بهترین فروشگاه های اینترنتی را در نت چین بشناسید

بهترین فروشگاه های اینترنتی را در نت چین بشناسید

نت چین یکی از معدود سایت‌هایی به شمار می‌رود که در زمینه معرفی سایت‌های ایرانی به صورت تخصصی فعالیت دارد. ممکن است برایتان جای تعجب باشد که چرا با وجود گوگل ما در این زمینه فعالیت می‌کنیم.

به این دلیل که ما شانس آشنایی و تجربه خرید از بهترین فروشگاه های اینترنتی را نداریم، چون بیش از 200 فروشگاه متنوع در این زمینه فعالیت می‌کنند و هر روزه نیز به تعداد آنها افزوده می‌شود. یا به عنوان مثال دیگر، ممکن است شما ندانید که بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی کدام است؟ ما در نت چین تلاش می‌کنیم تا برندهای معتبر را به شما معرفی کنیم و یکی از اصلی‌ترین فعالیت‌های ما این است که اطلاعات کاملی از برندها ارائه کنیم.

ثبت نظرات/تجربیات کاربران

در نت چین برای تمامی برندها یک صفحه ایجاد می‌شود که اطلاعات کاملی درباره آنها از قبیل آدرس سایت، آدرس شبکه‌های اجتماعی، لوگو، اطلاعات کسب‌وکار، سال‌تاسیس و بسیاری موارد دیگر درج می‌شود.

اما یکی از مهم‌ترین موارد ثبت نظرات یا تجربیات کاربران است. ما صرفا در زمینه بهترین فروشگاه‌های اینترنتی فعالیت نمی‌کنیم و تمامی سایت‌ها در دسته بندی‌های متنوع را به شما معرفی می‌کنیم. به عنوان مثال، یک دسته بندی داریم که معرف بهترین سایت خرید ماشین است و در صورتی که علاقه‌مند هستید از طریق لینک به آن صفحه مراجعه کنید.

نظرات ثبت شده کاربران در نت چین

کاربران می‌توانند در نت چین نظر مثبت یا منفی خود را نسبت به برند مورد نظرشان ثبت کنند. این کار کمک می‌کند تا کاربران شناخت بهتری از برندها داشته باشند. همچنین ما از این نیز فراتر رفته و نظرات ثبت شده درباره برندها در شبکه‌های اجتماعی را نیز در صفحه مربوط به هر برند منتشر می‌کنیم.

جستجو در دسته بندی‌های مرتبط

ما دسته بندی‌های متنوعی در نت چین ایجاد کرده‌ایم که شما می‌توانید در لحظه سایت‌های بسیاری را زیر نظر بگیرید. به عنوان مثال، اگر شما به دنبال بهترین سایت خرید لباس هستید، می‌توانید وارد این دسته بندی شده و بیش از 200 سایت را مورد بررسی قرار دهید. می‌توانید از سایت‌هایی که تخفیف ارائه می‌کنند خرید کرده یا از سایت‌هایی که فاصله کمی با شما دارند این کار را انجام دهید.

نکاتی که باید درباره شناخت بهترین فروشگاه های اینترنتی بدانید

نکات بسیاری وجود دارند که کمک می‌کنند تا شما بهترین فروشگاه های اینترنتی را بشناسید. در ادامه به صورت خلاصه درباره آنها توضیح می‌دهم. فراموش نکنید که ما در نت چین به صورت کامل درباره این موضوع صحبت کرده‌ایم.

بهترین فروشگاه های اینترنتی در نت چین

تنوع بالای محصولات

محصولات متنوع به خریداران کمک می‌کند تا بهترین گزینه ممکن را انتخاب کنند. به عنوان مثال، اگر شما بخواهید یک کفش زیبا تهیه کنید، علاقه مند هستید تا این محصول را از بهترین سایت خرید کفش تهیه نمائید.

هر چه فروشگاه مدنظر شما طیف گسترده‌ای از محصولات داشته باشد، گزینه مناسب‌تری برای خرید به شمار می‌رود. لازم است دقت کنید که این محصولات موجود و قیمت مناسبی داشته باشند. چون برای صاحب وب‌سایت ایجاد صفحات تنها چند دقیقه زمان می‌برد!

