بررسی 4 ضد آفتاب خارجی پر فروش در ایران

کرم ضد آفتاب انتخابی ضروری برای همه افراد است که در حفظ زیبایی و سلامت پوست تاثیر فراوانی دارد. تابش مستقیم اشعه های مضر خورشید، مشکلاتی مانند لکه ‌های صورت و تیرگی ‌ها را به وجود می‌ آورند و حتی می توانند منجر به سرطان پوست شوند. پزشکان متخصص در این زمینه توصیه می‌ کنند که همه افراد از کرم ضد آفتاب استفاده کنند تا پوست خود را در برابر اشعه‌ های مضر خورشید محافظت کنند. در ادامه مطلب قصد داریم تا 4 ضد آفتاب خارجی پر فروش در ایران را مورد بررسی قرار دهیم.

ویژگی یک ضد آفتاب خوب چیست؟

قبل از معرفی بهترین کرم های ضد آفتاب، بهتر است با ویژگی یک ضد آفتاب خوب آشنا شوید. در ادامه برخی از این ویژگی ها را بیان خواهیم کرد:

· ترکیبات مناسب : مطمئن شوید که کرم انتخابی شما شامل ترکیباتی مانند توکوفرول (ویتامینE)، زینک اکساید، عوامل محافظتی در برابر نور آفتاب، روغن معدنی و گلیسیرین باشد. هر کدام از این ترکیبات نقش خاص خود را در محافظت از پوست ایفا می ‌کنند. به عنوان مثال زینک اکساید می ‌تواند از سوختگی ناشی از آفتاب جلوگیری کند و گلیسیرین باعث نرمی و رطوبت پوست می شود.

· معروف بودن برند : در بازار محصولات ضد آفتاب مختلفی وجود دارد، اما بهتر است از برندهای معروف و قابل اعتماد استفاده کنید. بررسی و بازخورد مصرف کنندگان درباره محصولات مختلف نیز می ‌تواند به شما در انتخاب بهترین کرم ضد آفتاب کمک فراوانی کند.

· SPF  مناسب : SPF بیانگر قدرت محافظت ضد آفتاب در برابر اشعه‌ های خورشید است. بررسی کنید که کرم ضد آفتاب انتخابی شما دارای SPF مناسبی باشد. برای این منظور بهتر است که کرم هایی با حداقل SPF 30 انتخاب کنید تا از سرطان پوست در برابر نور خورشید جلوگیری کنید.

·        پوشش طیف گسترده : یک کرم ضد آفتاب مناسب باید طیف گسترده ‌ای از ویژگی ‌ها را پوشش دهد، به عنوان مثال یک کرم خوب باید بتواند علاوه بر محافظت از پوست در برابر اشعه های UVA و UVB، به حفظ پوست در برابر هیپرپیگمانتاسیون و مشکلات دیگر مرتبط با تابش خورشید کمک کند.

در نهایت، قبل از خرید و استفاده از هر کرم ضد آفتاب، بهتر است نظرات و تجربه ‌های افراد دیگر را مورد بررسی قرار دهید. با این حال، توجه کنید که نوع پوست هر فرد ممکن است متفاوت باشد، بنابراین نیاز است تا هر از ویژگی های ذکر شده را با پوست خود آزمایش کرده و کرمی را انتخاب کنید که بهترین عملکرد را برای شما داشته باشد. در ادامه به معرفی 4 ضد آفتاب پر فروش در ایران می پردازیم.

گارنیر

کرم ضد آفتاب گارنیر ، محصولی بی نظیر و با کیفیت است که توسط شرکت گارنیه در فرانسه تولید می شود. این کرم با داشتن SPF 50 به بالا، پوست را در مقابل نورهای مضر خورشید و تابش مستقیم آن محافظت می ‌کند. همچنین، دارای اثر نرم ‌کنندگی بالا بوده و حاوی مواد خالص و طبیعی است. انواع متفاوتی از کرم ضدآفتاب گارنیر برای پوست های مختلف در بازار موجود است. افراد می توانند با هر نوع پوست و هر سلیقه ای نسبت به خرید هر یک از کرم های ضد آفتاب گارنیر اقدام کنند. این کرم تا 24 ساعت رطوبت پوست را حفظ می‌ کند و برای استفاده در هر فصلی مناسب خواهد بود.

نوتروژینا

ضد آفتاب نوتروژینا یکی از برندهای بسیار محبوب و تاثیرگذار در صنعت محصولات پوستی جهان است. این محصول ساخت کشور آمریکا است که در کشورهای دیگر مثل فرانسه، آلمان و انگلیس نیز تولید می ‌شود. این کرم ضد آفتاب به دلیل ترکیبات گیاهی خود، سبک و قابل استفاده برای انواع پوست ‌ها است. شرکت نوتروژینا با بهره ‌گیری از برترین شیمیدانان جهان، محصولات با کیفیتی را تولید کرده و تلاش می ‌کند تا از مواد طبیعی استفاده کند تا رضایت مشتریان را در سراسر جهان جلب نماید.

فارماسی

ضد آفتاب فارماسی یک محصول فوق العاده با کیفیت است که توسط شرکت فارماسی ترکیه تولید می شود. این کرم ضدآفتاب، دارای SPF های مختلفی است و با فرمولاسیونی که حاوی روغن برگ درخت بائوباب و روغن تامانو است، پوست را در برابر اشعه‌ های مضر UVA و UVB محافظت می ‌کند. کرم ضد آفتاب فارماسی با بافت سبکی که دارد، به سرعت در پوست جذب می ‌شود و هیچگونه اثر چربی روی آن باقی نمی ‌گذارد. این محصول برای انواع پوست ‌ها مناسب است و خواص ضد لک و ضد چروک نیز دارد.

بیوکسین

ضدآفتاب بیوکسین یکی از برندهای معروف در کشور ترکیه است که تاییدیه‌ های بهداشتی زیادی دارد. این ضد آفتاب با SPF 50 یک محصول فوق العاده است که به خوبی می تواند برای مدت طولانی از پوست شما در برابر اشعه ‌های مضر آفتاب مراقبت کند. ساختار این محصول به گونه ‌ای است که پس از استفاده روی پوست، نیازی به تمدید آن نخواهید داشت. این ضد آفتاب حاوی هیالورونیک اسید، کلاژن، چای سبز و ویتامین E است که علاوه بر حفاظت از پوست در برابر اشعه آفتاب، نیازهای دیگر بافت پوست را نیز برآورده می ‌کند. این محصول به عنوان یک مرطوب‌ کننده نیز عمل می ‌کند و از پیری زودرس جلوگیری کرده و آن را به تاخیر می ‌اندازد.

پایان رپورتاژ آگهی