معرفی سایت کیش استریت جهت اجاره ماشین بدون چک در کیش

بسیاری از افراد هنگام سفر به جزیره کیش با هواپیما به این جزیره سفر می‌ کنند و بنابراین خودروی شخصی خود را در سفر به همراه ندارد. در این مواقع تعدادی از افراد از این وسایل نقلیه عمومی استفاده کرده اما افراد دیگر ترجیح می‌ دهند که ماشین شخصی خود را داشته باشند و بنابراین از شرکت‌ های مختلف ماشین اجاره می کنند. سایت کیش استریت شرایطی را فراهم کرده است که مسافران بتوانند بدون چک و با شرایطی بسیار ساده انواع مدل‌ های ماشین را اجاره کنند. تعداد کمی از شرکت ها گزینه اجاره ماشین بدون چک در کیش را دارند. سایت کیش استریت با قرار دادن این گزینه توانسته شرایط اجاره خودرو را برای افرادی که دسته چک ندارند نیز فراهم کند. در این مواقع لازم است مسافران ودیعه نقدی را در هنگام تحویل گرفتن خودرو پرداخت کنند که پس از اتمام دوره اجاره به ایشان عودت داده خواهد شد.

اجاره موستانگ در کیش استریت

چگونه از سایت کیش استریت خودرو اجاره کنیم؟

سایت کیش استریت با طراحی یک سایت مناسب توانسته بستری سریع و راحت برای اجاره خودرو فراهم کند. تنها کافی است که مسافران پیش از سفر خود سایت کیش استریت را در جستجوگر سرچ کرده و وارد سایت شوند. در صفحه اصلی سایت تعداد بسیار زیادی از انواع مدل های خودروهای موجود در سایت قابل مشاهده هستند که در دسته بندی های مختلفی از جمله خودروهای لاکچری، خودروهای اقتصادی، خودروهای محبوب، خودروهای آمریکایی و شاسی بلند تقسیم‌ بندی شده اند. در این بخش از سایت عکس و نام ماشین ها و همچنین اجاره بهای آن ها برای ۲۴ ساعت ذکر شده است.  کاربران گرامی با بررسی انواع مختلف مدل های خودرو در سایت می توانند خودروی مورد نظر خود را انتخاب کرده و روی گزینه مشاهده و رزرو کلیک کنند. در مرحله بعد تنها کافی است که تاریخ تحویل و عودت خودرو، اجاره با راننده، بنزین فول و نوع پرداخت کامل یا پرداخت ودیعه را انتخاب کرده و پس از ثبت کامل اطلاعات شخصی خود و پرداخت هزینه رزرو خود را به ثبت برسانند.

شرایط اجاره خودرو از سایت

سایت کیش استریت kishstreet.ir یکی از سایت های اجاره انواع خودرو و موتور برقی می باشد که توانسته راحت‌ ترین راه را به منظور اجاره خودرو برای مسافران گرامی فراهم آورد. از شرایط اجاره خودرو تنها می توان به داشتن گواهینامه و پرداخت مبلغی به عنوان ضمانت اشاره کرد. البته افرادی که دسته چک دارند می‌ توانند به جای پرداخت مبلغ به عنوان ضمانت از چک خود استفاده کنند. کاربران علاوه بر مراجعه به سایت می توانند به یکی از دفاتر موجود در شهر تهران یا جزیره کیش مراجعه کرده و رزرو خود را به صورت حضوری به ثبت برسانند.

انواع مدل خودرو در سایت کیش استریت

سایت کیش استریت با فراهم کردن انواع مختلف مدل های خودرو توانسته رضایت طیف وسیعی از مسافران را جلب کند. به عنوان مثال می‌ توان از انواع مختلف خودرو های اقتصادی در سایت کیش استریت به مزدا ۶، کیا سراتو، اپتیما، ولستر، مزدا ۳ و فورد تاروس اشاره کرد.
علاوه بر این مسافران می توانند انواع مدل های خودروی بنز و خودروهای آمریکایی مانند کامارو، موستانگ، شورلت تاهو و همچنین هامر را اجاره کنند. برخی از خودروها در سایت دارای محبوبیت بیشتری در بین مسافران هستند که از جمله آن ها می‌ توان به خودروی کامارو، نیسان‌ جوک، لندکروز، سوناتا و اسپورتیج نیو اشاره کرد.

اجاره موتور برقی در سایت کیش استریت

اجاره موتور در سایت کیش استریت

کیش استریت علاوه بر انواع مختلف خودروها، انواع متنوعی از موتورهای برقی، اسکوتر های برقی و همچنین موتورهای سه چرخ را به منظور اجاره برای مسافران گرامی فراهم کرده است. اجاره انواع موتور های برقی دارای محدودیت سنی ۱۵ سال است و افراد می توانند با پرداخت هزینه ای به عنوان ودیعه موتور مورد نظر خود را اجاره کنند.