هنگام خرید آسانسور به چه نکاتی باید توجه کنیم

آسانسورها بخش مشترک اکثر ساختمان‌ها هستند و در منازل، ادارات و ساختمان‌ها در هر نوع و اندازه‌ای یافت می‌شوند. آسانسورها بسیار مفید هستند، از آن‌ها می‌توان برای حمل و نقل کالا، افراد و بسیاری موارد دیگر استفاده کرد. آسانسور یک نوآوری بزرگ در صنعت ساختمان است.

امروزه وجود آسانسور در اکثر ساختمان‌ها به یک ضرورت تبدیل شده است. اگر شما هم می‌خواهید برای خانه، محل کار، مرکز خرید یا هر مکان دیگری آسانسور بخرید، قبل از خرید باید چند فاکتور را در نظر بگیرید که در این مقاله خواهیم گفت.

خرید آسانسور مانند خرید ماشین است. چیزهای زیادی وجود دارد که باید قبل از تصمیم گیری در نظر بگیرید. از صحبت با متخصصان شروع کنید. کارشناسان صنعت ساختمان باید بتوانند به شما کمک کنند تا بفهمید چه نوع آسانسوری به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد.

آسانسورها راه جا به جایی در طبقات یک ساختمان هستند. آن‌ها به حمل و نقل کمک می‌کنند. مهم است که قبل از خرید آسانسور هر جنبه‌ای از آسانسور، از جمله ایمنی، ضمانت و قطعات را در نظر بگیرید که هر کدام را در ادامه آورده‌ایم:

نکات کلیدی خرید آسانسور

اگر می‌خواهید آسانسور مناسبی را برای خانه خود انتخاب کنید، در ادامه 7 نکته مهمی که قبل از خرید آسانسور باید به آن‌ها توجه کنید را ذکر کردیم:

استفاده از یک شرکت آسانسور معتبر

قبل از خرید، انتخاب یک شرکت آسانسور معتبر بسیار مهم است که محصول مورد نظر خود را شخصاً ببینید و قبل از تصمیم گیری از سلامت آن اطمینان حاصل کنید. ویژگی‌هایی را که آسانسور شما باید داشته باشد را بدانید و مطمئن شوید دقیقاً مطابق با استانداردهای تعیین شده است.

ابعاد آسانسور

اندازه مناسب آسانسور را باید با مشورت با کارشناسان ساختمان یا کارشناسان نصب اسانسور بپرسید و مطابق با اندازه‌های استاندارد گفته شده توسط کارشناسان بهترین ابعاد اسانسور را انتخاب کنید.

ظرفیت آسانسور

ظرفیت آسانسور با توجه به تعداد طبقات و تعداد افراد احتمالی ساکن در آن ساختمان مشخص می‌شود، بنابراین هنگام خرید اسانسور باید به ترافیک ساختمان توجه کنید.

رعایت استانداردهای ایمنی

هنگام خرید آسانسور مطمئن شوید که اطلاعات کاملی در مورد استانداردهای ایمنی دارید و سوالات خود را از فروشنده بپرسید. نگرانی‌های رایج عبارتند از: وجود برق اضطراری در صورت قطع برق، تنظیم سرعت کابین و اگر از حداکثر ظرفیت حمل تجاوز کنید چه اتفاقی می‌افتد؟ استانداردهای ایمنی آسانسور باید اولویت اصلی شما باشند.

قیمت خرید آسانسور

وقتی نوبت به خرج کردن پول می‌رسد، هزینه یکی از مهم‌ترین عواملی است که باید در نظر گرفته شود. هزینه‌ها ممکن است بسته به شکل و انواع آسانسور متفاوت باشد. برای مکان‌های تجاری یا مسکونی، قیمت‌ها متفاوت خواهند بود. انتخاب یک شرکت آسانسور که بالاترین کیفیت اسانسور را با بهترین قیمت به شما بدهد، بسیار مهم است.

ضمانت

همیشه قبل از خرید آسانسور باید ضمانت و گارانتی محصول را بررسی کنید. اگرچه یک آسانسور خوب باید چندین سال استفاده مداوم را تحمل کند، اما دریافت گارانتی برای محصولات گران قیمت لازم است. مخصوصاً برای صاحبان آسانسور، برای سازندگان آسانسور معمول است که کالاهایی را که می فروشند ضمانت کنند.

