اقامت منحصر به فرد را در این هتل‌های اصفهان تجربه کنید

هتل و اقامتگاه‌های بسیاری در اصفهان وجود دارند که برای یک بار هم که شده در آنها باید اقامت کرد. در این مطلب بهترین هتل‌ها و اقامتگاه‌های اصفهان را می‌توانید ببینید و رزرو هتل را با قیمت مناسب از اسنپ‌تریپ در چند دقیقه انجام دهید.

هتل عباسی؛ اقامت در دل تاریخ

به غیر از 5 ستاره بودن هتل عباسی، چیزی که آن را از دیگر هتل‌های اصفهان مجزا می‌کند، تاریخی‌ست که در خودش جای داده. اینجا فقط هتل و محلی برای استراحت نیست؛ بلکه سفری به دوره صفویه و اقامت در کاروانسرایی قدیمی است. علاوه بر آن، تزئینات و معماری ویژه آن، محلی چشم‌نواز را برای هر بیننده‌ای پدید آورده. در هتل عباسی اصفهان، حق انتخاب بین رستوران‌های متفاوت و منوهای گوناگون را دارید. خدمات و روم سرویس به بهترین نحو برای مهمانان ارائه می‌شود.

جدای از امکانات، محل قرارگیری هتل هم به مزایای آن اضافه کرده. تنها چند دقیقه با مکان‌های دیدنی و تاریخی اصفهان مانند میدان نقش جهان، زاینده رود، سی و سه پل، و کاخ چهلستون فاصله خواهید داشت. از اتاق‌های 1 و 2 تخته استاندارد تا سوئیت‌های چشم‌انداز و قاجار در هتل 5 ستاره عباسی برای رزرو قرار دارند.

هتل سنتی؛ اقامت رویایی

یکی از هتل‌های نزدیک میدان نقش جهان، هتل سنتی است. هتلی که در گذشته خانه‌ای بزرگ و دلباز در دوران صفوی بوده، و الان می‌توان در یکی از اتاق‌های زیبای آن اقامت داشت. طراحی چشم‌نواز حیاط در همان بدو ورود توجه شما را جلب می‌کند. این هتل هم برای سفرهای کاری و هم سفرهای گروهی و خانوادگی به اصفهان مناسب است؛ چرا که اتاق‌هایش از 1 تا 6 نفر ظرفیت دارند. رستوران و کافی‌شاپ هم برای صرف غذا و نوشیدنی در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.

نزدیکی به دیدنی‌های اصفهان مانند مسجد شیخ لطف الله، کاخ هشت بهشت، و چهارباغ، از نقاط قوت هتل سنتی است. دسترسی به دیگر جاهای اصفهان از هتل برای شما و از طریق وسایل حمل و نقل عمومی امکان‌پذیر خواهد بود.

رزرو هتل در اصفهان

علاوه بر هتل‌های 5 ستاره و لوکس اصفهان، هتل‌ها و اقامتگاه‌های سنتی با قیمت مناسب و اقتصادی را در اسنپ‌تریپ می‌توانید ببیند و مقایسه کنید. مراحل انتخاب و رزرو اتاق در هتل اصفهان، به راحتی کامل و رزرو شما انجام می‌شود. اگر در خبرنامه اسنپ تریپ عضو باشید، به سرعت از پیشنهادات و تخفیف‌های ویژه هتل‌ها مطلع خواهید شد. همچنین خدمات پشتیبانی به صورت 24 ساعته و در تمامی روزهای هفته در دسترس و پاسخگوی شماست.