اجاره دیزل ژنراتور

آیا قصد خرید ژنراتور را دارید اما نمی‌دانید از کجا و چگونه خرید خود را انجام دهید؟ گروه صنعتی رحیمی برندی جدید برای خرید ژنراتور و اجاره دیزل ژنراتور است. اگر به دنبال اجاره دیزل ژنراتور در اهواز، تهران، مشهد کرج و… هستید می‌توانید از اجاره دیزل ژنراتور در گروه صنعتی رحیمی با پوشش تمامی مناطق ایران استفاده کنید.

دیزل ژنراتور چیست؟

دیزل ژنراتور به عنوان یک گشتاور معرفی می‌شود که توانایی تبدیل انرژی سوخت های فسیلی متفاوت را به انرژی مکانیکی و در نهایت به انرژی الکتریکی دارد.شما با استفاده موتور دیزل ژنراتور می‌توانید سوخت مایع را در حرکت چرخشی به برق تبدیل کنید.دیزل ژنراتورها با استفاده از سوخت های فسیلی مانند بنزین، گازوئیل و انواع گاز کار می‌کنند.

قطعات دیزل ژنراتور:

در زمان خرید ژنراتور و همچنین اجاره دیزل ژنراتور شما باید به سالم بودن قطعات همچون موتور دیزل ژنراتور، منبع تغذیه، سیستم سوخت، تنظیم کننده ولتاژ، سیستم های خنک کننده و خروجی، سیستم های روغن کاری، صفحه کنترل، قالب مونتاژ اصلی، شارژ باتری و… دقت داشته باشید.

چرا باید دیزل ژنراتور بخریم؟

بسیاری از افراد درک مناسبی نسبت به خرید ژنراتور یا اجاره دیزل ژنراتور ندارند.تصور داشته باشید در محل کار شما مانند بیمارستان، اداره، شرکت، کارخانه یا حتی خانه شما چند ساعت برق قطع شود، ایا می‌توانید به ادامه کارهای اداری خود بپردازید؟

مسلما زمانی که برق نباشد نیمی از کار های ضروری مورد انجام نخواهند بود به همین دلیل شما به تامین نیروی برق از یک منبع دیگر نیازمند می‌شوید.برای تامین این منبع بهترین انتخاب خرید ژنراتور است. شما با خرید ژنراتور یا اجاره دیزل ژنراتور می‌توانید به راحتی به تامین برق با ظرفیت کافی برای انجام کارها بپردازید.

به صورت کلی دلایل خرید یا اجاره دیزل ژنراتور را می‌توانیم به سه دسته تقسیم کنیم:

  • در مکان هایی که منبع برق دیگری در دسترس نداریم.
  • هنگامی که ظرفیت کافی برای تامین برق موجود نیست.
  • درصورتی که قطعی دوره ای یا کوتاه مدت برای برق وجود دارد.

کاربرد های دیزل ژنراتور :

1 ــ دفترها و ساختمان‌های اقامتی:

ساده‌ترین کاربرد دیزل ژنراتور را می‌توانیم در دفتها و ساختمان‌های اقامتی معرفی کنیم، در ساختمان‌های اقامتی نبود برق می‌تواند باعث جلوگیری از حمل بالابرها و همچنین از بین رفتن روشنایی در شب یا از کارافتادن وسایل برقی مورد نیازباشد.با توجه به این موضوع که قطعی برق در دفترها و ساختمان‌های اداری بسیار کم پیش میاید، اجاره دیزل ژنراتور برای طولانی مدت مناسب نیست و ما به شما خرید ژنراتور مناسب از گروه صنعتی رحیمی را معرفی می‌کنیم. گروه صنعتی رحیمی با کمترین قیمت ممکن به فروش دیزل ژنراتور به بالاترین کیفیت در سال 2022 می‌پردازد.

2 ــ معدن :

یکی از پرتوجه ترین کاربردهای دیزل ژنراتور را می‌توانیم استفاده از آن در معدن معرفی کنیم. همانظور که می‌دانید معدن یک مکان بدون شبکه برق است وبرای استفاده از وسایل برقی مانند ماشین های حفاری، تسمه نقاله و جرثقیل، ایجاد روشنایی و… شما به هیچ منبعی دسترسی نخواهید داشت.

به صورت کلی می‌توان طبق تحقیقات انجام شده حدود 70% نیروی مورد نیاز در عملیات معدن نیازمند برق است و برای این کار از دیزل ژنراتور استفاده می‌شود.اگرشما بودجه بالایی برای خرید ژنراتور درعملیات معدن را ندارید، می‌توانید در مدت زمان مورد نیاز به اجاره دیزل ژنراتور در اهواز، تهران، مشهد، کرج، همدان و… از گروه صنعتی رحیمی بپردازید.

