هنگام خرید پالت سایه این نکات را به خاطر داشته باشید.

پالت سایه چیست؟

پالت سایه چشم، شامل طیفی از رنگ ها است که در یک گروه رنگی قرار می گیرند و یا رنگ های مکمل یکدیگر هستند. به طور معمول در پالت  از سایه های روشن، سایه های متوسط و سایه های تیره تر استفاده می شود. پالت ها می توانند رنگ های مات، براق یا متالیک داشته باشند. تفاوت رنگ سایه ها به چند منظور لحاظ می شود:

  • برجسته سازی و روشن کردن پلک
  • مشخص کردن مرز خط چشم
  • زیباتر نشان دادن رنگ چشم
  • محو کردن ایراد های چشم

رنگ های پالت سایه بر چه اساسی چیده می شوند؟

پالت ها طیف های رنگی متفاوتی دارند، اما به طور معمول سه مدل چیدمان رنگ در پالت ها وجود دارد:

  • پالت رنگ های خنثی مثل بژ، کاراملی و قهوه ای
  • پالت هایی که بر اساس رنگ های سال چیده شده اند
  • پالت های دودی

چرا بهتر است از پالت سایه استفاده کنیم؟

انتخاب طیف رنگ مناسب چشم، می تواند زمان زیادی بگیرد. نکته خوبی که در مورد پالت های سایه به خصوص پالت های کوچک وجود دارد چیدمان طیف های رنگی مناسب کنار هم است و دیگر نیاز نیست برای انتخاب هر رنگ  وقت صرف کنید. تنها کاری که انجام می دهید انتخاب رنگ مناسب با توجه به استایل است و پس از آن بهترین طیف رنگی برای شما در پالت سایه مشخص شده است.

رنگ هایی که هر سال در پالت های سایه کنار هم چیده می شوند، با توجه به رنگ سال انتخاب شده اند و با انتخاب یک پالت می توانید آرایش خود را با توجه به رنگ سال انجام دهید، بدون اینکه برای انتخاب هر رنگ به صورت جداگانه زمان صرف کنید. پالت های بزرگ تر می توانند رنگ های بیشتری را کنار هم قرار دهند و شما را از خریدن سایه های تکی رها کنند.

پالت سایه از جذابیت های لوازم آرایش است و استفاده از آن جلوه زیبایی به آرایش صورت می دهد. بهتر است با توجه به رنگ چشم، مو و پوست پالت های مناسب برای خود انتخاب کنید و آرایش خود را به ساده ترین روش نغییر دهید.

نکات طلایی و مهم راجع به رژ لب که نمی دانستید

رژ لب ها می توانند ظاهری درخشان به لب های شما ببخشند.

رژ لب محصولی کاربرد توسط خانم ها

وقتی صحبت از آرایش می شود، رژ لب جزو اولین آیتم هایی است که هر خانمی آن را به یاد می آورد. در دنیای آرایش از این محصول به عنوان سنگ بنای روال زیبایی برای هر فردی یاد می شود. امروزه هر خانومی حداقل یک ماتیک در لیف آرایش خود به همراه دارد. محصول مذکور جزو معدود آیتم هایی است که به تنهایی می تواند زیبایی یک نفر را تکمیل کند. با توجه به تعدد رژ لب های مختلف انتخاب رنگ و برند مناسب برای هر فردی می تواند سخت و چالش بر انگیز باشد. در ادامه مطلب قصد داریم شما را آگاه سازیم تا بتوانید راحت تر گزینه مناسب را پیدا کنید.

رژ لب ها از آیتم های اساسی یک آرایش جذاب و گیرا می باشند.

هدف از استفاده رژلب

هدف اصلی برای استفاده از محصول نام برده شده براق، برجسته و تغییر رنگ لب های خانم ها می باشد. با استفاده از ماتیک های قدیمی می توانید بافتی سنتی، لطیف و هم چنین کمی درخشنده به لب های خود ببخشید. اما در محصولات جدید، فرمول های تازه و بدیعی به کار رفته که می تواند ظاهری متفاوت به لب های شما ببخشد. به عنوان مثال برخی افراد دارای لب هایی با رنگ دانه هایی بسیار ملایم می باشند بنابر این افزودن کمی رنگ طبیعی یا دراماتیک می تواند به سادگی و زیبایی خاص چهره آن ها کمک به سزایی نماید و با این کار بدون آرایش های غلیظ و تنها با یک رژ لب رنگ ملایم چهره ای سالم تر و شاداب تر داشته باشند. گفتنی است که ست کردن رنگ ماتیک با لباس می تواند ظاهری جذاب تر برای شما به ارمغان بیاورد.

