نحوه استفاده از افزونه های وردپرس برای سئوی محلی

از آنجایی که تقریباً نیمی از جستجوهای وب بر روی اطلاعات محلی متمرکز هستند و اکثر مردم از جستجو برای یافتن مشاغل محلی استفاده می کنند و وب سایت وردپرس شما را برای مسائل سئوی محلی بهینه می کنند. انجام این کار به سایت شما کمک می کند تا در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) رتبه بالاتری داشته باشد و منجر به مشتریان بالقوه، فروش و ترافیک بیشتر در فروشگاه می شود.

وردپرس فوق العاده سئو دوستانه است. خبر خوب این است که شما مجبور نیستید تمام کارهای سنگین را برای سئو سایت خود انجام دهید. افزونه ها (که به راحتی قابل نصب هستند) دامنه نرم افزار وردپرس را برای بهبود سئوی آن گسترش می دهند.

اما با وجود مخزن افزونه وردپرس با بیش از 54000 افزونه رایگان و منبع باز، بهترین انتخاب کدام است؟ در اینجا چیزی است که باید بدانید:

سئوی محلی برای طراحان و توسعه دهندگان وب

اگر یک طراح یا توسعه دهنده وب هستید که آماده بهینه سازی یک سایت وردپرس برای سئوی محلی هستید، اول از همه. اطمینان حاصل کنید که طراحی سایت شما شامل این بهترین اقدامات است:

بهینه‌سازی موبایل

افراد بیشتری از همیشه با استفاده از دستگاه‌های تلفن همراه خود، کسب‌وکارها را جستجو می‌کنند. به علاوه، گوگل سایت های موبایل را ترجیحاً به جای دسکتاپ ایندکس می کند.

برای بهینه سازی برای موبایل، مطمئن شوید که سایت شما به سرعت بارگذاری می شود. از یک تم واکنش‌گرا استفاده کنید، صفحات موبایل شتاب‌دهنده Google (AMP) را فعال کنید و از استفاده از پاپ‌آپ‌های تمام صفحه برای افزایش سرعت سایت خود اجتناب کنید.

عکس‌های محلی

تصاویر تجربه کاربر را افزایش می‌دهند. کاربران تمایل دارند در صفحاتی که دارای تصاویر هستند، به ویژه تصاویر محلی، مدت بیشتری بمانند. به نوبه خود، این از رتبه های بالاتر گوگل و نتایج SEO محلی پشتیبانی می کند. تصاویری از ساختمان تجاری، محصولات، کارمندان و نمایشگرها اضافه کنید. سپس مطمئن شوید که برچسب‌های جایگزین تصویر حاوی کلمات کلیدی محلی (مانند نام شهر، منطقه یا شهر) و نام فایل‌های عکس غنی از کلمات کلیدی هستند.

طراحی نقشه

اگر می خواهید از طریق یک وب سایت ترافیک بیشتری به یک مکان داشته باشید، طراحی نقشه خود را با اجزای تعاملی و نمای خیابان بهبود بخشید. لایه دیگری از تعامل و عملکرد را اضافه می کند.

ویدیوی محلی

درست مانند عکس‌ها، ویدیو نیز تجربه کاربر را افزایش می‌دهد. شامل ویدیوهایی از فروشگاه که رویدادهای محلی را جشن می‌گیرد، توصیفات مشتریان، گشت‌های فروشگاهی و نگاه‌های پشت صحنه. کلمات کلیدی محلی را در عنوان و توضیحات متا قرار دهید.

توصیفات محلی

از مشتریان محلی راضی بیانیه ای بخواهید که نمایانگر تمام جنبه های مثبت آنها با کسب و کار شما باشد. از آنها برای استفاده از نام، کسب و کار و شناسه منطقه محلی خود اجازه بگیرید، سپس آن اظهارات درخشان را در صفحه توصیفات وب سایت خود یا در بررسی های عمومی Google یا Yelp ارسال کنید. علاوه بر این، در صفحه درباره خود یک فضای خالی برای چند مورد از توصیفات ایجاد کنید، و برنامه ریزی کنید که با دریافت موارد جدیدتر، توصیفات را بین صفحات بچرخانید.

