لیست قیمت سرویس خواب چوبی جدید

 سرویس خواب عروس

سرویس خواب دو نفره یا سرویس خواب یک نفره ، سرویس خواب کلاسیک یا سرویس خواب مدرن ، سرویس خواب فانتزی یا طراح سرویس خواب مینیمال ، سرویس خواب ساده یا سرویس خواب رنگی مسئله این است !

تا حالا به این فکر کردید تخت خواب رویا هاتون رو داشته باشید ؟با قیمت مناسب اما با کیفیت ساخت 100% و درجه یک؟بر روی  لیست قیمت سرویس خواب چوبی جدید کلیک کنید !!! از نظر من تختخواب یکی از مهم ترین بخش ها از زندگی ما محسوب میشود چون با وجود خوابی راحت و رویایی انرژی لازم برای فردا را کسب میکنیم پس باید توجه زیادی به تخت خوابمان و محیط خوابمان داشته باشیم

تولید کننده تانیل چوب فروش انواع سرویس خواب چوبی در تهران را دارد که همه ی طراح هایی که شما مد نظرتان هست میتوانید در این فروشگاه پیدا کنید انواع مدل سرویس خواب چوب با قیمت های بسیار عالی و تنوع طرح در چند دسته بندی : یک نفره/دو نفره/دخترانه و پسرانه که هر کدام مدل های متنوع دیگر را مانند کلاسیک/مدرن /سلطنتی /ساده /فانتزی و …. رو  در بردارند .

ظرافت در طراحی سرویس خواب بسیار مهم است ساده اما شیک طرفدار بسیاری دارد زیرا سرویس خواب ساده و مدرن اغلب با تمامی دکوراسیون و تم اتاق خواب ها سازگاری دارد

قیمت سرویس خواب ، جدیدترین و شیک ترین تخت خواب دونفره ،سرویس خواب عروس ، سرویس خواب چوبی

جدیدترین و شیک ترین تخت خواب دونفره

سرویس چوب عروس

این مدل  ها در سبک کار های مدرن و اسپرت  و ساده  و شیک طراحی شده است.

سادگی این مدل طراحی ها باعث محبوبیت و همه پسند بودن آنها شده است. همچنین خم کاری های تخت و میز آرایش آن به زیبایی و ارزش کاری این محصول افزوده است.

از دیگر ویژگی های این مدل سرویس خواب چوبی ، کشوهای متعدد در هر دو اجزای میز آرایش و فایل می باشد که باعث جادار بودن و فضای کاربردی بیشتری در این محصول میگردد. آینه ی میز آرایش در این مدل، بصورت پایه‌دار طراحی شده و نیازی به نصب بر روی دیوار ندارد.

متریال اصلی این ها مدل چوب و روکش چوب طبیعی می باشد و تنوع رنگی بالا در جدیدترین و شیک ترین تخت خواب دونفره و سایز های مختلف یک نفره و … طراحی و تولید می شود.

سرویس خواب عروس

مدل پازل از جمله کارهای اسپرت مدرن شرکت تانیل‌چوب بوده و در تمامی ابعاد تک نفره و دو نفره، و در تنوع رنگی دلخواه قابل سفارش می باشد.

این مدل دارای دوبل کاری های سرتاسری در ستونها و پایه ها می باشد که سبب استحکام بالای بدنه محصول شده است.

از ویژگی های خاص این مدل کم جا بودن این سرویس است که به راحتی در هر اتاقی با اندازه و دکوراسیون متفاوت، چیدمان می شود. چرا که سرویس آرایش این محصول بصورت دو تکه طراحی شده و آینه قدی از دراور جدا بوده، در نتیجه تنوع چیدمانی بسیار منعطف را برای اتاق شما فراهم می‌کند.

