راه اندازی تجارت آنلاین

چکیده : مهمترین بخش در راه اندازی یک تجارت تحت وب و اصلی ترین دسته خدمات ما می باشد چرا که تمامی خدمات حوزه تجارت الکترونیک که از طرف ما ارائه می گردد بر روی وبسایت شما قرار خواهد گرفت. 09307326632

مهمترین بخش در راه اندازی یک تجارت تحت وب و اصلی ترین دسته خدمات ما می باشد چرا که تمامی خدمات حوزه تجارت الکترونیک که از طرف ما ارائه می گردد بر روی وبسایت شما قرار خواهد گرفت. طراحی وب سایت سفارشی به این معناست که وب سایت مد نظر شما باید از نظر نیازمندی ها تحلیل شده و هویت آن بررسی شود. سایت حرفه ای از ابتدا برای کارفر ما با اهمیت بود و سرمایه گذاری خوبی روی آن انجام شده است امکانتات خاصی دارند که پیشتاز بودند و سایت های مدیریت محتوا از آنها گاها تقلید کرده اند و حاصل مشارکت تلاش جمعی برنامه نویسان بوده سایت های حرفه ای آینده نگری دارند که با امکانات جدید هماهنگ شوند. در واقع تفاوت طراحی سفارشی با پکیج های وب سایت آماده این است که سطح تغییرات در آن بالاتر بوده و هزینه های طراحی وب سایت در آن متفاوت است.

Shape1

طراحی سایت برای تجهیزات کامپیوتر مثل ماوس احتیاج به یک ظرافت هوشمندی خاصی دارد اکثر خریداران به وب سایت ها مصلط هستند و میتوانید کمی خلاقیت بکار ببرید و کارتان پیچیده باشد در مورد کیبورد هم به همینصورت است یا اداری یا گیکینمگ که این افراد از خلاقیت و موارد جدید خوششان میاید که میتوانید انواع کیبورد ها بزرگ و کوچک با قسمت ماشین حساب یا بدون آن را داشته باشید تا علاقمندان به راحتی تهیه کنند. به لحاظ حفظ ارامش محیط کار کافی نت و حتی منزل با وجود داشتن اسپیکر همه ان را در تمام موارد روشن نمی کنند و از هدفون استفاده می کنند تا تمرکز بیشتری برای خود و ارامش بیشتری برای اطرافیان داشته باشند. این گروه از خریداران به اصل بودن اجناسو کیفیت خدمات توجه ویژه ای دارند و اگر طراحی سایت شما ضعیف همراه با پشتیبانی معمولی باشد در گروه ها و فروم ها راجب آن صحبت شده و مشتریان خود را از دست خواهید داد. مورد دیگه ای که علاوه بر خانه ها در شرکت های طراحی سایت به چشم میخورد و لازم است تلویزیون oled هست که در جلسات توجیهی برای کارفرما از آن استفاده می کنند تا جزئیات را بهتر واضح تر به او نشان بدهند و موارد را برای طراحی سایت شروع کنند طراحی سایت تلویزیون شامل برند های معروف کره ای و برند های چنی باید باشد تا سایت شما از اصات کالا تنوع جنس برخوردار گردد و طراح می بایستی قسمتی کاملا داینامیک از اضافه کردن فیچر های متداول و خاص را قرار دهد تا کار فرما هر زمان بخواهد اطلاعات کافی را در ان قرار دهد.09307326632

در نهایت مکمل موارد بالا را میتوان طراحی سایت برای موارد الکترونیکی کالای برقی ساختمان شبکه شرکتی دانست که تعداد محصولات این کار بسیار زیاد خواهد بود و در جلسات راجب دسته ای محصولات که در بیشتر موارد در چند دسته قرار میگیرند صحبت میکنیم.

مجموعه طراحی سایت اشکان سئو و بهینه سازی سایت را با روش های کاملا علمی و به صورت سئو سفید انجام می دهد و از روش های غیرعلمی و غیرمجاز برای اخذ رتبه های کوتاه مدت و گذرا استفاده نمی کند.

