تجربه اقامت در هتل درویشی مشهد؛ نگین شرق ایران!

شهر پهناور مشهد که در فصل‌ها و تعطیلات مختلف سال، پر می‌شود از مسافران داخلی و خارجی که برای زیارت، تفریح و استراحت به این شهر می‌روند، هتل‌های فراوانی دارد که برای سلیقه‌های مختلف ساخته شده‌اند. یکی از بهترین این هتل‌ها، هتل مجلل درویشی مشهد است. تجربه اقامت در این هتل لوکس، قطعا تجربه‌ای فراموش نشدنی برای مسافران مشهد خواهد بود. ما در این مقاله، هتل درویشی را به شما معرفی می‌کنیم و در نهایت به شما خواهیم گفت که چطور می‌توانید آن را بصورت آنلاین رزرو نمایید. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

هتل مجلل درویشی؛ نگینی در شرق ایران!

یکی از لوکس‌ترین هتل‌های شهر مشهد که نزدیک به 10 سال است که تاسیس شده و جزو محبوب‌ترین هتل‌های این شهر نیز بحساب می‌آید، هتل درویشی مشهد است. این هتل پنج ستاره با بیست و پنج طبقه، یکی از مرتفع‌ترین هتل‌های مشهد است که در کل 223 واحد اقامتی برای میزبانی از مسافرانی که به این شهر سفر می‌کنند، دارد.

یکی از مزایای هتل درویشی مشهد، داشتن رستوران‌هایی‌ست که غذاهای فوق‌العاده لذیذی را برای مسافران سرو می‌کنند. پس بهتر است برای صرف ناهار و شام، از هتل خارج نشوید و به یکی از سه رستوران این هتل بروید تا طعم بهترین غذاهای ایرانی، بین‌المللی و فرنگی را امتحان کنید. این هتل امکانات تفریحی مختلفی نیز دارد که از میان آنها می‌توان به استخر، سونا، جکوزی و همچنین سالن بدنسازی اشاره کرد.

موقعیت مکانی هتل

قطعا برای هر کسی که سفر به مشهد را انتخاب می‌کند، یکی از مهمترین ویژگی‌های هتل که باعث می‌شود آن را رزرو کند، نزدیکی آن به حرم مطهر امام رضا (ع) است. هتل مجلل درویشی مشهد فاصله خیلی کمی تا حرم دارد، طوریکه شما می‌توانید با نهایتا یک ربع پیاده‌روی، خود را از هتل به حرم برسانید. از این هتل تا خانه‌های تاریخی معروف مشهد مانند خانه تاریخی توکلی یا داروغه، حدود 10 دقیقه راه است. اگر هم قصد داشتید سری به سرزمین موج‌های آبی بزنید و لذت بازی‌های هیجان‌انگیز آبی آن را تجربه کنید، باید حدود نیم ساعت با ماشین زمان صرف کنید تا به آنجا برسید.

راهنمای کامل و جامع سفر به مشهد را می‌توانید در این لینک پیدا کنید و در سفر همراهتان داشته باشید.

روش رزرو آنلاین هتل مجلل درویشی مشهد

هر زمان قصد داشتید با رزرو هر یک از هتل‌های مشهد یا شهرهای دیگر مانند هتل‌های شیراز یا کیش و اصفهان، به این شهرها سفر کنید، می‌توانید بصورت آنلاین و در کمترین زمان، اتاق‌تان را از اسنپ تریپ رزرو نمایید. برای این کار کافیست بعد از ورود به سایت اسنپ تریپ، وارد بخش هتل داخلی شده، شهر مورد نظر برای اقامت را مشخص کنید و تاریخی که قصد دارید به هتل وارد شده و از آن خارج شوید را نیز تعیین کنید. اسنپ تریپ لیستی از هتل‌های ظرفیت‌دار آن شهر را به شما نشان می‌دهد. شما می‌توانید هتل‌ها را به لحاظ قیمت، امکانات، موقعیت مکانی و دیگر موارد، باهم مقایسه نموده و هتل مورد نظرتان را رزرو کنید و هزینه آن را بصورت آنلاین بپردازید.