بهترین هتل های بارسلونا از نظر مسافران

بارسلون از مهم‌ترین شهرهای اسپانیا و دومین شهر پرجمعیت این کشور است. همچنین مهم‌ترین بندر اسپانیا در بارسلونا واقع شده، علاوه‌براین بارسلون پایتخت کاتالونیا و جزء 10 شهر پرجمعیت اتحادیه اروپا و بزرگ‌ترین شهر اروپایی کنار دریای مدیترانه (در شمال شرقی جزیره ایبری قرار گرفته است) به‌حساب می‌آید. بارسلونا با ساحلی خیره کننده، بناهایی با معماری خارق‌العاده و فرهنگ خاص و متفاوت این کشور سالانه میلیون‌ها گردشگر را از سرتاسر نقاط دنیا به خود جذب کرده است.

بارسلون آب‌وهوای معتدل و دلپذیری دارد که سفر در هر زمان از سال برای مسافران امکان پذیر است. اگر قصد سفر به شهر بی‌نظیر بارسلونا را دارید، لازم است با چالش‌ها و دغدغه‌های مهم مسافران ازجمله قیمت هتل‌های بارسلونا، جاذبه‌های گردشگری و توریستی، بهترین زمان سفر به بارسلون و رزرو هتل بارسلونا روبرو خواهید شد. درادامه با علی بابا همراه باشید تا با اطلاعات مفید و جامع برای سفر به بارسلونا آماده شوید.

جاذبه‌های گردشگری بارسلونا

شهر قدیمی بارسلون جاذبه‌های تاریخی خارق‌العاده و کم‌نظیر بسیاری دارد که توسط هنرمندان مشهوری طراحی و ساخته شده‌اند. بارسلون به‌واسطه وجود جاذبه‌های ارزشمند و خصوصیات منحصربه‌فردی که دارد، یکی از نقاط اصلی و محبوب گردشگری در دنیا به‌شمار می‌رود. کلیساها، بناهای تاریخی، موزه‌ها، خیابان‌های قدیمی، کلوب‌های شبانه و دریای مدیترانه، هر مسافری با هر رده سنی و سلیقه‌ای را به خود جذب می‌کند.

  • کلیسا جامع ساگرادا فامیلا (شاهکار شگرف و معروف‌ترین بنای گائودی)
  • کلیسا جامع بارسلونا
  • پارک گوئل (از زیباترین پارک‌های دنیا اثر گائودی)
  • کازا میلا (طراحی آنتونی گائودی و محل برگزاری رویدادهای هنری)
  • کازا باتیو (بنای باتیو با معماری گائودی که برای اقامتگاه خصوصی جوزف باتیو ساخته شده بود)
  • خیابان رامبلا (خیابانی مهم برای پیاده‌روی و محل رستوران‌ها، کافه‌ها و مغازه‌ها است. همچنین عمارت پالائو گوئل در این خیابان قرار دارد)
  • موزه پیکاسو (مجموعه‌ای از شاهکار‌های هنری که مربوط به یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین هنرمندان قرن 20 میلادی است)
  • صومعه پدرالبس
  • تپه مونجوئیک (از جاذبه‌هایی دیدنی مانند دژ نظامی، موزه ملی هنر کاتالونیا، پارک تفریحی تیبیدو و باغ‌ها برخوردار است)
  • بازار بوکریا (از بزرگ‌ترین خواروبارفروشی‌ها در اروپا)
  • ورزشگاه نیوکمپ (بزرگ‌ترین ورزشگاه ورزشی در اروپا)
  • کلیسا سانتا ماریا دل مار (یکی از بهترین معماری‌های سبک گوتیک)
  • میدان طلا
  • پارک سیتادلا (اولین پارک بارسلونا که از موزه و باغ وحش برخوردار است)
  • موزه جانورشناسی (ملقب به قلعه سه اژدها)
  • قصر موسیقی کاتالان

بهترین زمان سفر به بارسلونا

مسافرت به یک برنامه‌ریزی دقیق نیاز دارد، به‌خصوص اگر سفر خارجی داشته باشید. اگر قصد مسافرت به بارسلونا را دارید، از الان دست به‌کار شده و زمان سفرتان را مشخص کنید. بسیاری از مسافران در تابستان به بارسلون سفر می‌کنند؛ البته در تابستان گرمای این شهر آزاردهنده نبوده و می‌توانید در ساحل زیبای مدیترانه آب‌تنی کرده و ساعات لذت‌بخشی را کنار دریا سپری کنید.

