اخذ رتبه‌بندی مشاوران توسط موسسه ثبتی رتبه

رتبه‌بندی مشاوران یکی از روش‌های ارزیابی توانایی و صلاحیت شرکت‌های مهندسین مشاور است که بر اساس استانداردهای تعیین شده توسط معاونت نظارت راهبردی ریاست جمهوری انجام می‌شود. رتبه‌بندی به شرکت‌ها این امکان را می‌دهد که در مناقصات و پروژه‌های دولتی و خصوصی شرکت کنند و خدمات مشاوره‌ای در زمینه‌های مختلف ارائه دهند. این رتبه‌بندی در سطوح مختلف از ۱ تا ۳ و در ۱۴ رشته صورت می‌گیرد که هر کدام شرایط و مدارک خاص خود را دارند. برای اخذ رتبه مشاور، شرکت‌ها باید از طریق سامانه‌های مربوطه درخواست خود را ثبت کنند و مدارک لازم را ارائه دهند. سپس کارشناسان معاونت نظارت راهبردی با بررسی مدارک و امتیازدهی به شرکت‌ها، رتبه مناسب را به آن‌ها اختصاص می‌دهند. در این مقاله از موسسه ثبتی رتبه، رتبه‌بندی مشاوران، شرایط و مزیت‌های آن را شرح می‌دهیم.

مزایای رتبه‌بندی مشاوران

اخذ رتبه‌بندی مشاوران یکی از مراحل مهم برای شرکت‌های مهندسین مشاور است که می‌خواهند در پروژه‌های عمرانی، صنعتی، مدیریتی و غیره فعالیت کنند. اخذ این رتبه‌بندی چندین مزیت دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • ‌نشان‌دهنده توانایی و اعتبار شرکت‌های مشاور است. با اخذ این رتبه‌بندی، شرکت‌های مشاور می‌توانند سطح کیفی و کمی خدمات خود را به نمایش بگذارند و از سوابق و تجربیات خود در زمینه‌های مختلف استفاده کنند. این امر باعث افزایش اعتماد و جذب مشتریان بیشتر می‌شود.
  • شرط لازم برای شرکت در مناقصات دولتی است. بسیاری از پروژه‌های عمومی و دولتی نیاز به خدمات شرکت‌های مشاور دارند. برای شرکت در این پروژه‌ها، شرکت های مشاور باید دارای رتبه‌بندی مناسب باشند. این رتبه‌بندی براساس ضوابط و شاخص‌های مشخص توسط سازمان‌های ذیربط انجام می‌شود. با داشتن رتبه‌بندی مشاوران، شرکت های مشاور می‌توانند در مناقصات رقابت کنند و سود خود را افزایش دهند.
  • به تسهیل در دریافت وام و تسهیلات از بانک‌ها و سایر نهادهای مالی کمک می‌کند. شرکت‌های مشاور نیز به مانند سایر شرکت‌ها، نیاز به سرمایه‌گذاری و تامین منابع مالی دارند. با داشتن رتبه مشاوران، شرکت‌های مشاور می‌توانند نشان دهند که دارای سلامت و پایداری مالی هستند و قادر به بازپرداخت وام‌ها و تسهیلات بانکی نیز می‌باشند. این امر باعث جلب توجه و حمایت بانک‌ها و سایر نهادهای مالی از شرکت‌های مشاور می‌شود.

اگر باتوجه به موارد ذکر شده و یا دلایل دیگر قصد اخذ رتبه‌بندی مشاوران را دارید؛ موسسه ثبتی رتبه با کادری مجرب در تمام مراحل رتبه‌بندی شما را یاری می‌نماید.

عوامل موثر در گرید شرکت‌ها

گرید شرکت به عنوان نماد اعتماد و اطمینان برای مشتریان، پروژه‌دهندگان، سرمایه‌گذاران و دولت به حساب می‌آید و نشان‌دهنده کمال و کارآمدی شرکت در زمینه فعالیت خود است. به همین دلیل، هر شرکت باید پس از ثبت خود، به فکر اخذ گرید باشد تا بتواند در بازار رقابت‌پذیر بوده و به موفقیت‌های بزرگ دست پیدا کند. رتبه‌بندی مشاوران، برای هر شرکت به عوامل مختلفی وابسته است. از جمله عوامل موثر در رتبه‌بندی شرکت‌ها، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

  • سابقه فعالیت شرکت در زمینه مورد نظر
  • سطح تحصیلات و تجربه نیروهای شرکت در زمینه مورد نظر
  • پروژه‌های انجام شده توسط شرکت و نحوه عملکرد آن‌ها
  • سطح سرمایه شرکت و قابلیت تامین منابع لازم
  • ساماندهی و ساختار شرکت و نحوه مدیریت آن
  • دستاوردهای علمی و فنی شرکت در زمینه مورد نظر

برای دریافت رتبه‌بندی مشاوران به شکلی صحیح ، موسسه ثبتی رتبه با تیمی آشنا به قوانین و مقررات به بهترین شکل پاسخگوی نیاز‌های شما می‌باشد.