پس از تصمیم به طراحی و پیاده سازی یک وب سایت سفارشی این است که هویت وب سایت چه منظر ظاهر و گرافیک و چه از نظر مجموعه امکانات بررسی شود. اگر رنگ و فونت خاص برای وب سایت در نظر دارید، اگر وب سایتی خاص به عنوان الگو مد نظر دارید، اگر برای سبد خرید طراحی ویژه ای مد نظر دارید یا اسلایدری با انیمیشن جذاب می خواهید از آن تصویری تهیه کرده و در جلسه ای که برای بررسی خواسته های شما با تیم طراحی وب سایت گذاشته می شود آن را مطرح کنید. علاوه بر ظاهر و گرافیک اگر مدل کسب و کار و نیز فرآیندهای وب سایت شما از وب سایت دیگری الگو می گیرد یا حاصل خلاقیت و تفکر شماست و یا روال های موجود در سازمان یا شرکت شما را شبیه سازی می کند، همه امکانات و ویژگی های مورد نظرتان را یادداشت کنید.

Shape2

بررسی اهداف سایت

وب سایت شما در آینده به اپلیکیشن موبایل در کنار خود نیاز خواهد داشت یا خیر از این جهت دارای اهمیت است که توسعه وب سایت با در نظر داشتن اپلیکیشن در کنار آن به صورت سرویس گرا انجام خواهد شد و این موجب کاهش هزینه های شما برای ساخت اپلیکیشن موبایل خواهد شد. در واقع در صورت نیاز شما به اپلیکیشن تیم فنی وب سایت شما را به صورت سرویس گرا طراحی خواهد کرد تا وب سرویس های آن در اپلیکیشن موبایل هم قابل استفاده باشد.

طراحی قالب سایت یا همان طراحی پوسته برای وب سایت یکی از تخصص های تیم است گسترش روز افزون سطح دسترسی عموم مردم به اینترنت و ایجاد فرهنگ و عادت جستجو در فضای وب موجب شده بسیاری از کسب و کارها به فکر طراحی قالب برای وب سایت خود بیفتند روندهای طراحی جدید و به ویژه بحث سازگاری وب سایت با موبایل و مقوله ی طراحی واکنشگرا ریسپانسیو از مهم ترین دلایل تصمیم برای تغییر قالب و واسط کاربری وب سایت است. امروزه اگر وب سایت شما ریسپانسیو نبوده یا نسخه موبایل نداشته باشد به راحتی بیش از 50 درصد کاربران خود را که از طریق موبایل وبگردی می کنند از دست خواهید داد.

در واقع طراحی یک وبسایت هسته مرکزی و دروازه ورود به دنیای تجارت در اینترنت است و اگر طراحی سایت به صورت اصولی و درست انجام شود تاثیر بسیار خوبی بر روند اجرای مراحل بعدی موفقیت تجاری تحت وب خواهد داشت.

سئو و بهینه سازی وبسایت مجموعه ای از فعالیت هاست که باعث می شود سایت شما در عبارات یا کلمات کلیدی مورد نظرتان در صدر نتایج جستجوی گوگل قرار بگیرد و در واقع یکی از بهترین روش ها برای افزایش فروش و تبلیغات برای شما به حساب می آید. سئو در واقع یک فرایند زمان بر است که برای به ثمر نشستن، نیاز به زمانی بین 6 تا 10 ماه دارد.

طراحی سایت فروشگاهی از فعالیت های مجموعه طراحی سایت اشکان تولید و گسترش فروشگاه اینترنتی است با استفاده از این نرم افزار شما بدون هیچ گونه جابجایی و اتلاف وقت می توانید خریدهای خود را به نحو احسنت انجام دهید.