چگونه بهترین کانسیلر را انتخاب کنیم

برای کانسیلرهای زیر چشم تیره ، سایه ای را انتخاب کنید که بیش از 1 یا 2 درجه روشن تر از رنگ طبیعی پوست شما نباشد. بهترین تطابق شما به میزان تیره بودن زیر چشم شما بستگی دارد. بیشتر افراد می‌توانند با یک درجه روشن‌تر استفاده کنند، اما اگر حلقه‌های شما بسیار تیره هستند، ممکن است به محصولی با ۲ درجه روشن‌تر نیاز داشته باشید تا تغییر رنگ را بپوشانید و پوست زیر چشم‌تان را روشن کنید.

آیا باید کانسیلر را قبل از فونداسیون استفاده کرد یا بعد از آن؟

برای بهترین پوشش، آرایش کامل صورت خود را قبل از کانسیلر انجام دهید. استفاده از فونداسیون ابتدا بسیاری از عیوب را برای پوستی یکدست تر پوشش می دهد. پس از آن از کانسیلر برای پوشاندن نقاط تیره و رنگدانه برای پوشش کامل استفاده کنید. اگر ابتدا از کانسیلر استفاده کنید، در نهایت از محصول بسیار بیشتری استفاده خواهید کرد و ممکن است ظاهری غیرطبیعی پیدا کنید

کانسیلر میبلین

کانسیلر میبلین جهت رفع تیرگی و عیوب نقاط مختلف صورت مانند دور چشم ها ،خط خنده ،خطوط بینی و پف و تیرگی دور چشم ها استفاده می گردد. پوشانندگی این محصول بسیار بالا بوده و با مقدار کمی از مایع آن،نتیجه بسیار مطلوبی حاصل می گردد و در نهایت پوستی یک دست و روشن به ارمغان می آورد.

در یک لحظه با حلقه های سیاه خداحافظی کنید. کانسیلر چشم میبیلین Instant Age Rewind Eye Eraser یک کانسیلر زیر چشم با پوشش کامل است که دارای یک اسفنج اپلیکاتور میکرو اصلاح‌کننده است. این ترکیب از فرمول پیشرفته و اپلیکاتور مبتکرانه فورا سیاهی و خطوط ریز را از بین می برد و پف را به وضوح کاهش می دهد.

پاک کن Instant Age Rewind Eye Eraser که با گوجی بری و هالوکسیل آغشته شده است، ناحیه زیر چشم را روشن می کند تا ظاهری درخشان و ظاهری آرام داشته باشد. با استفاده از این فرمول آنتی اکسیدانی قوی، پف، سیاهی و زیر پای کلاغی را درمان و پنهان کنید.

مزایای اصلی

کانسیلر درمانی فوق غلیظ.

اسفنج Microcorrector کاربرد دقیقی را ارائه می دهد.

پف کردگی را به وضوح کاهش می دهد.

فورا حلقه های سیاه را پاک می کند.

حاوی گوجی بری و هالوکسیل است.

مناسب برای انواع پوست.

مواد اصلی

گوجی بری می تواند التهاب را کاهش دهد و گردش خون را در پوست افزایش دهد و در نتیجه رنگ پوست را یکدست تر کند. گوجی بری   همچنین به بهبود ظاهر چین و چروک، جای زخم و حلقه های سیاه کمک می کند.

اکتیو هالوکسیل استحکام را برای رنگ بهتر در ناحیه چشم تقویت می کند. هالوکسیل همچنین با رفع جریان خون و احتقان در این پوست بسیار نازک، سیاهی زیر چشم را کاهش می دهد.

نحوه استفاده کانسیلر میبلین

اپلیکاتور را در جهت فلش ها بچرخانید تا محصول روی اپلیکاتور پخش شود.

مستقیماً روی ناحیه زیر چشم بمالید.

با ضربه زدن به محصول با نوک انگشت و حرکت به سمت بیرون از گوشه داخلی مخلوط کنید.

 

چرا محصولات فلورمار گزینه مناسبی برای خرید است؟

انتخاب لوازم آرایشی، شاید از سخت ترین خریدها باشد. برندهای فراوان و تنوع کالاهای آرایشی در بازار، با وجود اینکه به ما امکان انتخاب های بیشتری را می دهد، اما می تواند باعث سردرگمی نیز شود. اگر بتوان به محصولات یک برند اطمینان کرد، انتخاب بسیار آسان تر می شود. به طور کلی می توان 5 دلیل اساسی برای انتخاب این برند برای خرید لوازم آرایشی اشاره کرد:

  • محصولات فلورمار بر طبق استانداردهای جهانی و تحت قوانین سخت گیرانه ای تولید می شود و همین نشان از کیفیت بالای آن است که می توان به آن اطمینان کرد.
  • کیفیت بالای محصولات این شرکت باعث می شود که با خیال راحت از این محصولات استفاده کنید و نگران لک شدن و یا جوش زدن و بروز اگزما نباشید.
  • تنوع بالای محصولات آرایشی آن، این اطمینان را می دهد که هر نوع کالایی که بخواهید را می توانید در طرح ها و نرخ های متفاوت بیابید.
  • با وجود اینکه شرکت فلورمار بر اساس استانداردهای جهانی فعالیت می کند، ولی قیمت مناسب محصولات آن، باعث می شود افراد با بودجه های متفاوت بتوانند کالای مورد نظرشان را خریداری کنند.
  • از سویی دیگر طیف گسترده این محصولات به این معنا است که هر رنگ پوستی که داشته باشید می توانید محصول مطابق با نیازتان را تهیه کنید.

