بیوگرافی سهیل مهرزادگان خواننده پاپ

بیوگرافی سهیل مهرزادگان

سهیل مهرزادگان خواننده جوان پاپ می باشد که در سال 1398 معروف شد. وی با داشتن سن کم، توانسته است به موفقیت زیادی در موسیقی پاپ برسد.

خلاصه ای از بیوگرافی سهیل مهرزادگان

نام: سهیل

نام خانوادگی: مهرزادگان

تاریخ تولد: ۲۷ خردادماه ۱۳۷۷

محل تولد: تهران

ملیت: ایرانی

تحصیلات: فارغ التحصیل رشته موسیقی

بیوگرافی سهیل مهرزادگان

سهیل مهرزادگان در 27 خرداد 1377 در شهر تهران به دنیا آمد و چند سالی است در زمینه موسیقی پاپ فعالیت دارد. وی با آهنگ با پرسه معروف شد. بعد از اینکه چند تراک موسیقی زنده در اینستا منتشر کرد بر سر زبان ها افتاد. وی با اجرای زنده اهنگهای پاییز بی رنگ و پرسه و چند قطعه اواز سنتی خود را مورد توجه قرار داد. سهیل مهرزادگان فارغ التحصیل رشته موسیقی و نوازنده سازهای گیتار ،پیانو و ستار است.

بیوگرافی سهیل مهرزادگان

شروع فعالیت هنری سهیل مهرزادگان

سهیل مهرزادگان از سن 14 سالگی موسیقی را آغاز کرد و به خوانندگی علاقه مند شد. وی در همان شروع کار زیر نظر موسسه فرهنگی اکسیر نوین کارش را آغاز کرد و مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را گرفت و آنگاه نخستین آهنگ خود به نام پرسه را منتشر نمود. اولین آهنگ خود را در سن 14 سالگی منتشر کرد.

از آهنگ های موفقیت آمیز وی می توان به آهنگ پرسه و آهنگ لالایی اشاره کرد که مورد توجه قرار گرفتن این خواننده جوان گردید. وی علاوه بر خوانندگی کار تنظیم آهنگ را نیز انجام می دهد.

سبک خواندن و صدای خوب و زیبای سهیل مهرزادگان سبب شده است که او خیلی زود معروف شود و حتی کد پیشواز آهنگ های او در دو سرویس همراه اول و ایرانسل خیلی محبوب شد.

وضعیت ازدواج سهیل مهرزادگان

سهیل مهرزادگان هنوز مجرد است و ازدواج نکرده است. وی می گوید میخواهد وقتش را بر روی موسیقی و پیشرفت در زمینه خوانندگی بگذراند.

عکس های سهیل مهرزادگان

برگرفته از بیتوته

بازنویسی سایت تفریحی و سرگرمی روبکا