قطعات آسانسور

کیفیت قطعات آسانسور در خرید آسانسور اهمیت ویژه‌ای دارد. برای اطمینان و بررسی قطعات هر اسانسور وقت بگذارید. به دلیل تنوع سیستم‌های محرک، قطارهای هیدرولیک و مشکلات تغذیه برق برای هر آسانسور، قطعات می‌تواند حتی بین واحدهایی که از نظر ظاهری بسیار شبیه هستند متفاوت باشد.

هزینه واقعی نصب اغلب بیشتر به ملکی که نصب در آن انجام می‌شود بستگی دارد، اما شما هنگام خرید قطعات خوب و مطمئن هزینه‌های لازم را انجام دهید، در واقع با به کارگیری بهترین قطعات در هنگام نصب از خرابی‌های مکرر و هزینه‌های ناشی از تعمیرات جلوگیری خواهید کرد.

انواع آسانسور قابل نصب در ساختمان

مرحله بعدی آشنایی با اسانسورهای قابل نصب در ساختمان‌ها خواهد بود، آسانسورها را می توان بر اساس کاربرد و مکانیسم کار به انواع مختلفی طبقه بندی کرد.

اسانسور مسافر بر

آسانسورهای مسافربری آسانسورهایی هستند که برای حمل و نقل مسافر در نظر گرفته شده‌اند. این آسانسورها از جمله در ساختمان های آپارتمانی، دفاتر و محیط های عمومی رایج هستند. آرمان مانگ آسانسورهای مسافربری هیدرولیک را برای نوسازی و نصب ارائه می‌دهد. آسانسور هیدرولیک در ساختمان‌های آپارتمانی تا 6-7 طبقه و مراکز خرید تا 5 طبقه و 250000 سفر در سال استفاده می‌شوند.

اسانسور ضد انفجار

برای محافظت از کارکنان و دارایی‌های شرکت، آسانسورهای ضد انفجار را ارائه می‌دهند. در طول طراحی و ساخت، اقدامات احتیاطی ویژه‌ای را برای برخورد با مکان ها، مناطق و جوهای طبقه بندی شده خطرناک که در آن غلظت گازها، بخارات یا غبارهای قابل اشتعال رخ می‌دهد، انجام می‌دهند و آسانسورهای ضد انفجار را نصب می‌نند تا امنیت کارکنان و دارایی‌های شرکت به خطر نیفتد.

اسانسور خانگی

اگر شما یک فرد مسن باشید که بالا و پایین رفتن در بین طبقات برای شما مشکل باشد، جابه جایی بین طبقات با آسانسور خانگی برای شما بسیار ساده تر خواهد بود. آسانسورهای کوچک برای منازل این امکان را می دهند که از سهولت و راحتی جابه‌جایی بین طبقات لذت ببرند! آسانسورهای خانگی در اشکال و اندازه‌های مختلف برای پاسخگویی به نیازهای شما و متناسب با خانه شما هستند.

خرید اسانسور

با آسانسور مناسب برای خانه خود، می‌توانید سبک زندگی ایمن و راحتی را برای مدت طولانی‌تر و بدون خطر یا ناراحتی حمل بارهای سنگین از طبقه به طبقه دیگر حفظ کنید.

ما در آرمان مانگ با تجربه بیش از ۲۵ سال سابقه ارائه خدمات در زمینه فروش آسانسور با متخصصان طراحی ایجاد فضایی زیبا و دلنشین با آسانسورهایی با تزئینات استیل و ام دی اف و علاوه بر آن فضا سازی و طراحی بیرونی منحصر به فرد در آسانسورهای نما شیشه‌ای (پانورامیک) در خدمت شما هستیم.

طراحی و تهیه نقشه‌های اجرایی انواع آسانسورهای کششی و هیدرولیک برای آپارتمان‌ها و برج‌های مسکونی، اداری، تجاری با کاربردهای مسافربر، ماشین بر استفاده از سیستم‌های محرک بدون گیربکس (Gearless) و اجرای آسانسورهای بدون موتورخانه (Machine Roomless) در برنامه هر روزه بخش طراحی این شرکت قرار دارد.

پایان رپورتاژ آگهی