این شهر زمستانی نسبتا سرد و روزهایی آفتابی دارد؛ اگر می‌خواهید هزینه‌های اقامت در بارسلون را کم‌تر کنید، بهترین زمان سفر به بارسلونا در فصل زمستان ژانویه، فوریه، مارچ (12 دی الی 11 فروردین) و فصل پاییز نوامبر و دسامبر (11 آبان الی 11 دی) است.

قیمت هتل‌های بارسلونا

بدون شک اکثر افراد قبل از سفر مخارج مربوط به مسافرت را برنامه‌ریزی می‌کنند تا در مسافرت دچار مشکل نشوند؛ خوردوخوراک، جابه‌جایی، خرید، تفریح و هزینه‌های اقامتی از مهم‌ترین مخارج مربوط به سفر بارسلونا است. بیش‌ترین بودجه‌ای که باید به آن اختصاص دهید، مربوط به هزینه‌های اقامتی هتل است. هزینه اقامت در هتل بسته به انتظارات مسافران از یک اقامتگاه ایده‌آل می‌تواند متفاوت باشد؛ یک هتل ایده‌آل از نظر مسافران متفاوت است، چراکه برخی امکانات و خدمات خوب را ترجیح می‌دهند و بعضی از مسافران موقعیت مکانی یا مناسب بودن هزینه‌های اقامتی را در انتخاب هتل اولویت قرار دهند.

همان‌طورکه اشاره کردیم، هتل های بارسلونا با خدمات و امکانات متنوع طراحی شده‌اند که به‌راحتی می‌توانید هتل مدنظرتان را در سامانه علی بابا رزرو کنید.

بهترین هتل های بارسلونا

تعدادی از بهترین هتل های بارسلون از نظر مسافران را معرفی کردیم تا راحت‌تر بتوانید هتل های خوب بارسلون را بشناسید. برای مطلع شدن از اطلاعت جامع این هتل‌ها و آشنایی با هتل‌های دیگر بارسلون به سایت یا اپلیکیشن علی بابا مراجعه کنید.

  • هتل مجستیک جی ال
  • هتل آرتس
  • هتل acta Antibes
  • هتل Wilson boutique
  • هتل vincci bit

زمان تخفیفات هتل های بارسلونا

اگر علاقه دارید با بهترین قیمت و صرف هزینه‌های اقتصادی به این شهر سفر کنید، باید هنگام تخفیف‌های هتل های بارسلونا به این شهر مسافرت داشته باشید. در ماه‌هایی از سال ازجمله زمستان تعداد سفرها به این شهر کاهش می‌یابد. این موضوع باعث شده اغلب هتل های بارسلون برای تکمیل ظرفیت‌های خالی در هتل‌ها و جذب مسافران بیش‌تر در زمستان تخفیفاتی را درنظر بگیرند. شایان ذکر است اگر در ایام خاص و شلوغ (جشن سال نو میلادی) قصد مسافرت به بارسلون را دارید، به‌دلیل افزایش گردشگران به این شهر تخفیف‌های درنظر گرفته شده ممکن است کم‌تر یا حذف شوند. پس بهتر است بعد از قطعی شدن زمان حرکت‌تان از چند ماه قبل در سایت یا اپلیکیشن علی بابا رزرو هتل بارسلونا را انجام دهید.

رزرو هتل بارسلونا از علی بابا

بی تردید پیدا کردن اقامتگاه در شهری که هیچ آشنایی از آن ندارید، سخت خواهد بود. بهترین روش برای رزرو هتل مادرید از طریق معتبرترین سامانه اینترنتی (علی بابا) است، به‌خصوص در زمانی که بارسلون شلوغ بوده و بیش‌تر هتل‌ها تکمیل ظرفیت هستند. با رزرو آنلاین هتل به‌راحتی می‌توانید در هر زمان و شرایطی موقعیت مکانی، خدمات، امکانات و جزئیات کلی هتل های بارسلونا را همراه قیمت مقایسه و بررسی کنید.

با رزرو هتل بارسلونا از علی بابا در کم‌ترین زمان و با مطمئن‌ترین روش بلیط و اتاق دلخواه‌تان را در هتل رزرو کنید. علی بابا با پشتیبانی 24 ساعته پاسخگوی پرسش‌ها، مشکلات احتمالی و انتقادات مسافران محترم است.