اطلاعات تماس

پیدا کردن شما را برای افراد آسان کنید. اطمینان حاصل کنید که نام، آدرس و شماره تلفن در همه صفحات یکسان است و به عنوان متن HTML قابل خزیدن تنظیم شده است. اطمینان حاصل کنید که شماره تلفن ها از طریق تلفن همراه قابل کلیک هستند. آیا کسب و کار چندین مکان دارد؟ برای هر کدام صفحات مکان جداگانه ایجاد کنید. مثلا در سایت zehnmilyarder.ir می بینید که در فوتر سایت اطلاعات تماس وجود دارد.

کدام افزونه های وردپرس می توانند رتبه بندی سئوی محلی را بهبود بخشند؟

با مدیریت بهترین شیوه‌های طراحی سایت، اکنون آماده‌اید تا با استفاده از افزونه‌های وردپرس، سئوی محلی را به طور موثر تقویت کنید. در اینجا چند گزینه پیشنهادی وجود دارد:

Yoast SEO

با استفاده از Yoast SEO به گوگل کمک کنید تا اطلاعات بیشتری در مورد وب سایت های شما و ویژگی های محلی آنها پیدا کند. این یکی از محبوب ترین افزونه های وردپرس است. شما می توانید آن را به صورت رایگان نصب کنید و این افزونه به شما کمک می کند تا به طور خاص برای مکان خود، از جمله Google Maps و Google My Business، بهینه سازی کنید.

Yoast Local SEO

افزونه Yoast Local SEO for WordPress به طور خاص برای کمک به رتبه بهتر سایت شما در جستجوی محلی طراحی شده است. Yoast SEO را با کمک به شما در افزودن جزئیات بیشتر با هدف جغرافیایی تحسین می کند. با استفاده از این افزونه می توانید یک نقشه گوگل قابل تنظیم را در هر صفحه ای اضافه کنید. همچنین به طور خودکار فهرست گوگل سایت شما را برای همه مکان های تجاری بهینه می کند. به علاوه، این افزونه به طور خودکار برچسب های طرحواره ای ایجاد می کند که اطلاعات مکان و تماس را به موتورهای جستجو منتقل می کند.

نمایه کسب و کار

پلاگین نمایه کسب و کار فرصت شما را برای به دست آوردن استناد از Google با درج نام کسب و کار، آدرس، شماره تلفن، اطلاعات تماس، ساعات کاری و پیوند به Google Map خود بسیار آسان می کند. به سادگی آن اطلاعات را در کارت تماس افزونه اضافه کنید و داده ها به هر صفحه ای که به عنوان داده ساختار یافته طرحواره تعیین می کنید اضافه می شود. آیا نیاز به ایجاد یک صفحه فرود برای هر مکان تجاری دارید؟ این افزونه کار را آسان می کند.

پلاگین Schema

افزودن ابرداده معروف به نشانه‌گذاری Schema ، جزئیات مهمی را که موتورهای جستجو نیاز دارند، ارائه می‌دهد. برای سئوی محلی، نشانه گذاری Schema به موتورهای جستجو می گوید که کسب و کار وب سایت در کجا واقع شده است. افزونه Schema کار اضافه کردن نشانه گذاری Schema به وردپرس را ساده می کند. شما می توانید انواع Schema های مختلف را بر اساس هر دسته، هر صفحه یا هر پست فعال کنید.

Google Places Review

مردم به بررسی های آنلاین اعتماد می کنند و موتورهای جستجو در نمایه بررسی یک وب سایت برای سئوی سایت، فاکتور دارند. اگر می خواهید در سئوی محلی رتبه بالاتری داشته باشید، بررسی ها می توانند کمک کنند. برای آسان‌تر کردن کار، افزونه Google Places Review فرآیند افزودن ویجت نظرات Google را ساده‌تر می‌کند تا بتوانید نظرات باقی‌مانده در فهرست Google My Business خود را نمایش دهید. حداکثر سه نظر تجاری را در هر مکان نمایش دهید و انتخاب کنید که نظرات در سایت شما نمایش داده شود. همچنین می توانید به طور خودکار بازخورد منفی را فیلتر کنید.

