مقایسه سایت های خرید فالوور و خدمات شبکه های اجتماعی

اگر شما هم پیج و یا صفحه اینستاگرامی دارید و پس از گذشت مدت ها از فعالیت خود تنها موفق به جذب چندین فالوور شده اید ، باید به دنبال روش هایی برای جذب بیشتر مخاطبان اینستاگرام و در کل شبکه های اجتماعی باشید. در ادامه با ما باشید تا به معرفی بهترین سایت های خرید فالوور اینستاگرام بپردازیم.

چرا خرید فالوور اینستاگرام ؟

برای جذب فالوور و مخاطب در اینستاگرام روش های متفاوتی وجود دارد که برای مثال می توان به افزایش فالوور به صورت طبیعی ، تبلیغات اینستاگرام و خرید فالوور اینستاگرام اشاره کرد. هر یک از روش های یاد شده مزایا و معایبی دارد که همین موضوع باعث می شود که همه کسب و کارها با شرایط یکسان نتوانند از روش های مشابه ایی برای جذب فالوور استفاده کنند. می توان گفت که روش افزایش طبیعی فالوور از دو روش دیگر به وقت بیشتری نیاز دارد ، اما هزینه ایی برای شما نخواهد داشت که البته نمی توان به صورت صد درصدی از موفقیت این روش اطمینان داشت چرا که کسب و کارهایی بسیاری پس از مدتی از فعالیت ، دلسرد شده و رغبتی به ادامه فعالیت در شبکه های اجتماعی نخواهند داشت.

روش تبلیغات نسبت به روش افزایش فالوور طبیعی نیاز به زمان قابل  توجهی ندارد ، اما هزینه بیشتری نسبت به سایر روش های گفته شده دارد. همچنین برای تبلیغات اینستاگرام باید استراتژی معینی داشته باشید و به دنبال اکانت های مناسب برای تبلیغات خود باشید. روش آخر یعنی روش خرید فالوور اینستاگرام ، نسبت به دو روش دیگر زمان کمتری نیاز دارد و همچنین هزینه نسبتا مقرون به صرفه ایی برای صاحبان کسب و کارها و اکانت های تجاری و غیر تجاری خواهد داشت. خرید فالوور اینستاگرام در کمترین زمان ممکن ، تعداد فالوورهای مد نظر شما را در اختیارتان قرار می دهد و می توانید به جذب مخاطبان بیشتر و در نتیجه درآمد بیشتری از شبکه های اجتماعی برسید .

مقایسه سایت های خرید فالوور اینستاگرام و خدمات شبکه های اجتماعی

گلد فالوور (بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام)

گلد فالوور یکی از بهترین وب سایت های خرید فالوور اینستاگرام می باشد که امروزه هزاران اکانت تجاری و غیر تجاری اینستاگرام را به فالوورهای واقعی رسانده است. یکی از ویژگی های بی نظیر گلد فالوور ارائه فالوور واقعی اینستاگرام می باشد که می تواند مزیت های زیادی برای کسب و کار آنلاین و اینستاگرامی شما داشته باشد ، حتی اگر اکانت اینستاگرام شما تجاری نباشد و به دنبال فریلنسرشدن باشید می توانید از پکیج های مختلف گلد فالوور استفاده کنید.

قیمت های پکیج های گلد فالوور برای فالوورهای واقعی مناسب به نظر می رسند. در گلد فالوور می توانید علاوه بر خدمات خرید فالوور اینستاگرام سایر خدمات مربوط به شبکه های اجتماعی را هم بررسی کرده و در صورت نیاز خریداری کنید. از سایر خدمات گلد فالوور می توان به خدمات لایک ، کامنت ، بازدید ، IGTV و… اشاره کرد. در وب سایت گلد فالوور می توانید از انواع خدمات مربوط به شبکه های اجتماعی با قیمت مناسب بهره مند شوید .

علاوه بر این ها می توانید در قرعه کشی های گلدفالوور شرکت کرده و فالوورهای رایگان جایزه بگیرید !

