بیوگرافی هدی استواری + عکس های هدی استواری

بیوگرافی هدی استواری + عکس های هدی استواری

هدی استواری در 22 شهریور 1370 در کرمانشاه به دنیا آمد. او از بازیگران فعال زمینه تئاتر بوده و چند سال است که در مجموعه های تلویزیونی بازی می کند. او دارای مدرک دکترای مدیریت تضمین کیفیت است. هدی استواری در اصل کردی است. او نخستین بار در مجموعه تلویزیونی انعکاس با کارگردانی محمد سیحونی و تهیه کنندگی فرشید محمودی در تلویزیون مشاهده شد که موفق شد در این مجموعه خانگی به خوبی ایفای نقش نماید. قد این بازیگر 174 سانت است و می توانیم گفت به اندازه یک بازیگر زن قدش بلند است. هدا استواری یک خواهر دوقلو به اسم هانیه استواری دارد.

خانم استواری بازیگر تازه کار و کم کار تلویزیون بوده که از سال 1395 وارد عرصه بازیگری شد و کار خود را با حضور در چند اثر در تئاتر آغاز کرد. این بازیگر در یک خانواده چهار نفره متولد شد. تعداد فیلم هایی که خانم استواری در آن ها حضور داشته اند بسیار محدود بوده و به عبارتی می توانیم بگوییم یکی از بازیگران تازه کار در زمینه بازیگری بوده که علاوه بر بازیگری سابقه ای در عرصه تئاتر نیز دارد.نخستین تجربه بازی هدی استواری در مجموعه تلویزیونی در سریال انعکاس با کارگردانی محمد سیحوی بود. در اصل معروف ترین فیلمی که هدی استواری در آن به خوبی بازی کرده سریال نون خ 3 است که در نوروز 1400 پخش گردید.

ازدواج هدی استواری

براساس اطلاعات منتشر شده این بازیگر مجرد می باشد.

یکی از تجربه های شیرین هدی استواری ایفای نقش در مجموعه جذاب و دیدنی نون خ می باشد این سریال در سال 1400 از شبکه خانگی سیما پخش شد و بازیگران جوانی چون ندا قاسمی، هدیه بازوند و صبا شرافتی در آن به ایفای نقش پرداختند. همانطور که قبلا گفته شد، خانم استواری در اصل کردی است و به همین خاطر در مجموعه نون خ 3 توانستند لهجه کردی را به بهترین نحو اجرا کنند و بازی شیرین و زیبایی از خود به جای بگذارند. این مجموعه بیشتر در قالب طنز تولید شده و اکثر افرادی که در آن شرکت کرده اند در اصل کردی بوده و به گویش شیرین کردی حرف می زنند به طور قطع می توانیم بگوییم مجموعه خانگی نون خ یکی از بهترین بازی های سعید آقاخانی می باشد. خانم استواری در پیج خود در اینستاگرام در مورد بازی در سریال خانگی نون خ گفت : یکی از خوبی های زندگی من آشنایی با فردی کامل، به معنای واقعی کلمه توانا و با تجربه ای مثل سعید آقاخانی است و امیدوارم بتوانم در کنارتان به آموخته ها و تجربه هایم اضافه نمایم.

یکی از فیلم های دیگری که هدی استوی در آن به ایفای نقش می پردازد هولیا می باشد. از بازیگرانی که در این مجموعه باورنکردنی به ایفای نقش پرداخته اند می توانیم به مرحوم علی انصاریان، محمدرضا هدایتی، پوریا پورسرخ، شیوا طاهری و جولیا دیکن  و غیره اشاره نماییم. این مجموعه خانگی در سال 1399 با کارگردانی مرتضی آتش زمزم و تهیه کنندگی ایرج تقی ساخته شد. یکی از آثار تئاتری که این بازیگر در آن حضور دارد و یکی از کارهای پرمخاطب او محسوب می شود می توانیم به نقش آفرینی وی در تئاتر عبور با حضور آقای نوید محمدزاده اشاره نمود.

فیلم های تلویزیونی هدی استواری
انعکاس 1398 هولیا 1399
نون خ فصل 3 1399

تله فیلم های هدی استواری
عروس مردگان خسیس
عبور

گردآوری: روبکا

بیوگرافی هدی استواری