فرش 1200 شانه چیست؟

فرش ۱۲۰۰ شانه تراکم 3600 چیست؟

فرش ۱۲۰۰ شانه یکی از مدرن ترین مدل های فرش ماشینی است که تقریبا همه مشتریان از خرید و استفاده آن رضایت کامل دارند. فرش ۱۲۰۰ شانه با تراکم 3۶00 یکی از انواع فرش ماشینی با ظرافت بسیار بالا و بسیار ریز بافت می باشد. تولیدکنندگان در شهرهای مختلف ایران مانند کاشان، تبریز، مشهد، کرمان و… اقدام به تولید فرش ۱۲۰۰ شانه با طرح های متنوع می نمایند. ما در این مطلب قصد داریم تا شما را با ویژگی های فرش ۱۲۰۰ شانه آشنا کنیم. بنابراین در صورتی که قصد خرید این مدل فرش را دارید، این مقاله را از دست ندهید.کارخانه فرش

فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه چیست؟

یکی از جدیدترین محصولات تولیدی در صنعت فرش ماشینی، که بسیار مورد استقبال نیز می باشد، فرش ۱2۰۰ شانه است. این فرش ماشینی از خصوصیات منحصر به فرد، زیبایی و ظرافت بسیار بالایی برخوردار می باشد. فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه معمولا با تعداد تراکم ۳۶۰۰ بافته می شود که این تعداد تراکم سبب، ظرافت و ریز بافتی بالایی در فرش می شود.

فرش 1200 شانه چیست ؟

در بافت فرش هزار و دویست شانه از الیاف درجه یک و مرغوب اکریلیک هیت ست شده به عنوان نخ خاب و از الیاف پنبه برای نخ تار و پود به کار می رود. استفاده از متریال باکیفیت سبب ارتقا مقاومت و استحکام فرش می شود. و نیز وجود الیاف پنبه در بافت این فرش باعث افزایش نرمی و لطافت در آن شده است. ارتفاع نخ خاب در فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه در حدود ۶ تا 8 سانتی متر و کمتر از فرش هایی با شانه و تراکم پایین تر می باشد.

در بافت فرش ۱۲۰۰ شانه کاشان از دستگاه های پیشرفته مانند HCIx2 استفاده می شود، که این کار در بالا رفتن کیفیت فرش بسیار تاثیرگذار است. در طراحی نقوش و طرح فرش ۱۲۰۰ شانه از ۱۰ تا ۱۲ رنگ واقعی و استاندارد استفاده می شود. از جمله رنگ زمینه مورد کاربرد و متنوع در بافت فرش می توان به رنگ های سرمه ای، کرم، آبی، مشکی و … اشاره نمود.

جنس الیاف فرش ۱۲۰۰ شانه

جنس فرش 1200 شانه

الیاف مورد کاربرد در فرش ۱۲۰۰ شانه، از جنس اکریلیک هیت ست شده است. اکریلیک نوعی الیاف مصنوعی می باشد و از پلیمر پلی اکریلونیتریل ساخته می شود. این الیاف ویژگی های منحصر به فردی چون سبک وزنی، گرما و نرمی را دارا می باشد، که از این نظر شباهتی نیز با الیاف طبیعی پشم دارد. از دیگر ویژگی های خاص این الیاف، رنگ پذیری بالا و قابلیت شستشو آن می باشد. ازجمله مهمترین خصوصیتی که سبب محبوبیت فرش های اکریلیک شده، ضد حساسیت و آلرژی بودن آن است که در حفظ سلامتی افراد در مقابل بیماری های تنفسی و پوستی نقش مهمی دارد.

مهمترین ویژگی های فرش ۱۲۰۰ شانه اکریلیک

همان طور که گفتیم فرش های بافته شده با الیاف اکریلیک هیت ست شده ویژگی های منحصر به فردی می باشند. در ادامه چند مورد از بارزترین خصوصیات فرش ۱2۰۰ شانه اکریلیک را نام می بریم:

  • پفکی شدن الیاف، که سبب کاهش میزان الیاف مصرفی و پوشش بهتر فرش می شود.
  • کاهش بسیار زیاد پرزدهی فرش
  • دستباف گونه بودن
  • مقاومت بالا در برابر حرارت
  • افزایش نرمی و لطافت فرش
  • استحکام بالای نخ در برابر پارگی در زمان بافت
  • قابلیت شستشو زیاد، بدون تغییر رنگ و کیفیت فرش
  • افزایش مقاومت در برابر عوامل محیطی

شانه و تراکم فرش ۱۲۰۰ شانه

همانطور که می دانید، تعداد شانه و تراکم در ظاهر، زیبایی و نیز در کیفیت و دوام فرش تاثیرگذار است. به صورت ساده، تفاوت فرش ۱۲۰۰ شانه با دیگر فرش ها، در تعداد گره های آن می باشد. فرش ۱۲۰۰ شانه از نظر میزان تراکم و شانه مطلوب و قابل قبول است که باعث زیبایی و ظرافت در بافت فرش می شود. ظرافت بافت فرش های 1200 شانه به میزانی زیاد است که مانند یک تابلو فرش به نظر می رسد.

طرح های فرش ۱۲۰۰ شانه

ریز ترین طرح ها و پر نقش و نگار ترین نقشه ها را به صورت فرش 1200 شانه تراکم 3600 بافته می شوند. فرش جدید ۱۴۰۰ متعلق به فرش 1200 شانه است  طراحان در نقوش فرش ۱۲۰۰ شانه از نگاره های جدید و مدرن در کنار نقوش سنتی و اصیل ایرانی استفاده می کنند تا فرش هایی با طرح جدید رسم نمایند. کارخانه فرش کاشان از بهترین و باتجربه ترین طراحان برای خلق نقشه فرش جدید کمک می گیرند تا فرش های تولیدی مورد پسند مشتریان قرار گیرد.

