دلایل رایجی که نشان می دهد پکیج شما به تعمیر نیاز دارد

بسیاری از صاحبان خانه ها به دلیل عملکرد بالا و اطمینان از پکیج، آنها را انتخاب می کنند اما اگر آبگرمکن تان کار نکند چه اتفاقی می افتد؟ دلایل زیادی برای نیاز به تعمیر یک پکیج وجود دارد و متخصصان ما نیز ایستاده اند تا در هر صورت مشکلات مربوط به آبگرمکن شما را حل نمایند. در این جا، درباره نیازهای آبگرمکن های بدون مخزن برقی و گازی بحث خواهیم کرد.

اگر می‌خواهید از یک متخصص کمک بگیرید می‌تونید در قدم اول می‌توانید قیمت سرویس پکیج را در شهر خودتان بپرسید. مثلا اگر به دنبال تعمیرکار پکیج در تهران باشید می‌توانید درخواست تعمیرات پکیج ثبت کنید و پس از زمانی کوتاه پیشنهاد متخصصان فعال در بازار را مشاهده کنید. از آنجایی که این متخصصین در بازار صاحب امتیاز و سابقه و کارنامه هستند با در نظر گرفتن همین موارد و نظرات مشتریان قبلی ایشان، می‌توانید انتخابی آگاهانه تر را تجربه کنید.

عنصر گرمایش شکسته شده

آبگرمکن های بدون مخزن می توانند گازی یا برقی باشند. ممکن است عنصر گرمایشی آبگرمکن ها با مشکل روبرو شده و در کار آنها اختلال ایجاد کند. معمولا آبگرمکنی که به دلیل شکسته شدن عنصر گرمایشی با مشکل مواجه شده، به راحتی قابل تعمیر می باشد. یک متخصص حرفه ای مدار شکن، ترموستات و دیگر بخش ها و سیم های آبگرمکن را بررسی می کند تا مطمئن شود، عنصر گرمایشی تنها بخش معیوب است. در این حالت، متخصص می تواند عنصر گرمایشی شکسته را تعویض کرده و خدمات آب گرم را به خانه تان باز گرداند.

انباشته شدن جرم ها

آب مورد استفاده تان از نوع سخت است؟ اگر چنین است، ممکن است زودتر از آنچه فکرش را کنید به تعمیر پکیج خود نیاز پیدا کنید. مانند بخاری های قدیمی، عملکرد پکیج نیز با انباشته شدن رسوب و جرم ها، کاهش می یابد. در آبگرمکن های معمولی، تجمع این رسوبات می تواند مخزن را فرسایش دهد. اما آبگرمکن های بدون مخزن، فاقد مخزن هستند بنابراین این جرم ها و جرم ها در عنصر گرمایشی و دیگر بخش ها رسوب خواهند کرد. اگر مدتی است که از پکیج خود استفاده می کنید و منزل تان آب سختی دارد، بهتر است برنامه ریزی کرده و با یک فرد حرفه ای تماس حاصل کنید تا مطمئن شوید جرم ها در عنصر گرمایشی آبگرمکن تان در حال رسوب گذاری نباشند.

مشکلاتی در مشعل گاز

آبگرمکن های گازی می توانند مشکلات مشابهی داشته باشند، به غیر از آن که آبگرمکن های گازی به جای عنصر گرمایشی برقی، مشعل گاز دارند. این بخش ها می توانند مشکلاتی داشته باشند، مانند کهنه شدن ترموکوپل و مشعل هایی که کثیف باشند. متخصص لوله کشی شما باید آبگرمکن را به دقت بررسی کند تا مطمئن شود تمام تعمیرات مربوط به گاز طبیعی، به درستی انجام می شوند.

 

تفاوت تعمیر را احساس کنید

خدمات تعمیراتی متکلف، بر پایه تمرکز بر مشتری بوده که در بخش های کاستنوویل، شهر الیکوت و دیگر نواحی در حال کار است. از تعمیرات آبگرمکن گرفته تا تعمیر خط لوله آب و فاضلاب، این شرکت یک منبع قابل اعتماد برای انجام خدمات می باشد. ما مبتنی بر کمیسیون نیستیم، و پس از بررسی مشکل هزینه ها را کاملا صادقانه بیان خواهیم کرد. تکنسین دوره دیده و مودب ما در حال آماده باش هستند تا با کیفیتی بالا و قیمتی استثنایی، خدمات شما را انجام دهند.