سرویس خواب النا

این مدل جزو سبک های اسپرت مدرن شرکت تانیل‌چوب می باشد. در طراحی این مدل سرتاج بالای تخت بصورت تمام لمسه اجرا شده است و همچنین پایه ها به شکل استوانه خراطی شده و از پیچ برای اتصال آن استفاده شده تا در حمل و نقل آن، به آسانی باز شود.

در ظاهر این مدل، دو رنگ متفاوت در هم ترکیب شده تا با اجرای این سبک رنگ، فضای پویا و شادی را به دکوراسیون اتاق خواب الهام ببخشد. این دو رنگ چوب و همچنین رنگ پارچه‌ی سرتاج قابل تغییر بوده و این محصول در ست های یک نفره و دو نفره تولید می شود.

انواع سرویس خواب ، قیمت سرویس تخت خواب مدرن، سرویس خواب ساده

سرویس خواب نگینی

این مدل جزو دسته کارهای نئوکلاسیک شرکت تانیل‌چوب می باشد.

از ویژگی‌های بارز این مدل جادار بودن میز آرایش آن می باشد و همچنین دوبل کاری های بسیار قوی در سرتاج بالا و پایین تخت و آینه آن، باعث مستحکم بودن و طول عمر بالای این محصول شده است.

متریال اصلی این مدل روکش چوب با مغز ام‌دی‌اف بوده و تنوع رنگ آن به سلیقه خریدار متفاوت می باشد.همچنین این مدل در ابعاد مختلف یک نفره و دو نفره قابل سفارش است.

سرویس خواب آمریکایی

مدل آمریکایی از جمله محصولات بسیار زیبا و خاص سبک کلاسیک شرکت تانیل‌چوب می باشد.

در طراحی ستون ها و پایه های این مدل، هنر زیبای خراطی بکار رفته و همچنین قوس و خم درب های کنارتختی و میز آرایش به زیبایی این سرویس کلاسیک اضافه کرده است.

در این مدل 4 عدد ستون بلند در تخت قرار دارد که قابلیت نصب پرده (حجله ای شدن) را برای تخت فراهم میکند. جنس این محصول از چوب راش و روکش چوب بوده و طول عمر بالایی دارد.

همچنین این سرویس قابلیت تغییر رنگ را هم دارد و قسمت سرتاج بالای کار در تنوع رنگ پارچه و چرم، بصورت نامحدود قابل اجراست.

درصورت نیاز یک عدد فایل پنج کشو به مجموعه ی این سرویس اضافه خواهد شد.

مقاوم ترین تخت خواب چوبی

لازم است تخت خواب شما از نظر فیزیکی کاملاً استاندارد و مناسب شما باشد چون اگر این طور نباشد بعد از اینکه مدتی از آن استفاده کردید دچار کمر درد و سردرد میشوید و نمیتوانید خواب راحتی را روی آن داشته باشید.

خرید تشک خوشخواب

 بعد از اینکه تختخوابی که خریداری کردید کاملا متناسب با نیاز شما بود لازم است برای این تخت خواب تشکی خریداری کنید که کاملا ایمن باشد و هم ضد حریق باشد و هم از نفوذ حشرات و آب به داخل آن جلوگیری شود. فروشگاه تانیل چوب دارای نمایندگی و مرکز پخش محصولات خوشخواب است شما عزیزان میتوانید به راحتی از این فروشگاه به صورت آنلاین و حضوری خرید کنید این مجموعه نمایندگی محصولات دیگر همچون نمایندگی فروش تشک ارتوپدی و مناسب دیسک کمر در غرب تهران  و نمایندگی فروش تشک طبی فنری تهران و .. است میتوانید در صفحه خرید تشک خوشخواب مشاهده کنید ضمنا شما میتوانید با فروشگاه تانیل چوب به منظور ثبت سفارش یا مشاوره ارتباط مستقیم  با کارشناسان فروش هم به صورت تماس و هم به صورت پیام در واتساپ داشته باشید.

 

     % فرصت رو از دست ندهید  %

   تلفن:  02155408337   –  02155417819  

   واتساپ:  09378779572