ویژگی های خرید فالوور اینستاگرام از گلد فالوور

  • بدون نیاز به پسورد
  • ارسال از سرور های داخل
  • فالوور واقعی
  • ارسال 10% بیشتر
  • ریزش پایین 10-20%

جی فالوور

جی فالوور یکی دیگر از وب سایت های ارائه دهنده خدمات شبکه های اجتماعی می باشد که پکیج های مختلفی را برای هر نوع نیاز ارائه می کند. یکی از ویژگی های قابل توجه جی فالوور ،  تخفیفات ویژه تا 40 درصد هستند که می توانید برای انواع پیج های مختلف اینستاگرامی استفاده کنید.

از سایر خدمات جی فالوور می توان به خدمات لایک ، کامنت ، بازدید ، تبلیغات و… اشاره کرد. علاوه بر خدمات اینستاگرامی که جی فالوور ارائه می کند ، خدمات تلگرام هم برای دوستداران و مشاغل تلگرامی وجود دارند که می توان متناسب با نیازهای خود خریداری کرد ، برای مثال خرید اعضای تلگرام یکی از خدمات تلگرام جی فالوور می باشد که قیمت نسبتا مناسبی دارد و می تواند انواع نیازهای مختلف کاربران و مدیران تلگرام را برطرف کند.

قیمت های گلد فالورر نسبتا به جی فالوور از قیمت کمتری برخوردار هستند و تا حدودی کیفیت بهتری هم دارند.

ویژگی های خرید فالوور اینستاگرام از جی فالوور

  • ریزش پایین
  • پشتیبانی 1 ماهه
  • ارسال روزانه 1ک
  • ارسال آنی

ایران سوشیال

ایران سوشال از وب سایت های مطرح در زمینه خدمات مربوط به خرید فالوور اینستاگرام می باشد و همچنین پکیج های مختلفی برای سایر شبکه های اجتماعی ارائه می کند که می توانید متناسب با نیاز پیج تجاری و یا غیر تجاری خود نسبت به خرید اقدام کنید. به دنبال هر نوع خدماتی مربوط به شبکه های اجتماعی که باشید ، ایران سوشیال انواع این خدمات را با قیمتی متوسط ارائه می کند. اگر به دنبال فالوورهای با کیفیت تر و کم هزینه تر هستید ، گلد فالوور می تواند برای شما گزینه مناسب تری باشد .

ویژگی های خرید فالوور اینستاگرام از ایران سوشال

  • امکان تعامل بیشتر با کاربران
  • حفظ فالوورها
  • آرامش خاطر از خرید فالوور
  • ضمانت رضایت شما
  • افزایش درآمد و فروش کسب و کار شما

الوممبر

الوممبر یکی از وب سایت های ارائه دهنده خدمات تلگرام می باشد ، اما در کنار این خدمات پکیج های مختلف خرید فالوور اینستاگرام هم برای صاحبان کسب و کارها و سایر کاربران وجود دارد. قیمت پکیج های الوممبر از گلد فالوور کمتر می باشد اما کیفیت فالوورهای گلد فالوور نسبت به الوممبر بیشتر می باشد.

علاوه بر خدمات خرید فالوور واقعی اینستاگرام می توان از الوممبر فالوورهای فیک هم خریداری کرد. فالوورهای فیک نسبت به فالوورهای واقعی ، از مزیت های کمتری برخوردار هستند ، اما بسیاری از پیج ها و صفحات اینستاگرام از این خدمات برای افزایش تعداد فالوورهای خود استفاده می کنند که می تواند منجر به جذب مخاطبان واقعی اینستاگرام و در نتیجه درآمد بیشتر شود .

ویژگی های خرید فالوور اینستاگرام از الوممبر

  • ارسال سریع
  • شروع سفارش بین 6 الی 12 ساعت
  • کیفیت بالا
  • پرداخت امن
  • ریزش پایین