آموزش لینک سازی خارجی توسط تهران لرن

به گزارش تهران لرن، یکی از راه های موفقعیت برای کسب و کار اینترنتی داشتن وبسایت کارآمد و قدرتمند است. حال ممکن است از خودتان بپرسید چگونه می توانیم وبستایت قوی ای داشته باشیم؟ در پاسخ باید به شما بگوییم که یکی از راه های داشتن وبسایتی قوی باید سایتمان در صفحه اول گوگل قرار بگیرد. برای انجام این کار راه های مختلفی وجود دارد اما مهم ترین راه آن سئو سایت است. سئو سایت به دو روش سئو خارجی (لینک سازی ) و سئو داخلی تقسیم می شود که در این مقاله می خواهیم سئو خارجی را به شما آموزش دهیم پس با ما همراه باشید.

لینک سازی چیست؟

قبل از اینکه سراغ آموزش سئو خارجی برویم یک توضیح مقتصری درمورد سئو خارجی به شما ارائه می دهیم. به ساخت لینک در خارج از وبسایت لینک سازی نام دارد. برای انجام اینکار چندین راه وجود دارد که در ادامه به شما توضیح می دهیم.

انواع لینک سازی خارجی

  •  لینک سازی طبیعی
  •  لینک مصنوعی

لینک سازی طبیعی چیست ؟

لینک سازی طبیعی به لینک هایی که به صورت طبیعی هستند، گفته می شود.

لینک سازی مصنوعی چیست ؟

لینک سازی مصنوعی عبارت است از لینک هایی که به شکل مصنوعی در سایت های غیر مرتبط با موضوع ساخته می شوند.

چند مورد از روش های  لینک سازی خارجی طبیعی

1-  لینک سازی با توجه به زبان کشور

وبسایت های معمولا در هر کشور طبق زبان آن کشور آپلود می شوند. شما باید در لینک سازی باید به یکی بودن زبان کشور آن با کشور خودتان توجه داشته باشید. اما وب سایت های خارجی که با موضوع سایت شما مرتبط هستند، احتمال پنالتی وبسایت شما را تا حد قابل توجهی کاهش می دهد.

2- لینک سازی در سایت های مرتبط

یکی دیگر از روش های ساخت لینک سازی خارجی به صورت طبیعی، ایجاد لینک در سایت هایی است که به موضوع شما ارتباط دارند. شما باید به این موضوع توجه داشته باشید زیرا در صورت بی توجی به آن ممکن است سایتتان دچار پنالتی شود.

3- لینک سازی در سایت های معتبر

یکی از اصلی ترین مواردی که در ساخت لینک خارجی به صورت طبیعی وجود دارد، ساخت لینک در سایت های معتبر به شما می رود. این کار باعث بالا رفتن اعتبار لینک شما در گوگل می شود.

4- لینک سازی در وبسایت های اسپم

سایت هایی که تعداد زیادی لینک در آن ها ساخته شده است، بعد از مدتی اسپم می شود و دیگر نباید در آن ها لینک سازی کرد زیرا این کار باعث کاهش اعتبار وب سایت شما می شود.

5- برنامه ریزی برای لینک سازی

برنامه ریزی در کار مهم ترین عامل موفقعیت است زیرا ساخت لینک بیش از یک بار در روز برای گوگل مانند یک اخطار است از این رو بهتر است روانه بین 3 الی 4 لینک برای وب سایت خود بسازید. این 3 یا 4 لینک در روز را با فاصله زمانی مختلف بسازید که الگوریتم گوگل شما را ربات تشخیص ندهید.

6- رپورتاژ

یکی از موثر ترین تکنیک ها برای موفق شدن در لینک سازی تهیه رپورتاژ می باشد. برای اینکار باید از رپورتاژ های با کیفیت کمک بگیرید. این کار در افزایش کلیک وب سایت شما تاثیر زیادی دارد و رتبه سایت شما را تا حد زیادی بالا می برد. پ

https://tehranlearn.com/external-link-building-training/