شرایط سفر در دوران پساکرونا

مسافرت به عنوان یکی از نیازهای مردم شناخته می شود و مقاصد گردشگری به دلیل تنوع بالایی که دارند هیچگاه برای گشت و گذار تکراری نخواهند شد. مسافرت از طرق مختلفی انجام می شود و محبوب ترین آنها مربوط به مسافرت های هوایی است که هم باعث صرفه جویی در وقت شده و هم تجربه ای آسان از یک مسافرت به یادماندنی را در زندگیتان تداعی خواهد ساخت. هریک از مسافران مواقع مختلفی از سال را برای سفر خود انتخاب می کردند و انتخاب بهترین زمان برای سفر به شهر مورد نظر از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اما امروزه ویروس کرونا صنایع مختلفی را تحت تاثیر قرار داده که صنعت گردشگری نیز از این قاعده مستثنی نیست. صنعت گردشگری رکود شدیدی را در دوران کرونا تجربه کرده و امروزه میزان مسافرت افت شدیدی داشته و تا اتمام دوره این ویروس منحوس قطعا شاهد پایین بودن میزان درخواست مسافرت خواهیم بود. اما آیا پس از کرونا می توان سفر کرد و چه مقاصدی مناسب خواهند بود؟ در ادامه توضیحات کامل تری از این قبیل ارائه نموده ایم:

پس از کرونا سفر کنیم؟

کرونا امروزه به اصلی ترین دغدغه برای مردم تبدیل شده و همگان از وجود این ویروس که شاید درک آن تا چندی پیش غیرممکن بود زجر می کشند. کرونا تمامی کشورهای جهان را درگیر خود ساخته و تمامی جوامع در حال دست و پنجه نرم کردن با آن هستند. در دوران کرونا اغلب شهرهای توریستی جهان درهای خود را به روی گردشگران بسته اند و امکان بازدید از آنها وجود ندارد. برخی دیگر نیز در حال آماده سازی برای دوره بعد از کرونا هستند. برخی از جاذبه های گردشگری که امکان بسته شدن آنها وجود نداشته و نیاز به هرگونه ترمیم و بازسازی داشتند از وجود این بیماری بیشترین سود را می برند چرا که فرصتی مناسب برای احیا خود داشته و می توانند دوباره به یکی از بهترین ها بدل شوند. پس از اتمام کرونا که انشالاه نزدیک است تمایل به مسافرت افزایش خواهد یافت و مراکزی که در این وقفه طولانی کارهای ترمیمی و زیباسازی خود را به انجام رسانده باشند بیشترین سود را خواهند برد.

مقاصد معروف پس از کرونا

همه چشم به خبر اتمام کرونا دوخته اند و بی شک تمامی جوامع از اتمام این بیماری منحوس سود خواهند برد. اما به نظر شما پس از کرونا به چه مقاصدی باید سفر کرد؟ مقاصد گردشگری جهان به انواع اقسام مختلف دسته بندی می شوند که هریک از آنها ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند و حتی ممکن است پس از کرونا رنگ و سیاق متفاوتی به خود گرفته باشند. انتخاب مقصد مسافرتی بیشتری تاثیر را بر لذت شما خواهد گذاشت. چنانچه به دنبال یک سفر داخلی هستید کار دشواری در پیش نداشته و می توانید به راحتی و حتی به وسیله خودرو شخصی خود سفر کنید اما مسافرت های خارجی دشواری های خاص خود را دارند که به لطف فعالیت آژانس های گردشگری اینترنتی می توان این دشواری ها را نیز تسهیل بخشید. در قاره آسیا مقاصد گردشگری متعددی به چشم می خورد و می توانید یکی از کشورهای معروف آسیایی را به عنوان هدف انتخاب کنید. مقاصد اروپایی نیز از ایام دور محبوبیت بسیاری در میان گردشگران داشته اند و می توانند بهترین انتخاب برای یک سفر تمام عیار باشند.