تضمین عودت وجه

اگر به دنبال پیدا کردن بهترین فروشگاه های اینترنتی هستید، حتما باید به دنبال تضمین عودت وجه باشید. حتی اگر از دیجی‌کالا نیز خرید کنید، این احتمال وجود دارد که محصول رسیده به دست شما، همان کالای مورد نظرتان نباشد و مجبور باشید آن را عودت دهید. اگر فروشگاه مد نظر شما محصول را پس نگیرد ممکن است مشکل بزرگی برای شما ایجاد شود.

حتما از فروشگاهی خرید کنید که این تضمین را ارائه می‌دهد. صرفا به وجود آیکون در سایت اعتماد نکنید، با مسئولین فروشگاه تماس گرفته تا از این بابت اطمینان حاصل کنید.

امکان ارسال رایگان

بدیهی است که با توجه به شرایط امروز کشور، کمتر کسب و کاری چنین امکانی را ارائه کند.

اما ممکن است هنوز هم برخی از این سایت‌ها برای جذب مشتری چنین خدماتی ارائه کنند.

علاوه بر آن، تقریبا همه فروشگاه‌ها با مبلغ معینی، سفارش را به صورت رایگان ارسال می‌کنند. در صورتی که نتوانستید از امکان ارسال رایگان بهره مند شوید، پیشنهاد ما این است که فروشگاه‌های دیگر را نیز مورد بررسی قرار دهید.

ما در نت چین سایت‌های بسیاری را معرفی کرده‌ایم که امکان ارسال رایگان را به شما ارائه می‌کنند. پیشنهاد می‌کنم وارد نت چین شده و در دسته بندی‌های درج شده، بهترین سایت در زمینه نیاز خود را پیدا کنید.

تصاویر واقعی از محصول

بسیار مهم است که تصاویر واقعی و متنوعی از محصولی که قصد خرید آن را دارید ببینید.

بسیاری از وب‌سایت‌ها چنین امکانی در اختیار شما نمی‌گذارند.

مثالی از تصاویر واقعی از محصول در بهترین فروشگاه های اینترنتی

به عنوان مثال، دیدن عکس از زوایای مختلف محصول و در زوایای مختلف در تَن افراد به شما کمک می‌کند تا بهتر بتوانید تصمیم بگیرید.

بهتر است از وب سایت‌هایی خرید کنید که از لباس‌ها در محیط خودشان عکس گرفته‌اند و مدل‌های خودشان آنها را تبلیغ می‌کنند.

امروزه برداشتن عکس محصولات سایر برندها مثل آب خوردن شده و تنها کافیست یک سیستم یا یک گوشی متوسط یا حرفه‌ای داشته باشیم. بررسی این مورد به شما کمک می‌کند شانس بیشتری برای خرید از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی داشته باشید؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنم به این موضوع نیز دقت کنید.

حتی دیدن ویدیو نیز می‌تواند کمک کننده باشد. بهتر است قبل از خرید، شبکه‌های اجتماعی کسب و کار مورد نظرتان را چک کنید. ما در نت چین این امکان را ایجاد کرده‌ایم تا بتوانید شبکه‌های اجتماعی سایت مورد نظرتان را نیز مشاهده کنید.

برای این کار حتما به صفحه برند مدنظرتان مراجعه کنید.

بهترین فروشگاه های اینترنتی در ایران

در انتهای این مقاله قصد داریم تا بهترین فروشگاه های اینترنتی در ایران را به شما معرفی کنیم که به احتمال قوی باید با برخی از آنها به خوبی آشنا باشید.

  • دیجی کالا
  • دیجی استایل
  • بانی مد
  • تکنولایف
  • مالتینا
  • تیمچه
  • زنبیل
  • بروز کالا
  • 19 کالا

امیدواریم که این اطلاعات برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد. پیشنهاد می‌کنم از سایت نت چین بازدید کنید تا بتوانید با بهترین سایت‌ها در هر زمینه‌ای آشنا شوید. در صورتی که سوالی داشتید می‌توانید از طریق شبکه‌های اجتماعی، تماس یا فرم تماس سایت با ما در ارتباط باشید. ممنون از شما که زمان گذاشتید و این محتوا را خواندید.

پایان رپورتاژ آگهی