معیارهای اثرگذار در رتبه‌بندی مشاوران

برای کسب امتیاز و رتبه‌بندی مشاوران، باید شرایط و معیارهای مختلفی را در نظر گرفت. برخی از این عوامل، عبارتند از:

  • داشتن رزومه علمی و تخصصی قوی در زمینه تخصص خود
  • داشتن امکانات نرم‌افزاری و فنی مناسب برای انجام خدمات مشاوره
  • ارائه گواهی اظهارنامه مالیاتی و تراز مالی شرکت
  • داشتن مدارک و گواهینامه‌های معتبر در زمینه خدمات مشاوره
  • داشتن تجربه کاری و رضایت‌نامه‌های کارفرمایان پروژه‌های انجام شده
  • داشتن توانایی‌های فنی، حرفه‌ای، کمی و کیفی برای انجام پروژه‌های مشاوره

این عوامل باعث می‌شوند که مشاوران بتوانند صلاحیت خود را به سازمان اداری و استخدامی کشور اثبات کرده و رتبه بالاتری را کسب کنند. رتبه بالاتر به نوبه خود باعث جذب سرمایه‌گذاران و پروژه‌های بزرگ‌تر می‌شود. پس اگر تاکنون برای اخذ رتبه‌بندی مشاوران اقدام نکرده‌اید؛ موسسه ثبتی رتبه به راهنمایی شما در این مسیر می‌پردازد. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت مراجعه فرمایید و یا با ما تماس بگیرید.

معرفی موسسه ثبتی رتبه

موسسه ثبتی رتبه یک موسسه حرفه‌ای و متخصص در ارائه خدمات ثبتی، حقوقی و رتبه‌بندی مشاوران ،  رتبه بندی پیمانکاران اعم از رتبه پیمانکاری تاسیسات و تجهیزات ، رتبه پیمانکاری ساختمان و … ، ثبت شرکت و … می‌باشد. این موسسه با داشتن کادری مجرب و آشنا به قوانین و مقررات مربوط به ثبت شرکت، ثبت برند، اخذ رتبه و گرید، تغییرات شرکت و سایر خدمات ثبتی، قادر است به بهترین نحو نیازهای مشتریان خود را برآورده کند. موسسه ثبتی رتبه با بکارگیری روش‌های نوین و به‌روز در انجام امور ثبتی، سعی دارد که سرعت، دقت و کیفیت خدمات خود را افزایش دهد و رضایت کامل مشتریان را جلب کند. موسسه ثبتی رتبه با اعتماد به خود و تجربه ۲۵ ساله در عرصه ثبت شرکت و رتبه‌بندی، آماده است تا شما را در راه‌اندازی یا توسعه کسب‌و‌کار خود همراهی کند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره رتبه‌بندی مشاوران و دیگر درخواست‌های خدمات ثبتی و رتبه‌بندی با ما تماس بگیرید یا به سایت ما مراجعه کنید.

خدمات موسسه ثبتی رتبه

اگر قصد دارید یک شرکت پیمانکاری یا مشاور را تاسیس کنید و در مناقصات دولتی شرکت نمایید، باید ابتدا رتبه‌بندی شرکت خود را اخذ کنید. موسسه ثبتی رتبه با سابقه و تجربه در زمینه اخذ رتبه‌بندی مشاوران و پیمانکاران، آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای، ثبتی و حقوقی به شما عزیزان است. ما با توجه به نوع فعالیت شرکت شما، لیست مدارک لازم و هزینه‌های مربوطه را به شما اطلاع می‌دهیم و در تمام مراحل اخذ رتبه‌بندی، از جمع‌آوری مدارک تا دریافت گواهینامه رتبه‌بندی، شما را همراهی و یاری می‌کنیم.

موسسه ثبتی رتبه همچنین با ارائه مشاوره حقوقی و تخصصی در زمینه‌های مختلف، مانند انتخاب نوع شرکت، انتخاب نام تجاری و برند، انجام تحلیل‌های بازار و رقابت و غیره به شما کمک می کند تا تصمیمات درست و مناسب برای کسب‌وکار خود بگیرید. درنتیجه؛ موسسه ثبتی رتبه، بهترین موسسه برای اخذ رتبه‌بندی مشاوران در کوتاه‌ترین زمان و با کمترین هزینه می‌باشد. کافیست به این موسسه اعتماد کنید و صفر تا صد امور مربوطه به ثبت شرکت‌ها، رتبه‌بندی پیمانکاران و مشاوران، اخذ مجوزها، ثبت جواز، ثبت برند و… را به کارشناسان این موسسه محول نمایید.

پایان رپورتاژ آگهی