بیوگرافی ایمان صفا + عکس

بیوگرافی ایمان صفا + عکس های

ایمان صفا

ایمان صفا زاده 30 آذر 1362 در تهران به دنیا آمد. او فارغ التحصیل رشته هنر و معماری از دانشگاه آزاد تهران می باشد. ایمان صفا هنرمند سینما و تلویزیون ایران است. ایمان صفا یک خواهر دارد. یکی از فعالیت های ایمان صفا به مجموعه طنز نیسان آبی مربوط است. این مجموعه در سال 1400 به کارگردانی منوچهر هادی تولید شد. ایمان صفا در مجموعه نیسان آبی با هنرمندانی چون مهران غفوریان، بهناز جعفری، حسین یاری، اسداله یکتا و یکتا ناصر فعالیت کرده است.

فعالیت های ایمان صفا

ایمان صفا بازیگری را با حضور داشتن در تئاتر شروع کرد. او با بازیگری در سریال «عملیات 125» در سال 1385 به صدا و سیما وارد شد.عملیات 125 با کارگردانی حسین لطیفی تولید شد. با بازی ماهرانه ای که در نقش ایمان صفا در این فیلم داشت، برای حضور در سه فصل این فیلم دعوت گردید. یکی دیگر از بازی های درخشان ایمان صفا مربوط به فیلم قرنطینه در سال ۱۳۸۶ می باشد.این فیلم با کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی بازیگران مطرحی چون افسانه بایگان و رضا عطاران ساخته شده است.

ازدواج ایمان صفا

ایمان صفا بازیگر صدا و سیمای ایران مجرد است.

فعالیت های مورد علاقه

ایمان صفا علاقه زیادی به فعالیت های ورزشی دارد. در نوجوانی در تکواندو کمربند مشکی دارد. این بازیگر باهوش در تیم فوتبال شهید فهمیده در پست دفاع راست بازی کرده و سابقه کشتی دارد. جالب است بدانید ایمان صفا کاوه خداشناس را به عنوان بهترین دوست و همراه خودش معرفی کرده است. او برای انجام کارهای مختلف در زندگی با کاوه خداشناس مشورت کرده و به داشتن کاوه خداشناس در زندگی خود افتخار می کند.

مصاحبه با ایمان صفا

من برای سلامتی بدن ارزش قائل بوده و برای حفظ سلامتی از یک رژیم غذایی ساده استفاده می کنم. من به کیفیت تغذیه توجه زیادی دارم. در زمینه بازیگری تلاش می کنم نقشم را به مخاطب بفهمانم. به همین دلیل نقش را با جان و دل بازی می کنم و تلاش می کنم در دوران بازیگری علاقه ام را به مردم منتقل کنم. در واقع عشق من بازیگری است. من خیلی به فرم بازی علاقه ای ندارم، روی محبوبیت در بین تماشاگران تمرکز می کنم و تا وقتی که برای بازی در فیلم دعوت شوم هنرمند خواهم بود.

به نظر من دو عامل بی خوابی و استرس در پیری زودرس تاثیر دارند. به همین دلیل تلاش می کنم در هر وضعیتی خواب کافی و مناسب داشته باشم. مثلاً وقتی سر کار هستم، بعد از ظهر یک چرت کوتاه می‌زنم تا حداقل هفت ساعت در شب بخوابم. هر کسی می تواند برای زندگی شخصی خود تصمیم گیری کند. تصور می کنم لازمه زندگی هر فردی امید و اعتماد به نفس می باشد.خانواده ام به خصوص پدرم مانند کوه پشت سرم ایستاده اند و دعای مادرم هم بدرقه راه من می باشد. در اصل رمز موفق شدن من علاوه بر توکل به خدا، حضور پدر و مادرم است.

فیلم های سینمایی ایمان صفا

 هیلانه استخاره
کوتاه مثل زندگی قرنطینه
سفیر عشق باران تابستانی
ماشین قشنگم ملاقات در تاریکی
یتیم خانه ایران پاگچی
داش آکل شنای پروانه
یقه سفید ها دم غروب، زعفرانیه

مجموعه های تلویزیونی ایمان صفا

 عملیات 125 عملیات 125 (فصل دوم)
 مهمانان ویژه خداحافظ بچه
 خوب بد زشت  خط
 جوکر نیسان آبی
بچه محل سرحال
 محکومین  هم بازی
 رخنه

گردآوری: بخش بیوگرافی بازیگران روبکا