سئوی محلی و لیست های کسب و کار

با این افزونه، یک راهنمای SEO محلی به شما کمک می کند تا لیست های کسب و کار خود را در بیش از 50 منبع فهرست کسب و کار، از جمله Bing Places برای Business، YP.com، Yelp و موارد دیگر ایجاد و به روز کنید. این شامل یک ابزار تحقیق کلمات کلیدی، یک اسکن برای دیدن لیست های گم شده یا نادرست و فیلم ها و آموزش های به روز شده برای کمک به شما برای بهینه سازی جستجوی محلی است.

WP Google Maps

اکثر مردم از Google برای یافتن مشاغل محلی استفاده می کنند، بنابراین قرار دادن نقشه کسب و کار محلی شما در وب سایت شما و رتبه بندی در فهرست نقشه های Google ضروری است. با افزونه WP Google Maps می‌توانید کل فرآیند را آسان‌تر کنید. می‌توانید نقشه‌های سفارشی با چندین مکان ایجاد کنید و افزونه کدی را به شما می‌دهد تا به صفحه اضافه کنید. این افزونه همچنین دارای عملکرد نمای خیابان گوگل فعال است، بنابراین می توانید تصاویر ویترین فروشگاه را برای کمک به افراد در یافتن مکان شما اضافه کنید.

فاکتورهای رتبه بندی سئوی محلی چیست؟

بهینه سازی وب سایت وردپرس خود برای سئوی محلی کلیدی برای ارتباط با مشتریان محلی است. اما برای بهینه سازی رقابتی تر می شود. در اینجا چند راه برای اتخاذ یک رویکرد استراتژیک برای بهینه سازی سایت برای سئوی محلی آورده شده است:

تولید محتوا جذاب

یکی از راه های عالی برای جذب مشتریان محلی، ارسال محتوای محلی محور است که به مشتریان و جامعه شما مرتبط است. مطمئن شوید که به طور منظم محتوا را به وب سایت خود اضافه می کنید (مانند فیلم ها، عکس ها و زیرنویس ها، مقالات و اطلاعیه های رویداد). این محتوا باید شامل عبارات کلیدی محلی و اصطلاحات مبتنی بر مکان برای تقویت سئوی محلی باشد. با کمک یک پلتفرم تمرین تولید محتوا می توانید تبدیل به یک کارشناس خبره در این زمینه شوید.

بک لینک ها

همچنین هنگامی که وب سایت های محلی و مرتبط به وب سایت شما پیوند می زنند، سئوی محلی تقویت می شود. برای گرفتن این پیوندها، در ازای یک بک لینک به سایت خود، محتوا را در اخبار محلی، نشریات صنعتی و وبلاگ های جامعه مشارکت دهید. اگر آنها همین کار را برای شما انجام دهند، پیشنهاد دهید به خدمات محلی رایگان از سایت خود به سایت آنها پیوند دهید.

در فهرست راهنماهای انجمن محلی و صفحات رویدادها فهرست شوید. سعی کنید چند لینک هدفمند و محلی به دست آورید، نه تعداد زیادی لینک بی ربط.

هنگامی که مردم برای یک کسب و کار جستجو می کنند، معمولاً به دنبال ارائه دهنده محلی هستند. بهینه سازی سایت های وردپرس خود برای سئوی محلی به شما کمک می کند تا از رقبای خود بالاتر بروید. به بهترین شیوه های طراحی سایت توجه کنید، از قدرت افزونه های وردپرس استفاده کنید و بر روی فاکتورهای رتبه بندی سئوی محلی تمرکز کنید.

در نهایت اگر نیاز دارید که سئو سایت خود را برون سپاری کنید، به این لیست بهترین شرکت های سئو نگاهی بیاندازید.