محصولات آرایشی پرطرفدار

این شرکت در طیف گسترده ای از محصولات آرایشی خود را در بازار عرضه می کند. برخی از این محصولات بسیار معروف و شناخته شده هستند. تعدادی از شناخته شده ترین و پرطرفدارترین آن ها شامل این موارد می شود:

  • لاک ناخن
  • فونداسیون
  • کرم پودر
  • پنکک
  • سایه چشم
  • کانسیلر
  • ریمل
  • خط چشم
  • رژ لب
  • رژگونه
  • لوازم جانبی مثل پدها و برس های آرایشی

کرم پودر ساتن گلدن رز

رژگونه مناسب با پوست شما در زیبایی چهره بسیار تاثیر گذار است

رژگونه یکی از لوازم آرایشی است که حتی استفاده از مقدار کم آن هم زیبایی چهره شما را دو چندان می کند. برجسته شدن گونه با رژگونه می تواند اعتماد بنفس ما را به اندازه ی قابل قبولی بالا ببرد. با استفاده از رنگ ها می توانیم شادابی را به چهره خودمان هدیه بدهیم. از نکاتی که باید به آن توجه کنیم این است که رنگ های متناسب با چهره ی خود را انتخاب کنیم و هم چنین لوازم آرایشی را از برند های معتبر تهیه کنیم.

بافت لوازم آرایشی باید متناسب با پوست شما باشد

انتخاب رژگونه

تمام تلاش خود را بکنید تا رژگونه ای را انتخاب کنید که رنگ آن متناسب با پوست شما باشد و بافت آن کاملاً با پوست شما هم خوانی داشته باشد. رنگ نامناسب بر روی صورت شما باعث خواهد شد که چهرتان زیبایی خودش را از دست بدهد. رنگی که برای آرایش گونه استفاده می کنید باید متناسب با آرایش شما و محلی که می خواهید بروید باشد. رنگ هایی که شما برای رفتن به محل کارتان انتخاب می کنید با رنگ هایی که در عروسی استفاده می کنید کاملاً متفاوت هستند.

انتخاب رژگونه

راهنمای خرید رژگونه

رژگونه هایی که دارای بافتی کرمی است بیشتر برای پوست های نرمال و خشک مناسب هستند و نوع پودری این لوازم آرایش برای پوست چرب و خشک مناسب است. اگر این نوع لوازم آرایش را بر اساس نوع پوست خود انتخاب کنید باعث این می شود که بهتر جذب شود و آرایش شما بهتر و جذاب تر دیده می شود.

افرادی که رنگ پوست های روشنی دارند بهتر است از رنگ های ملایم برای آرایش گونه های خود استفاده کنند. رنگ هایی مانند صورتی، هلویی و تناژ روشن مرجانی باعث می شود چهره شما شاداب تر باشد. بهتر است این افراد از رژگونه های کرمی و مرطوب استفاده کنند تا چهره طبیعی ولی جذاب داشته باشند. افرادی رنگ پوست گندمی  دارند ترجیحاً از رنگ های روشن صورتی و هلویی بهترین انتخاب برای آرایش گونه هایشان باشد. اگر شما پوست سبزه ای و تیره ای دارید هرگز از رنگ های آلبالویی استفاده نکنید. برای این رنگ پوست ها بهتر است از رنگ هایی چون نارنجی و قهوه ای استفاده کنید. اگر رنگ پوست شما به سرد به نظر می سد بهتر است از رنگ های آجری استفاده کنید و اگر گرم  است از رنگ های ارغوانی و براق استفاده کنید.

چگونه محصولات آرایشی را با اطمینان بخریم؟

هر چقدر یک کالا معروف تر شود و خواهان بیشتری داشته باشد، امکان اینکه نمونه فیک و تقلبی آن را در بازار ببینید، بیشتر می شود. در بیشتر مواقع تشخیص کالای فیک از اصل بسیار مشکل و شاید هم برای یک خریدار غیرممکن باشد. به همین دلیل بهتر است خرید خود را از جایی انجام دهید که به تخصص و سلامت خدمات آن ها اطمینان داشته باشید. ویستریا با تضمین کالاهای خود به شما اطمینان می دهد که محصول خریداری شما اصل و مطابق با استانداردهای مشخص شده است.