بیوگرافی شادی کرم رودی

بیوگرافی شادی کرم رودی + عکس های شادی کرم رودی

شادی کرم رودی در ۶ مهر ۱۳۶۹ بازیگر ایرانی است. وی دارای مدرک لیسانس موسیقی از دانشگاه هنر و فوق لیسانس ادبیات نمایشی از دانشگاه سوره است.شادی کرم رودی علاوه بر بازیگری، مدرس موسیقی نیز هست. شادی کرم رودی برای ورود به عرصه هنر با گذراندن دوره های بازیگری شروع شد. وی بازیگری را در موسسه کارنامه زیر نظر اساتیدی چون پیام دهکردی، رضا بهبودی، امیر پوریا، صابر ابر، سعید آرمند و خانم آناهیتا اقبال نژاد آموخت.

شادی کرم رودی برای نخستین بار در سینما ظاهر شد و در سال 1392 در فیلم «ماهی و گربه» ساخته شهرام مکری ایفای نقش کرد. اگرچه موفقیت این اثر بیش از آثار شاخص دیگری مانند دارکوب نبود، اما تجربه خوبی برای شادی کرم رودی بود و با هنرمندانی چون فراز مدیری، بابک کریمی، سعید ابراهیمی فر و سیاوش چراغی پور همکاری کرد.

شادی کرم در سال 1397 رودی با آرین وزیر ازدواج کرد. آرین وزیر کارگردان جوانی است که دارای مدرک لیسانس طراحی صنعتی از دانشگاه تهران و فوق لیسانس سینما از دانشگاه هنر می باشد. از مهم ترین فیلم های کوتاه او می توان به «هنوز نه» و «مثل بچه» اشاره نمود. او با فیلم مثل بچه آدم در جشنواره کن ۲۰۱۸ شرکت کرد و فیلم او با استقبال خوبی روبرو شد. خانم کرم رودی نیز در این فیلم حضور دارند.

گردآوری: روبکا

بیوگرافی شادی کرم رودی