3 ــ مراقبت های بهداشتی :

آیا می‌دانستید که بدون استفاده ازدیزل ژنراتور امکان افزایش تلفات بیماری‌های مختلف و افزایش آمار مرگ ومیر وجود دارد؟در تمامی جهان بیمارستان‌ها از دیزل ژنراتور برای زمان قطعی برق و همچنین تکمیل ظرفیت برق مورد نیاز بیمارستان استفاده می‌کنند. درصورتی که حتی یک دقیقه برق در بیمارستان قطع شود و بیمارستان به دیزل ژنراتور دسترسی نداشته باشد، بسیاری از دستگاه ها که با استفاده از برق باعث تنفس مصنوعی، انتقال خون، تنظیم مواد و داروهای مورد نیاز بدن، روشنایی در اتاق عمل، نمایش دهنده و بزرگ کننده اجزا در اتاق عمل و… از کار می‌افتند.با توجه به این موضوع خرید ژنراتور برای بیمارستان ها یک عمل کارملا ضروری است.

4 ــ مکان های تجاری:

درصد بالایی از خرید ژنراتور و اجاره دیزل ژنراتور برای محل های تجاری انجام می‌شود، به یک بانک دقت داشته‌باشید، تمامی کامپیوترها، شمارش کننده‌های پول، عابر بانکها و… با استفاده از برق کار می‌کنند. درصورتی که اگر برق حتی برای یک لحظه ام قطع شود شما نمی‌توانید هیچ کار اداری انجام دهید، به همین دلیل اجاره دیزل ژنراتور و حتی خرید ژنراتور جزء واجبات برای بانک ها شمرده می‌شود.

خرید ژنراتور :

خرید یا اجاره دیزل ژنراتور یک فرآیند بسیار حساس است که با توجه به کاربرد مورد نیاز شما تنظیم می‌شود. برای مثال درصورتی که شما نیاز به خرید ژنراتور برای تامین برق بیمارستان داشته‌باشید، می‌توانید از ژنراتور بنزینی، ژنراتور گاروئیلی، دیزل ژنراتور و… استفاده کنید، اما درصورت اینکه شما به خرید ژنراتور برای معدن یا تولید اینر نیاز داشته باشید باید از ژنراتور مداوم کار با سوخت فسیلی گازوئیل یا دیزل ژنراتور بهره‌ببرید.

ژنراتورهای تولیدی گروه صنعتی رحیمی با توجه به استاندارد ها و مصوبات بین المللی ارائه می‌شوند، تمامی قطعات این ژنراتورها با توجه دپارتمان های فنی و مهندسی مورد بررسی قرارگرفته است و ژنراتور مورد نظر دارای برگه سبز سلامت می‌باشد.

گروه صنعتی رحیمی نه تنها برای خرید ژنراتور بلکه برای اجاره دیزل ژنراتور نیزتمامی مزیت های فروش خود را قرار داده است وشما با اجاره دیزل ژنراتور یک ژنراتور سالم و بررسی شده توسط گروه فنی رحیمی را دریافت خواهید کرد.

اجاره دیزل ژنراتور:

اگر شما هزینه کافی برای خرید ژنراتور ندارید یا ژنراتور را تنها برای مدت زمان کمی مورد نیاز دارید، می‌توانید از اجاره دیزل ژنراتور در گروه صنعتی رحیمی بهره ببرید. گروه صنعتی رحیمی به اجاره دیزل ژنراتور در هواز، تهران، کرج، اراک، مشهد، قم، خوزستان و شهر های دیگر ایران به صورت مجازی و حضوری با کمترین قیمت ممکن همراه رانمدان و کیفیت بالا می‌پردازد.

گروه صنعتی رحیمی :

گروه صنعتی رحیمی نه‌تنها به اجاره دیزل ژنراتور دراهواز بلکه به اجاره دیزل ژنراتور درتمامی شهر های ایران می‌پردازند. برای اینکه بتوانید از خدمات گروه صنعتی رحیمی استفاده کنید،می‌توانید از مزیت خرید مجازی بدون حضور در شرکت با استفاده از سایت های آنلاین و شبکه های اجتماعی بهره ببرید.

در این سایت‌ها تمامی محصولات گروه صنعتی رحیمی مانند ژنراتورهای بنزینی، ژنراتورهای گازوئیلی، ژنراتورهای گازی و دیزل ژنراتور با ظرفیت و توان های مختلف قرار داده شده است.قیمت ژنراتورها با یکدیگر متفاوت می‌باشد و شما می‌توانید طبقه نیازها و بودجه مورد نظرخود به خرید یا اجاره بپردازید.

ارسال رایگان محصولات:

با خرید از گروه صنعتی رحیمی برای شما ارسال رایگان محصولات ارائه می‌شود، تفاوتی ندارد که شما در کجای کشور ایران حضور داشته باشید، محصولات مورد نظر بین یک روز کاری تا سه روز کاری برای شما ارسال می‌شود.دقت داشته باشید در زمان خرید ژنراتور یا اجاره دیزل ژنراتور از گروه صنعتی رحیمی باید مشخصات فردی خود را مانند شماره تماس، آدرس تحویل، ایمیل و… با دقت بنویسید، درصورت هر گونه اشتباه در صورت ارائه اطلاعات شخصی مشتری موظف میباشد و ارسال محصول بازگشت خواهدخورد.

گروه صنعتی رحیمی برای خرید ژنراتور گارانتی نیز در نظر گرفته‌است و شما درهرکجا از کشور ایران درصورت خرید ژنراتور از گروه صنعتی رحیمی درصورت مواجه شدن با هرگونه مشکل درعملکرد فنی دستگاه می‌توانید از تعمیرات رایگان گروه فنی استفاده کنید.