نقش بروکر روبو فارکس در سرمایه گذاری و معامله چیست؟

این روزها ارزهای دیجیتالی و الکترونیکی داغ ترین اخبار جهان را به خود اختصاص داده اند و کاربران بسیاری از گوشه و کنار جهان در تلاش اند که سرمایه خود را در بازارهای مالی جهان نگهداری کرده و از این طریق به درآمدهای بالا برسند. سرمایه گذاری و ترید در بازارهای مالی نیازمند دانش و تخصص بسیاری است و اگر بدون اطلاعات وارد این حوزه‌های تخصصی گسترده شوید، با شکست مواجه خواهید شد. یکی از مهم ترین فاکتورهایی که در این حوزه با آن سر و کار دارید، همکاری با بروکرها است. فارکس به عنوان بزرگ ترین بازار سرمایه گذاری جهان روش‌های معاملاتی و سرمایه گذاری بسیاری را به کاربران خود معرفی کرده و معامله گران از طریق بروکرها می‌توانند در این بازار فعالیت کنند. آیا تا کنون چیزی راجع به بروکر روبو فارکس شنیده اید؟ بروکر روبو فارکس یکی از برترین کارگزاری‌های فارکس است که از امنیت بالایی برخوردار است. در ادامه راجع به این مهم صحبت خواهیم کرد.

بروکر روبو فارکس

نحوه ورود به فارکس از طریق روبو

همان طور که گفتیم فارکس به عنوان بازار جهانی ارز دیجیتال روش‌عای معاملاتی و سرمایه‌های مختلفی را برای سرمایه گذاری به کاربران خود معرفی کرده است اما نکته اینجا است که برای هر نوع فعالیت در فارکس باید با یک کارگزاری همکاری کنید. در مورد بازار ارز دیجیتال و سرمایه‌های الکترونیکی یک نکته مهم وجود دارد چ آن هم غیر متمرکز بودن این بازارها است. در واقع ارزهای دیجیتال هیچ پشتوانه مشخص دولتی ندارند. هر چند بازار فارکس یک بازار امن شناخته می‌شود اما به هر حال ماهیت این نوع سرمایه گذاری سبب شده کاربران در سرمایه گذاری کمی تردید داشته و نگران چگونگی حفظ سرمایه خود باشند. کاربران ناچارند برای هر نوع سرمایه گذاری در این بازار با یک کارگزاری یا بروکر همکاری کرده و با ایجاد حساب کاربری و احراز هویت در آن به انجام معامله بپردازند.

از آنجا که امنیت بروکر، امنیت سرمایه آن‌ها را تضمین می‌کند، پیدا کردن یک کارگزاری معتبر اهمیت بسیاری می‌یاید. در بین انواع کارگزاری‌ها بروکر روبو فارکس به عنوان با سابقه ترین کارگزاری فارکس شناخته می‌شود که از سال ۲۰۰۹ در حال فعالیت است و از رگوله مناسبی برخوردار می‌باشد. کاربران ایرانی با وجود محدودیت‌های ناشی از تحریم به راحتی می‌توانند در این بروکر احراز هویت شوند. روبو دارای پنج حساب مختلف برای افراد مبتدی تا حرفه‌ای و پلتفرم‌های معاملاتی مختلف است. این بروکر کمسیون ندارد. از آنجا که روبو اخیر فیلتر شده برای ایجاد حساب در آن باید از طریق فیلتر شکن و آی پی غیر ایرانی اقدام کنید. این بروکر به دلیل عدم پشتیبانی مناسب از فارسی زبانان برای افراد مبتدی مناسب نیست.

بروکر آمارکتس

طبیعتا بروکر روبو فارکس تنها بروکر معتبر برای ایرانیان نیست و کارگزاری‌های امن بسیاری در این حوزه فعالیت دارند که آمارکتس یکی از آن‌ها است. آرماتکس یا ای مارتکس یکی از معتبرترین کارگزاری فارکس است که در سال۲۰۰۷ تأسیس شده و در چند کشور نمایندگی دارد. آنچه سبب محبوبیت بروکر آمارکتس برای ایرانیان شده است، پشتیبانی فارسی قوی آن است. این بروکر از رگوله مناسبی برخوردار بوده و کمسیون مالی آن تا سقف بیست هزار دلار غرامت پرداخت می‌کند. آمارکتس دارای پلتفرم‌های معاملاتی مختلف و سه نوع حساب مختلف است که برای هر حساب آن می‌توانید حساب اسلامی ایجاد کنید. برای ایجاد حساب در بروکر آرمانکس می‌توانید با لینک مستقیم آن وارد این کارگزاری شوید.

بروکر آمارکتس

بروکر ارانته

این کارگزاری در سال ۲۰۱۸ تأسیس شده است.  با وجود این که ارانته سابقه فعالیت محدودی دارد، از محبوبیت و اعتبار بسیاری در بین کاربران ایرانی برخوردار است. این حجم از اعتبار حاصل خدمات عالی تیم حرفه‌ای ارانته می‌باشد. این بروکر از حدود یکسال پیش در بازار فارکس فعالیت دارد. علاوه بر رگوله معتبر بروکر ارانته که سبب محبوبیت آن شده، این کارگزاری دارای وب سایت فارسی و پشتیبانی حرفه‌ای است. کمیسیون این بروکر تا سقف یک میلیون یورو از شما را بیمه می‌کند. وب سایت این بروکر دارای کاربری ساده و روان و ترجمه فارسی قابل فهمی است. مزیت‌های بسیار ارانته سبب شده تریدرهای ایرانی توجه ویژه‌ای به آن نشان دهند.‌

سایت معامله گر ایرانی

همانطور که گفتیم سرمایه گذاری در بازارهای مالی جهان به خصوص فارکس به همان اندازه که می‌تواند مفید و سودده باشد، به همان نسبت نیز خطرناک است. اگر دانش و اطلاعات کافی نداشته باشید، تمامی بازارهای مالی آنلاین به باتلاقی تیدیل می‌شوند که سرمایه شما را فرو می‌کشند. از این رو برای حضور در این بستر باید دانش و اطلاعات کامل داشته باشید. شما می‌توانید برای آموزش نحوه سرمایه کذاری و شناخت انواع بروکرها به سایت معامله گر ایرانی مراجعه کنید.

صفحه اصلی