بیوگرافی سانای امیر آبادی + عکس های سانای امیر آبادی

بیوگرافی سانای امیر آبادی + عکس سانای امیر آبادی

سانای امیرآبادی متولد 9 بهمن 1380 است و فارغ التحصیل دبیرستان فرزانگان و در حال تحصیل در رشته مترجمی آلمانی می باشد. سانای امیرآبادی به دلیل علاقه زیادی که به بازیگری دارد در آموزشگاه های مختلفی مانند هشت میلی متری هومن سیدی و پانیذ حضور داشته است. او همچنین بازیگری را زیر نظر منوچهر هادی یاد گرفته است.

کارهای سانای امیرآبادی

سانای امیرآبادی اولین بار در سال 1398 با ایفای نقش در سریال طنز محرمانه وارد صدا و سیما شد. سریال محرمانه به کارگردانی مسلم تهرانی تولید شد. نخستین تجربه سانای امیرآبادی در مجموعه محرمانه به دلیل تاپیک جذاب جوانی با نظر مثبت مخاطبان تلویزیون روبرو شد. سانای امیرآبادی به واسطه هنرنمایی در این سریال با بازیگران مطرحی چون ساناز سماواتی، فاطمه هاشمی و حسین رفیعی کار کرده است. پس از آن در سال 1400 با بازی در فیلم سریال نیسان آبی منوچهر هادی به نویسندگی کمیل روحانی و تهیه کنندگی احسان ظلی پور به شهرت فراوانی رسید. او برای ایفای نقش در مجموعه نیسان آبی در نقش دختری به اسم عاطفه بازی کرد. سانای امیرآبادی در مجموعه نیسان آبی در کنار بازیگران مشهور ایرانی چون بهناز جعفری، مهران غفوریان، حسین یاری، جمشید هاشم پور، یکتا ناصر، علیرضا خمسه، سحر قریشی و غلامرضا نیک خواه ظاهر شد. داستان نیسان آبی در مورد عشق دو دوست قدیمی به اسم های جمشید و رضا به نیسان آبی می باشد. قصه آشنایی سانای امیرآبادی با منوچهر هادی به آموزش بازیگری در کارگاه آوا اختصاص دارد. در اصل سانای امیرآبادی مدتی شاگرد منوچهر هادی بوده و با توجه به هنر نهادی خانم امیرآبادی این چهره برای نقش عاطفه در فیلم نیسان آبی انتخاب شد.

ازدواج سانای امیرآبادی

این بازیگر تا الان ازدواج نکرده است.

این بازیگر به زبان فرانسه و انگلیسی مسلط است و توسط پیچ اینستاگرام با هواداران خود ارتباط دارد.او در اینستاگرام فیلم ها و عکس های شخصی از نقش های گوناگون را در  صفحه خود قرار می دهد.

فیلم های سانای امیر آبادی

محرمانه

نیسان آبی

 

گردآوری: بخش بیوگرافی بازیگران روبکا