خرید از اسنپ اکسپرس با تو، تخفیفش از آفرتو

با گران‌شدن اجناس سوپرمارکت‌ها، خرید با استفاده از کد تخفیف اسنپ اکسپرس، یک فرصت ویژه به‌نظر می‌رسد. اسنپ اکسپرس یکی از پرطرفدارترین سوپرمارکت‌های آنلاین است که تخفیف‌های استثایی را برای مخاطبان خود در نظر گرفته است.

اگر تمایل دارید، محصولات مورد نظر خود را به‌صورت آنلاین و با تخفیف قابل‌توجه خریداری کنید، این مطلب به شما کمک می‌کند با تخفیف‌های اسنپ اکسپرس آشنا شده و آن‌ها را رایگان دریافت کنید.

کد تخفیف اسنپ اکسپرس

آشنایی با اسنپ اکسپرس

اسنپ اکسپرس یک اپلیکیشن است که با استفاده از آن به بیش از هزاران سوپرمارکت و فروشگاه سطح شهر دسترسی دارید. این سوپرمارکت آنلاین در بیش‌تر از 85 شهر ایران فعال بوده و کاربران زیادی دارد.

تنها کافی‌است اینترنت موبایل خود را روشن کرده و اجناس مورد نظر خود را سفارش دهید. بعد از گذشت حداکثر نیم‌ساعت سفارش‌ شما به‌ دست‌تان می‌رسد.

خرید ارزان و هیجان‌انگیز با کد تخفیف اسنپ اکسپرس

یکی از مزایای خرید اینترنتی، استفاده از کد تخفیف‌های فروشگاه‌های آنلاین است. این کدهای تخفیف به‌قدری جذاب و وسوسه‌انگیز هستند که حتی اگر به کالایی نیاز نداشته باشید، به‌خاطر قیمت مناسب آن را خریداری می‌کنید.

جذاب‌ترین ویژگی اسنپ اکسپرس نیز، کدهای تخفیف بی‌نظیر آن است. بیش از 80‌درصد خریدهایی که در این اپلیکیشن ثبت شده، با کد تخفیف اسنپ اکسپرس انجام شده‌اند. در ادامه چند نمونه از این تخفیف‌های پرطرفدار را معرفی می‌کنیم.

تخفیف نارنجی اسنپ اکسپرس

در این فروشگاه، تخفیف‌ها با رنگ نارنجی نمایش داده می‌شوند. همه اجناسی که در کمپین نارنجی به‌فروش می‌رسند، شامل تخفیف می‌شوند.

هیچ فروشگاه دیگری به شما اجناس را با این تخفیف‌های باورنکردنی عرضه نمی‌کند. بعضی از اجناس حتی تا 70درصد تخفیف دارند.

تخفیف‌های نارنجی روزانه تغییر می‌کند و شما می‌توانید کالاهای مختلف از گوشت و مرغ گرفته تا وسایل بهداشتی را با قیمتی بسیار پایین‌تر از قیمت بازار خریداری کنید.

شاید برخی از افراد تصور کنند که قیمت پایین اجناس به‌علت کیفیت کم آن‌ها یا نزدیک‌بودن تاریخ مصرف‌شان است. درحالی‌که اصلا چنین نیست. این اجناس صرفا به‌خاطر جلب رضایت کاربران شامل تخفیف شده است.

طرح مزه آخر هفته اسنپ اکسپرس

حجم زیادی از سبد خرید برخی از افراد را، تنقلات تشکیل می‌دهد. به‌خصوص آخر هفته‌ها که فرصت برای تماشای فیلم و شرکت در دورهمی‌ها فراهم است.

اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که به خرید تنقلات علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم از طرح مزه آخر هفته‌های اسنپ اکسپرس استفاده کنید.

خرید به‌صرفه اکسپرس

کالاهایی که در بخش خرید به‌صرفه به فروش می‌رسند هم مثل کمپین نارنجی تخفیف دارند، با این تفاوت که تخفیف آن‌ها کمتر است. این کالاها معمولا بین شامل تخفیف 3 تا 30درصدی می‌شوند.

همچنین امکان خرید پک یا بسته‌ای هم وجود دارد. مثلا می‌توانید یک بسته 6‌تایی نوشابه را با 30درصد تخفیف بخرید.

کد تخفیف اسنپ اکسپرس برای خرید اول

کد تخفیف ۵۰ هزار تومانی اسنپ اکسپرس برای کاربرانی است که اولین سفارش خود را ثبت می‌کنند. اگر هزینه سفارش آن‌ها بیش از 100 هزار تومان باشد، می‌توانند از این تخفیف استفاده کنند.

البته ممکن است که حداقل مقدار خرید از شهری به شهر دیگر متفاوت باشد. اما سقف کد تخفیف اسنپ اکسپرس خرید اول برای همه شهرها 50 هزار تومان است.
کد تخفیف 50 هزار تومانی خرید اول ویژه اپلیکیشن: OFFERTO50

چطور کد تخفیف سوپر مارکت اسنپ اکسپرس را دریافت کنیم؟

اگر می‌خواهید از کد تخفیف اپلیکیشن اسنپ اکسپرس استفاده کنید، به سایت آفرتو مراجعه کنید. این سایت، یک منبع معتبر است که کدهای فروشگاه‌های مختلف را به‌صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

برای اینکه بتوانید از فرصت این تخفیف‌ها استفاده کنید، باید به‌موقع از آن خبردار شوید. به‌همین جهت آفرتو جدیدترین تخفیف‌ها را به‌محض اینکه در اسنپ اکسپرس ثبت می‌شوند، ارائه می‌کند و شما جزء اولین افرادی هستید که از آن مطلع می‌شوید.

فقط کافی‌است در سایت آفرتو، کلمه اسنپ اکسپرس را جست‌وجو کنید، کدهای تخفیف به‌تفکیک و دسته‌بندی‌شده به شما نمایش داده می‌شود. همچنین می‌توانید از کدهای تخفیف فروشگاه‌های دیگر نیز باخبر شوید.

کد تخفیف 50 هزار تومانی اسنپ اکسپرس

جمع‌بندی

با افزایش قیمت اجناس سوپرمارکتی، برخی از افراد نمی‌توانند تمامی اجناس مورد نیاز خود را تهیه کنند و سایر افراد هم مجبورند هزینه‌های زیادی را برای خرید کالاهای مصرفی خود صرف کنند.
کد تخفیف اسنپ اکسپرس، یک فرصت عالی برای همه اشخاص است تا بتوانند کالاهای مورد نیاز خود را با قیمت بسیار کمتر از بازار خریداری کنند.

پایان رپورتاژ آگهی