چگونه بهترین ساندویچ پانل سقفی را انتخاب کنیم؟

در این مقاله می خواهیم به این سوال شما پاسخ دهیم که چگونه می توان بهترین ساندویچ پانل سقفی را انتخاب کرد. برای یافتن پاسخ این سوال خود بهتر است که تا انتهای مقاله با ما همراه بمانید.

ساندویچ پانل سقفی چیست؟

ساندویچ پانل سقفی یکی از انواع ساندویچ پانل تولیدی شرکت کبیرپانل است و همان طور که از نام آن پیداست، از ساندویچ پانل سقفی برای اجرا بر روی سقف سازه های مختلف استفاده می کنند.

 بهترین ملاک و معیارها برای اتنخاب بهترین ساندویچ پانل سقفی چیست؟

یکی از مهم ترین معیار و ملاک ها جهت انتخاب بهترین نوع ساندویچ پانل سقفی و یا انواع دیگر ساندویچ پانل ها که در این جا صحبت ما در مورد ساندویچ پانل سقفی است، این است که برای ساخت بهترین پانل ها مهم ترین شرط و معیاری که مشتری آن را در هنگام سفارش مدنظر خود قرار می دهد، استفاده از بهترین موارد و متریال اولیه ای است که با استانداردهای روز دنیا منطبق باشد.

ساندویچ پانل های تولیدی شرکت کبیرپانل، از بهترین مواد اولیه برای تولید پانل سقفی استفاده کرده و لایه های میانی پانل های سقفی تولیدی کبیرپانل از بهترین مواد اولیه یعنی پشم سنگ، پلی یورتان و یا پلی استایرن است که هر یکی از این مواد، خاصیت ضد حریق بالایی داشته و می تواند از گسترش حریق به داخل سازه جلوگیری نماید.

همچنین استفاده بهترین مواد اولیه در تولید بهترین ساندویچ پانل های سقفی در شرکت کبیرپانل، از این محصولات، یک محصول با عایق پذیری بالا در برابر صوت، رطوبت و حرارت ساخته است که اجازه ورود هرگونه صدای مزاحم و ورود رطوبت به داخل سازه را نمی دهد.

بهترین ساندویچ پانل سقفی؛ نوع ورق به کار رفته در بهترین ساندویچ پانل سقفی

همچنین علاوه بر آن که در لابه های میانی پانل سقفی تولید کبیرپانل از بهترین مواد و متریال اولیه روز دنیا استفاده شده، از بهترین نوع ورقه های رویی نیز برای بالاتر بردن کیفیت محصولات تولیدی خود مثل ساندویچ پانل سقفی استفاده کرده است.

در پانل های سقفی تولید کمپانی کبیرپانل، از ورق های گالوانیزه، آلومینیوم، PVC ، آلوزینک و… استفاده شده که دارای بیشترین استحکام در برابر ضربات فیزیکی و تغیرات جوی شدید نظیر باد، طوفان و تگرگ است.

انواع ساندویچ پانل سقفی

شرکت کبیرپانل، بسته به نیاز روز مشتریان خود، اقدام به تولید انواع ساندویچ پانل سقفی در طرح و رنگ های گوناگون و برای پاسخگویی به نیاز مشتریان خود نموده است.

برخی از انواع ساندویچ پانل های تولیدی شرکت کبیرپانل، تنوع طرح و رنگ بالاتری دارند، برخی انواع آن طرحی ساده دارند و برخی از انواع پانل های سقفی تولیدی کمپانی کبیرپانل نیز بنا به سلیقه مشتری، شیاردار هستند و برخی نیز مقاومت بیشتری در شرایط مکانی دارد که با آلودگی های شیمیایی سروکار دارد.

انواع ساندویچ پانل سقفی کبیرپانل بر اساس نیاز مشتری

  • پانل سقفی ساده
  • پانل سقفی پیچ مخفی
  • ساندویچ پان سقفی با طرح سفال
  • ساندویچ پانل سقفی آلومینیومی
  • ساندویچ پانل سقفی سه گام
  • ساندویچ پانل سقفی پنج گام
  • ساندویچ پانل سقفی ذوزنقه

و…

در هر یک از انواع این پانل های سقفی از بهترین مواد و متریال های روز دنیا استفاده شده و شما می توانید از بابت این موضوع اطمینان حاصل کنید که تکنسین های مجرب و خبره کبیرپانل، تمام تلاش خود را برای تولید بهترین ساندویچ پانل سقفی که بتواند مشتریان خود را مثل همیشه راضی نگه دارد، کرده و از هیچ تلاشی برای جلب رضایت مشتری فروگذار نکرده است.

کاربردهای بهترین ساندویچ پانل سقفی تولید کبیرپانل

بهترین ساندویچ پانل های سقفی کبیرپانل، کاربرد زیادی در سازه ها و صنایع گوناگون دارند.

با استفاده از بهترین پانل های سقفی روز دنیا می توانید طول عمر سازه خود و همچنین نیاز کم تر به هزینه تعمیر و نگ داری را تضمین کرده و در هزینه های خود صرفه جویی نمایید.

کاربردهای بهترین ساندویچ پانل سقفی تولید کبیرپانل عبارتند از:

  • ساخت سقف دیواره سوله ها و انبارهای صنعتی
  • سوله های ورزشی
  • ویلا و کانکس ها
  • سازه های مسکونی
  • صنایع حمل نقل
  • واحدهای امدادی
  • و…

سخن آخر

در این مقاله، این موضوع که چگونه بهترین ساندویچ پانل سقفی را انتخاب کنیم و این که ویژگی های بهترین ساندویچ پانل سقفی چیست را با یکدیگر بررسی کردیم.

شرکت کبیرپانل به شما این تضمین را خواهد داد که از خرید ساندویچ پانل سقفی از این کمپانی به هیچ وجه پشیمان نخواهید شد و در هزینه های خود بیشترین صرفه جویی را انجام خواهید داد.

همچنین برای فروش ساندویچ پانل، اطلاع یافتن از قیمت ساندویچ پانل سقفی و دیواری ، نصب ساندویچ پانل و… می توانید با تکنسین های کبیرپانل در ارتباط باشید.