بهترین درگاه پرداخت

شاید شما هم جزو کسانی باشید که به دنبال یک درگاه پرداخت هستید که علاوه بر داشتن امنیت، راهکار های پرداخت متنوعی داشته باشد. در این مقاله به شما بهترین درگاه پرداخت اینترنتی معرفی می شود.

با توجه به گسترش اینترنت، استفاده عموم مردم از گوشی های همراه هوشمند و همچنین شیوع ویروس کرونا خرید های اینترنتی بسیار بیشتر از سال های قبل رایج شده است. وب سایت های فروشگاه اینترنتی، پیج های داخل اینستاگرام و کانال های تلگرامی نمونه هایی از کسب و کارهای آنلاین هستند که هر روز نسبت به روز قبل بر تعداد آن ها افزوده می شود. بسیاری از کسب و کار های سنتی نیز با درک این موضوع که داشتن یک صفحه در پیج اینستاگرام و یا ایجاد وب سایت باعث افزایش مشتری و درآمد می شود و به کسب و کارهایشان رونق می بخشد، اقدام به ایجاد فروشگاه آنلاین کرده اند. طبق گزارش شاپرک، بهمن ماه سال جاری بیش از دو میلیارد و 938 میلیون تراکنش با ارزش بیش از 500هزار میلیارد تومان در شبکه الکترونیک پرداخت کارت پردازش شده که نسبت به بهمن ماه سال گذشته رشد بسیار قابل توجهی را نشان می دهد و با وجود کرونا، بازارها در حال برگشت به شرایط عادی است و انگیزه ها برای فروش و راه اندازی فروش آنلاین هم بیشتر شده است. مهم ترین قسمت در رابطه با راه اندازی آنلاین شاپ ها نحوه پرداخت و چگونگی دریافت وجه می باشد، متناسب با نیازهای هر کسب و کار روش های پرداخت متفاوت خواهد بود اما برای یک کسب و کار آنلاین داشتن  درگاه پرداخت راهکار مناسبی می باشد.

اما چرا درگاه پرداخت؟

داشتن درگاه پرداخت از این جهت مناسب می باشد که تجربه کاربری مشتریان شما را مطلوب می کند و باعث می شود فرایند خرید خیلی سریع به مرحله پایانی یعنی پرداخت منجر شود. برای مثال روند کارت به کارت در فروشگاه های آنلاین اینستاگرامی را در نظر بگیرید: مشتری بعد از انتخاب محصول و گرفتن تصمیم نهایی  به فروشنده در دایرکت پیام می دهد که شماره کارت را برایش ارسال کند، سپس توسط موبایل بانک و یا رفتن به عابر بانک وجه را واریز کرده و عکس فیش واریزی را برای فروشنده ارسال می کند. از آن طرف فروشنده باید فیش واریزی را با حساب بانکی خود چک کند و پس از تایید نهایی و ارسال محصول برای مشتری روند خرید به پایان می رسد. همان طور که متوجه شدید در این حالت فرایند خرید سخت و به نسبت پرداخت آنلاین زمانبر می شود و چه بسا باعث انصراف از خرید نیز گردد. اینجا کاربرد درگاه پرداخت مطرح می شود، با   دریافت درگاه پرداخت اینترنتی امکان اتصال پیج اینستاگرام به درگاه پرداخت شاپرک فراهم می شود و چرخه خرید کوتاه تر شده و منجر به افزایش فروش می گردد. به این صورت که استوری هایی که راجع به محصول خود قرار می دهید را می توانید به لینک پرداخت متصل نمایید، مشتری با دیدن استوری و تصمیم به خرید آن می تواند لینک مورد نظر را به سمت بالا کشیده و با  ثبت اطلاعات مانند نام و نام خانوادگی، آدرس و کدپستی و بقیه موارد لازم به صفحه پرداخت رفته و پرداخت را انجام دهد.

سایت های فروشگاهی هم با کمک افزونه پرداخت می توانند به درگاه پرداخت متصل شوند، مشتری برای تسویه حساب خیلی سریع و راحت به  درگاه پرداخت شاپرکی هدایت می شود و وجه کالا و یا خدمت مورد نظر خود را به صورت آنلاین واریز می کند

شاید الان با خودتان بگویید که کدام درگاه پرداخت این قابلیت ها را دارد و در عین حال معتبر و امن می باشد؟ درگاه پرداخت سیزپی می تواند انتخاب خوبی برای کسب و کار شما باشد.

مجموعه سیزپی با دارا بودن مجوز فعالیت از بانک مرکزی و شرکت شاپرک، برای تمام کسب و کارها، راهکارهای متنوع پرداخت را ارائه می نماید و شما می توانید در بستری امن از قابلیت های متعدد سیزپی استفاده کنید. کسب و کارهایی مانند خیریه ها، موسسات آموزشی، نمایندگی بیمه، انجمن های علمی، قرض الحسنه های خانگی، تعاونی اعتبار، فریلنسرها، فروشنده های شبکه های اجتماعی و دیگر مشاغل همه نمونه هایی هستند که می توانند با ثبت نام در سایت سیزپی و ایجاد درگاه پرداخت ، فعالیت خود را به صورت حرفه ای ادامه دهند.

لینک پرداخت شخصی، کارتخوان مجازی،  فرم پرداخت با مبلغ مشخص،  درگاه پرداخت اختصاصی و شخصی سازی شده، ارائه فرم پرداخت اقساط در قالب فاکتور آنلاین برای فروشگاه های اینترنتی که محصولات خود را به صورت اقساطی به فروش می رسانند و یا استفاده از لینک پرداخت و فاکتور آنلاین در نرم افزار صندوق قرض الحسنه یا نرم افزار تعاونی اعتبار، درگاه پرداخت مخصوص شبکه های اجتماعی (اینستاگرام، تلگرام، واتس اپ)، قابلیت تسهیم وجوه، صدور کیوآرکد برای درگاه پرداخت و پرداخت با اسکن کد و … از نمونه های خدمات شرکت سیزپی می باشد. همچنین کم کارمزدترین درگاه پرداخت در حال حاضر همین سیزپی می باشد که امکان مدیریت کارمزد و تنظیم آن جهت پرداخت توسط دارنده کارت را دارد و از این جهت می توان گفت درگاه پرداخت رایگان است و عین مبلغ تراکنش به حساب شما واریز می گردد. در نظر داشته باشید تسویه حساب ها در درگاه های پرداخت به صورت 24 ساعته و مطابق با قوانین بانک مرکزی انجام می شود.

پشتیبانی پذیرندگان از موارد مهمی که سیزپی بیشترین تمرکز خود را بر روی آن گذاشته است چرا که مشتریان مهم ترین جز از مجموعه سیزپی هستند. بهترین درگاه فقط به این معنی نیست که درگاه بدون قطعی باشد، بلکه بخش پشتیبانی و دسترسی به آن ها در شرایط ضروری از علائم یک درگاه پرداخت خوب است. سیزپی همچنین با توجه به نوع کسب وکار و نیازهای مربوط به نحوه پرداخت آن این قابلیت را دارا می باشد که راهکارهای پیشرفته و مختص آن کسب وکار را ارائه دهد، تمام این موارد باعث می شود که سیزپی بهترین درگاه پرداخت باشد.