رزرو بلیط و هتل پس از کرونا

رزرو بلیط و هتل به عنوان رکن های اساسی سفر شناخته می شوند و حتما باید به آنها توجه ویژه ای داشته باشید. هتل ها و بلیط های هواپیما به انواع مختلف دسته بندی می شوند و باید قبل از رزرو، انواع اقسام بلیط و هتل ها را مورد بررسی قرار داده و سپس بهترین مورد را انتخاب نمایید. تا چندی پیش برای انجام امورات رزرواسیون باید به یکی از آژانس های گردشگری سطح شهر مراجعه می شد اما امروزه به سهولت و در کوتاه ترین زمان ممکن می توان با استفاده از آژانس های گردشگری اینترنتی این کار را انجام داد. آژانس های آنلاین امکان مقایسه بلیط و هتل ها را نیز به شما خواهند داد و از این رو می توانید پس از اطمینان کامل دست به رزرو بزنید. یکی از مهمترین مزیت های این روش رزرواسیون امکان بررسی جزئیات است به گونه ای که می توانید اطلاعات کاملی در رابطه با هتل های مختلف و حتی پروازهای فعال داشته باشید.

پیک گردشگری پس از کرونا

بسیاری از گردشگران گوش به زنگ اتمام بیماری کرونا هستند تا سفرهای خود را پی در پی تجربه کنند. به همین دلیل است که پس از کرونا این انتظار می رود که گردشگران به آژانس های گردشگری هجوم آورده و به دنبال انجام امورات رزرواسیون باشند. از این رو آژانس های گردشگری باید خود را آماده کنند تا در همین ابتدای کار بتوانند خود را مشتریان ثابت نمایند. رزرو هتل از اهمیت بیشتری نسبت به بلیط برخوردار است چرا که همواره انتخاب هتل مناسب دغدغه بیشتری دارد. پس تمرکز اصلی مدیران آژانس ها باید بر روی ارائه خدمات رزرو هتل قرار گرفته باشد. امروزه چنل منیجرها کمک بسزایی به بهبود ارائه خدمات هتل نموده اند و با اضافه کردن این تکنولوژی به وب سایت آژانس می توان روند رزرو هتل را سامان بخشید. چنل منیجرها می توانند میزان خطا را نیز به حداقل برسانند! تا چندی پیش کلیه امورات هتل توسط نیروی انسانی مدیریت می شد که بی شک احتمال هرگونه خطا در این روند وجود داشت اما به دلیل سیستمی بودن چنل منیجرها کلیه اطلاعات به صورت دقیق و بدون فوت وقت ارائه خواهند شد.

چنلید و روند پرقدرت رزرو هتل

چنل منیجر به آژانس های گردشگری کمک می کند که خدمات خود را با قدرت هرچه تمام تر ارائه نموده و از هیچ اطلاعاتی در رابطه با هتل ها باز نمانند. چنلید به عنوان یکی از بهترین ها شناخته می شود که به دلیل پوشش دهی هتل های کوچک تا بزرگ و جمع آوری اطلاعات چندین چنل منیجر در کنار هم توانسته نظر بسیاری را نسبت به خود جلب نماید. مدیران چنلید کیفیت را سررشته خود قرار داده و به همین دلیل هیچگونه مشکلی در آن مشاهده نخواهید کرد. همچنین به صورت 24 ساعته می توانید با کارشناسان حرفه ای چنلید در ارتباط بوده و راهنمایی های مورد نیاز را در خصوص وب سرویس آن ها دریافت نمایید.

شهرام مهیاری مدیر واحد مارکتینگ این شرکت در خصوص گردشگری پسا کرونا گفت:

“به طور قطع پس از کاهش کرونا و واکسیناسیون عمومی سفر به صورت فزاینده ای افزایش پیدا می کند از این رو ممکن است آژانس های گردشگری در خصوص رزرو هتل به مشکل بر بخورند. توصیه ما به همه ی آژانس های گردشگری و هتلداران استفاده از پلتفرم دوسویه آنلاین خدمات اقامتی چنلید است تا از این طریق به راحتی رزرو انجام داده و نگران خطا های انسانی نباشند زیرا همکاران ما در چنلید به صورت 24 ساعته پاسخگوی شما هستند.”

برگرفته از وب سایت https://channelead.ir/