با ما همراه شوید تا در مورد تور مشهد و تورهای دیگر نحوه خرید تور کیش، تور قشم و تور لحظه آخری از سایت‌های اینترنتی و بسیاری دیگر از موارد اطلاعاتی را به‌شما ارائه دهیم.

پرطرفدارترین تورهای داخلی

سفر به برخی از شهر و  یا جزیره‌ها به‌قدری مورد علاقه مردم قرار گرفته است که خرید تور داخلی برای این مکان‌ها گذاشته شده است. تور داخلی به توری گفته می‌شود که هزینه تور در برخی اوقات با درصد تخفیف  فروخته می‌شود و از این لحاظ  سود مناسبی به مسافر می‌رسد که امروزه تور داخلی به برخی از مکان‌ها مانند: تور کیش، تور قشم و یا تور مشهد طرفداران فراوانی پیدا کرده است.

تور مشهد

به‌دلیل آن‌که از هر شهر و یا استانی به مشهد سفر می‌کنند، تقریباً از تمام شهرهای بزرگ مثل تهران، اصفهان، شیراز و بسیاری دیگر از شهرها تور مشهد برگزار می‌شود تا مسافر به راحتی تور خود را انتخاب و سفر خود را انجام دهد، اما امروزه این تور به‌ شکل‌های گوناگون زمینی، هوایی و یا ریلی که در 2 شب و سه روز و یا بیشتر است، برگزار می‌گردد. در تور هوایی مشهد، زمان کمتری را در راه هستید اما اگر علاقه به سفر طولانی و از دیدن راه  لذت می‌برید از تور ریلی و یا زمینی استفاده کنید. در تور ریلی و زمینی هزینه تور کمتر و تعداد روز پکیج بیشتر است.

تور کیش

به‌دلیل آب و هوا و بازارهای خریدی که در جزیره کیش وجود دارد. در این چند دهه اخیر مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است تا در هر فصلی از سال به کیش سفر کنند. به همین خاطر، تور کیش به غیر از تهران از شهرهای بزرگی مانند: مشهد، شیراز، اصفهان و بسیاری دیگر از شهرها برگزار می‌شود تا مسافر نیازی به آمدن تهران و رفتن به کیش نداشته باشد. اما تور کیش از مشهد نیز همانند شهرهای دیگر به‌شکل زمینی، هوایی و ریلی برگزار می‌شود. در صورتی که خواستار زمان سفر کوتاه مدت هستید، بهترین گزینه انتخاب برای مسافر تور هوایی کیش از مشهد می‌باشد که کمی هزنیه آن در مقایسه با تورهای دیگر بیشتر خواهد بود. اما اگر برای شما حمل بار و هزینه تور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، پیشنهاد می‌شود تا تور ریلی و یا زمینی را انتخاب کنید که ابتدا به شهر بندرعباس رفته و از آن‌جا با کشتی و یا قایق در مدت زمان کوتاهی به کیش خواهید رسید. از مزایای سفر با تور کیش از مشهد به صورت ریلی و یا زمینی، هزینه کمتر آن می‌باشد اما زمان سفر شما طولانی‌تر است. تور کیش از مشهد و یا شهرهای بزرگ دیگر به‌صورت 2 شب و 3 روز و یا بیشتر برگزار می‌گردد که با تور زمینی و یا ریلی زمان تور بیشتر و حق انتخاب با خود مسافر است. در تور کیش از مشهد، بنا به مبلغی که پرداخت کرده‌اید نیز خدمات ارائه می‌شود.

تور قشم

در این چند سال گذشته سفر به‌جزیره قشم به‌دلیل وجود مراکز دیدنی و بازارهای خرید، مورد توجه بسیاری از مردم و گردشگران قرار گرفته‌است که باعث شده تا تور قشم نیز همانند تورهای مهم دیگر به غیر از تهران از شهرهای بزرگ برگزار گردد. تور قشم از مشهد نیز به دلیل اهمیتی که دارد، به سه شکل زمینی، هوایی و یا ریلی صورت می‌پذیرد. تور هوایی قشم از مشهد از پکیج 2 شب و 3 روز شروع و تا 4 شب و 5 روز هم می‌باشد. اما به‌دلیل آن که تور زمینی و ریلی مدت زمان سفر طولانی‌تر است، روزهای بیشتری را در قشم سپری خواهید کرد و در صورت تمایل انتخاب پکیج بیشتر و یا کمتر می‌شود. در تور قشم از مشهد زمینی و ریلی مدت زمان طولانی را از مشهد تا بندرعباس طی خواهید کرد و سپس از آن‌جا با لنج و یا کشتی راهی جزیره قشم خواهید شد. در صورت تمایل انتخاب تور قشم از مشهد زمینی و یا ریلی هزینه مناسب‌تری برای شما خواهد داشت، ضمن آن‌که با حمل بار اضافه دچار مشکل نخواهید شد.

تفاوت تور لحظه آخری با تور عادی

اگر قصد خرید تور لحظه آخری را دارید، باید گفت که این تور همانند تور عادی از همان امکانات برخوردار و تنها تفاوت این دو تور با هم در زمان انتخاب پک مسافرتی شما می‌باشد. تور عادی در فصلی که های سیزن نامیده می‌شود اجرا شده و فصل سفر به آن شهر و یا جزیره هست، فروخته می‌شود و به هیچ‌ عنوان شامل تخفیف نمی‌شود و  در برخی از اوقات هزینه تور بیشتر هم محاسبه می‌شود. در مواردی مانند تعطیلات نوروزی، رسمی کشور و یا جشنواره‌ها نیز تور عادی برگزار می‌گردد. اما اگر شما همین تور را در فصلی که سفر کم‌تر صورت می‌گیرد خریداری کنید. به‌دلیل آن‌که تورها به‌فروش نرفته است، مجبور به‌فروش تور با سود کمتر و تخفیف بیشتر حتی تا 50 درصد هم می‌شوند. در برخی از موارد رزرو تور برای آخر هفته نیز شامل همین برنامه می‌باشد.

خرید تور داخلی از ایرانگرد

با تمام توضیحاتی که گفته شد در دنیای امروز که تمامی کارها با نشستن در خانه و زدن یک دکمه امکان‌پذیر شده است. رزرو تور داخلی نیز از طریق سایت‌های گوناگونی انجام می‌شود که یکی از این سایت‌های قابل اطمینان که تور داخلی را در هر شرایطی با تخفیف ویژه به‌فروش می‌رساتد، سایت اینترنتی irangard.com می‌باشد.

 ایرانگرد در طول 24 ساعته تمامی تورها را مورد پشتیبانی قرار می‌دهد تا در صورت بروز مشکل در سایت هماهنگی‌های لازم انجام شود. در این سایت آن‌لاین این امکان برای مسافر فراهم شده تا تمام تورهای مقصد مورد نظر خود را در کمترین زمان ممکن مورد بررسی و خرید نهایی خود را انجام دهد، همچنین در صورت بروز هرگونه مشکل و درخواست مسافر جهت استرداد، مبلغ بدون هیچ‌گونه کم‌وکاستی به مسافر برگشت خواهد شد. در ایرانگر این امکان فراهم شده است تا شماره مسافر ذخیره و در صورت تخفیف تورها به او اس ام اس داده شود.