مهمترین بحث در فرش ۱۲۰۰ شانه، وجود هارمونی بین نگاره ها و رنگ های مورد استفاده در فرش می باشد، تا به زیبایی در کنار هم بدرخشند. فرش ۱2۰۰ شانه کاشان، دارای تنوع طرح و نقشه زیادی است. از جمله این طرح ها که طرفداران زیادی دارد می توان به سبک های سنتی، مدرن و جدید با تنوع رنگی زیاد اشاره کرد.

فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه کاشان

شهر کاشان مهد فرش در ایران بوده و به داشتن فرش های زیبای دست باف و ماشینی اش معروف است. کارخانه فرش کاشان یکی از تولید و عرضه کنندگان انواع فرش ماشینی با کیفیت و با قیمت ارزان می باشد. با توجه به رضایت خریداران، تولید فرش ۱۲۰۰ شانه نیز در تولیدات این مجموعه قرار دارد. این شرکت فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه خود را با تولید می نماید.

این نوع فرش به صورت استاندارد در ابعاد 12 متری، 9 متری و 6 متری تولید می شود. فرش 1200 شانه 6 متری، گزینه مناسبی برای منازل آپارتمانی کوچک است. با توجه به تنوع سلیقه مشتریان، کارخانه فرش ماشینی کاشان، فرش های تولیدی خود را در انواع مختلف طرح و رنگ تولید می کند. وجود تنوع زیاد در این مدل فرش، سبب می شود تا افراد بتوانند به راحتی و با توجه به سبک های دکوراسیون منزل خود، فرش مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه

با بالا رفتن تعداد تراکم در فرش، قیمت آن نیز با توجه به دیگر فرش ها بالاتر خواهد رفت. قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه به عواملی چوان شانه و تراکم، جنس الیاف به کار رفته، ارتفاع نخ خاب و رنگ های زمینه فرش بستگی دارد. کارخانه فرش کاشان از تولیدکنندگان انواع فرش 1200 شانه با تنوع بسیار در طرح و رنگ می باشد. اگر به دنبال خرید فرش هزار و دویست شانه کاشان ارزان قیمت هستید، خرید از این مجموعه را به شما پیشنهاد می دهیم.قیمت فرش 1200 شانه تراکم 3600 گل برجسته حداقل 500 هزار تومان تفاوت قیمت دارد

کارخانه فرش کاشان با حذف دلال ها و واسطه و کاهش هزینه های غیر ضروری توانسته، فرش های با کیفیت خود را به صورت مستقیم از کارخانه و با قیمت ارزان تر از بازار فرش به دست مشتری برساند. قیمت فرش های این مجموعه با نرخ کارخانه عرضه می شود و در حدود ۲۰ تا ۳۰ ٪ ارزان تر از بازار فرش می باشد.برای مثال قیمت فرش ماشینی 9 متری در کارخانه 6200 تومان هست و همان فرش در هایپر مارکت ها بیش از 7 میلیون میباشد

خرید فرش ۱۲۰۰ شانه کاشان

گروه تولیدی فرش کاشان در بافت فرش ۱۲۰۰ شانه خود از ۱۰ تا ۱۲ رنگ با هنرمندی و دقت تمام استفاده کرده و طرح و رنگ های زیبایی را در کنار یکدیگر به نمایش کشیده است. کیفیت بالای محصولات تولیدی این مجموعه برای خریداران اثبات شده است. نام فرش کوروش کاشان، نشان دهنده کیفیت بالا، زیبایی ظاهری و قیمت ارزان آن می باشد.

برای خرید حضوری می توانید مستقیما به نمایندگی های موجود در شهر تهران و کاشان مراجعه و فرش مورد نظر خود را خریداری کنید. برای خرید غیر حضوری نیز، می توانید انواع فرش ۱۲۰۰ شانه و ۳۶۰۰ تراکم را در فروشگاه آنلاین فرش کاشان به آدرس وبسایت www.bfarsh.com مشاهده، و بعد از مقایسه کیفیت، نقوش و قیمت آن ها، فرش مورد نظر خود را با توجه به دکوراسیون منزل و سلیقه خود خریداری نمایید و درب منزل تحویل بگیرید.

همچنین فروشگاه فرش کاشان با ارائه گارانتی و ضمانت نامه، خواستار رضایت مشتری از خرید فرش های این مجموعه می باشد. در روش آنلاین، حتی افرادی ساکن در شهر های دیگر ایران که تمایل به خرید فرش 1200 شانه و دستباف گونه دارند، می توانند بدون پرداخت هزینه اضافی محصول مورد نظر خود را خریداری کنند.

خرید مستقیم فرش  از کارخانه فرش کوروش راوند

فرش کاشان

در این مطلب در مورد ویژگی های فرش ماشینی لوکس ۱۲۰۰ شانه صحبت کردیم و دانستیم که یکی از جدیدترین فرش ماشینی کاشان، فرش هزار و دویست شانه است. این نوع فرش شیک و ظریف در کیفیت بالا و طرح های متنوع و زیبا تولید و روانه بازار می شود. اگر به دنبال خرید انواع فرش ماشینی با قیمت ارزان هستید، می توانید به فروشگاه آنلاین فرش کاشان مراجعه کرده و پس از بررسی و بازدید کامل از محصولات، فرش مناسب خود را انتخاب و خریداری نمایید. لازم به ذکر است کلیه محصولات تولیدی و عرضه شده این کارخانه دارای ضمانت نامه 5 ساله می باشد.