گرافیک سایت مهم است زیرا حتی سایت های استاتیک که تعاملی آنچنانی با کار بر ندارند ولی ظاهر زیبا و سریع دارند سبب بازخورد خوب از کاربران میشوند پس در وحله اول ظاهر است که کابر میبیند و تقریبا باید بهتر از آنچه که تصور میکند در آن حوزه کاری باشد کاربر زمان بیشتری در سایت می ماند و تعامل بیشتری را با سایت برقرار می کند نرخ پرش را کاهش می یابد و باعث افزایش رتبه سایت می شود.اگر قصد راه اندازی سایت فروشگاهی به سیستم مدیریت محتوا یا زبان برنامه نویسی تحویلی دقت کنید. طراحی سایت شرکتی در هر زمینه ای فعالیتی برای تبلیغات و داد و ستد بهتر و به روز شدن در دنیای کسب و کار نیاز به راه اندازی وبسایت و استفاده از فضای مجازی خواهد داشت که تعداد صفحات ان و طرح پیشنهادی تفاوت ها یی با سایت فروشگاهی دارد علاوه بر اینکه درگاه بانک یا مواردی را ممکن است کمتر از سایت فروشگاهی داشته باشد.سایت خبری باید این استراتژی خاص موفق را دنبال کنند پس باید طی جلساتی هماهنگ کنند با گرافیک کاران و برنامه نویسان سایت آن را از ابتدا کد نویسی کنند سرعت بالای آن مهم تر از زیبایی در این نوع سایت هاست فونت ها و امان ها رسمی تر از هر سایت دیگر پویا نمایی ها کمتر از دسته های دیگر.

برای طراحی قالب جدید وب سایت خود، ابتدا طرح کلی مورد نظرتان را در ذهن مرور کنید. بسیاری از سایت های داخلی و خارجی وجود دارند که تا حد خوبی می توانند رضایت شما را جلب کنند. اگر قصد طراحی یک وب سایت کاملا متمایز و با هویت را دارید می توانید ایده های خود را مطرح کرده و به کمک گرافیست های طرحی زیبا برای وب سایت خود داشته باشید. اگر از بین وب سایت های موجود چه داخلی و چه خارجی یک یا چند وب سایت به نظر شما زیبا رسیده و قصد دارید از ترکیب نقاط قوت هر کدام یک پوسته برای وب سایت خود بسازید، آن را با ما مطرح کنید. روش دوم قطعا از لحاظ هزینه و زمان به نفع شما خواهد بود.

دقت داشته باشید که طراحی قالب وب سایت با قراردادن آن بر روی وب سایت امری کاملا متفاوت است برخی از مشتریان درخواست بازطراحی قالب سایت خود را دارند اما به سورس کد وب سایت جاری خود دسترسی ندارند برای قرار دادن پوسته جدید بر روی وب سایت قدیمی خود از برنامه نویس وب سایت کمک خواسته و اگر به فایل های وب سایت بر روی هاست دسترسی دارید آن را به بسپارید.

Shape3

 خرید های اینترنتی

چرا افراد خدمات و خرید های اینترنتی را انتخاب می کنند برای اینکه رای خرید یک کالا تعداد زیادی محصول از برند های گوناگون را در یک سایت میتوانند ببینند بررسی کنند و برآورد قیمت برای آن داشته باشند میتوانند برای خدمات شرکت ها ماقیسه ای داشته باشند و هزینه ها را بصورت تلفنی یا از روی وب سایت بخوانند این سرعت در کار و صرفه جویی همه افراد جامعه را به سوی صفحات وب سوق داده است.

بازاریابی دیجیتالی digital marketing یکی از زیر شاخه های مهم بازاریابی در جهان امروز می باشد. بازاریابی دیجیتال به معنی استفاده از رسانه های جدید دیجیتال اطلاق می شود از قبیل اینترنت موبایل وب سایت افزایش تعداد مشتریان یک برند در واقع هدف اصلی از دیجیتال مارکتینگ تبلیغ محصولات توجه به رفتار مشتری و ارائه خدمات می باشد.

عدم صرف وقت برای آماده شدن و رفتن و برگشتن به محل فروشگاه یا خدمات دهنده مورد نظر وقت بیشتری را برای کارهای اساسی تر برای ما می گذارد کسانی که در محل کار هستند معمولا بعد از ساعت اداری در ترافیک سنگین به خانه برمیگردند تمایلی به برگشت دوباره به سطح شهر را ندارند هزینه رفت و آمد هم علاوه بر آن به خرید اینترنتی سوق میدهد. افرادی که در دو محل کار میکنند که هرگز وقتی برای جستجو در سطح شهر برای پیدا کردن جنس خوب نخواهند داشت و قطعا انتخاب اول آنها خرید اینترنتی خواهد بود و ترجیح میدهند که وقت ازاد خود را برای تفریح و استراحت سپری کنند.