چرا اجاره اقامتگاه در سفرهای دسته‌جمعی به نفع شماست

جدا از آب‌‌وهوای خوب و طبیعت سرسبز و جذاب یکی از دلایل معروف بودن کردان ویلاهای متنوع و زیبایی است که در این منطقه ساخته شده. از ویلاهای ساده و نقلی بگیر تا ویلاهای لوکسی که شبیهش را در کل ایران پیدا نمی‌کنید.

کردان به یک چیز دیگر هم معروف است که احتمال زیاد تا حالا درباره‌اش شنیدید؛ آن هم چیزی نیست جز دورهمی کردان. خلاصه‌تر بخواهیم بگوییم اگر هوس دورهمی و وقت گذراندن با دوستانتان را دارید کردان یک مقصد عالی است.

مطمئن هستیم که شما هم مثل ما خوب می‌دانید چقدر در دورهمی و سفر گروهی به آدم خوش می‌گذرد. ولی دسته‌جمعی سفر کردن مزایای زیاد دیگری هم دارد که می‌خواهیم آنها را به شما بگوییم.

یک چیز دیگر هم بگوییم و آن اینکه اگر در کردان ویلای شخصی ندارید هیچ مشکلی نیست. چون می‌توانید خیلی راحت برای اجاره ویلا کردان برای هر چند روزی که بخواهید از وب سایت‌هایی مثل پینورست که در زمینه اجاره کوتاه اقامتگاه فعالیت می‌کنند استفاده کنید.

امنیت در سفر‌های گروهی بیشتر است

اگر تجربه سفر تنهایی داشته باشید می‌دانید که همیشه ممکن است یک سری مشکلات پیش‌بینی نشده به‌وجود بیاید. این را هم باید خوب بدانید که حل کردن آن مشکل در جایی غریب و جدید و آن هم تنهایی کار نسبتا سختی است.

اما اگر در طول سفر گروهی مشکلی پیش بیاید شما می‌توانید از کمک بقیه هم‌سفرهایتان استفاده کنید تا مشکل را زودتر و راحت‌تر حل کنید.

پس همین که بدانید اگر مشکلی پیش بیاید افرادی در کنارتان هستند که به شما کمک کنند باعث می‌شود استرس نداشته باشید و با آرامش خاطر از تمام لحظات سفرتان لذت ببرید.

البته که کمک کردن فقط برای وقت‌هایی که مشکل پیش می‌آید نیست. اینکه بتوانید در انجام حتی کوچک‌ترین کارها از کمک بقیه استفاده کنید خیلی خوب است. چرا که سفر گروهی مثل یک کار تیمی و مشارکتی است.

می‌توانید با افراد جدید آشنا شوید

یکی از خوبی‌های سفر گروهی شانس آشنا شدن با آدم‌های جدید و دوست شدن با آنها است. البته این خیلی به شخص شما بستگی دارد که آیا در ارتباط با آدم‌های جدید راحت هستید یا ترجیح می‌دهید همیشه با همان دوستان قدیمی وقت بگذرانید و سفر کنید. و البته که منظور ما هم این نیست که کلا با یک گروه از آدم‌هایی که اصلا نمی‌شناسید سفر کنید.

وقتی با دوستانتان سفر می‌روید ممکن است آشنا یا فامیل یکی از دوستانتان که قبلا درباره‌اش شنیده‌اید هم شما را همراهی کند. در طول سفر می‌توانید با او بیشتر آشنا شوید و حتی ممکن است بعد از سفر به یکی از دوستان شما تبدیل شود.

تجربه‌های جدید و ساختن لحظات خاطره‌انگیز با دوستان در سفر‌های گروهی می‌تواند به یکی از بهترین تجربه‌های زندگی شما تبدیل شود.

هزینه‌ها در سفر گروهی کاهش پیدا می‌کند

یکی از اصلی‌ترین هزینه‌ها برای رفتن به کردان یا هر جای دیگری هزینه اجاره اقامتگاه است. اگر گروهی سفر کنید این هزینه بین همه افراد حاضر تقسیم می‌شود و باعث می‌شود تا به یک نفر فشار وارد نشود.

هزینه‌‌های سفر فقط به اجاره اقامتگاه خلاصه نمی‌شود. هزینه رفت‌وآمد، غذا خوردن و … هم از دیگر هزینه‌های سفر است که مقدار کمی نیست.

اگر با ماشین شخصی سفر می‌کنید می‌توانید هزینه بنزین را تقسیم کنید. یک کار دیگر هم که می‌شود کرد این است ماشینی مثل ون اجاره کنید تا همگی در کنار هم باشید.

یک راهنمایی هم برای راحت‌تر شدن کارتان این است که یک شخص را به‌عنوان مادرخرج گروهتان مشخص کنید. این شخص همه هزینه‌ها را می‌پردازد و بعد از پایان سفر همه هزینه‌ها را بین افراد تقسیم می‌کند.

می‌توانید در ویلاهای لوکس اقامت کنید

در اول همین مطلب از این صحبت کردیم که کردان ویلاهای متنوعی دارد و می‌توانید ویلاهای لوکس زیادی را در این منطقه ییلاقی پیدا کنید.

در نظر اول ممکن است قیمت اجاره این ویلاهای لوکس بالا به نظر بیاید. ولی خب وقتی گروهی و دسته‌جمعی به کردان بروید با تقسیم کردن هزینه‌ اقامتگاه و به اصطلاح دنگی پرداخت کردن می‌توانید با یک هزینه معقول و مناسب برای هر شخص یک ویلای لوکس اجاره کنید.

خیلی از این ویلاها امکانات خاصی مثل استخر روباز یا سرپوشیده، امکانات تفریحی مثل میز بیلیارد و فوتبالی دستی و … هم دارند.

یک سایت خوب برای اجاره ویلا در کردان

احتمالا موقع جست‌وجو برای اجاره کوتاه مدت ویلا با اسم‌های زیادی روبه‌‌رو شده‌اید. و حتما این سوال برای شما پیش آمده که به برای ویلا کردان اجاره به کدام می‌توانم اعتماد کنم؟

وب سایت اینترنتی پینورست که همیشه به صداقت و شفافیت در رابطه با افراد اهمیت می‌دهد می‌تواند در این زمینه به شما کمک کنید. در این سایت همه چیز به شکل ساده طراحی شده تا همه بتوانند به سریع‌ترین و راحت‌ترین شکل اقامتگاه مورد نظر خود را پیدا کنند.

کردان ویلاهای متنوعی دارد و همه آنها در پینورست برای شما گلچین شده است. می‌توانید تمام تصاویر مربوط به اقامتگاه را ببینید، امکانات و قوانین آن را که دقیق نوشته شده بخواهید و با اطمینان خاطر رزرو کنید.

در ضمن در پینورست امکان ثبت نظر در مورد اقامتگاه هم وجود دارد و استفاده از نظرات بقیه هم می‌تواند خیلی به شما کمک کند.

یکی از مزیت‌های اصلی پینورست این است که تیم پیشتیبانی آن به‌صورت ۲۴ ساعته حواسش به شماست. هر زمانی که نیاز به کمک داشتید می‌توانید با آنها ارتباط برقرار کنید.