بهترین میز دارای چه ویژگی های منحصر به فردی است؟

همه ما می دانیم میزها در طول روز استفاده زیادی از آنها می شود. میز خوب دارای ویژگی هایی است که باید حتماً هنگام خرید به آن توجه کنیم. میز می تواند کارهای شما را آسان کند. ابعاد، ظاهر و نوع آن از مواردی است که باید بررسی شوند.

همان طور که یک میز خوب می تواند زندگی را برای شما راحت کند؛ اما اگر از میزی استفاده کنید که مناسب شما نباشد، اثرات منفی بر جای می گذارد. آیا میزی که می خواهید تمام انتظارات شما را برآورده می کند؟ به دنبال چه میزی برای محیط خود هستید؟ اینها معدود سوالاتی است که باید جواب آن را بدانید.

میز چوبی گزینه مناسبی هستند تا بتوانیم درس بخوانیم، کار کنیم و حتی غذا بخوریم. می توان گفت یکی از ابزارهایی است که بودنش همیشه جزء نیازهای اساسی انسان هستند. به همین دلیل باید هنگام انتخاب میز مناسب خود، دقت کنید.

میز چوبی

میز ناهارخوری برای غذا خوردن نیست!!

بر خلاف تصور اکثریت مردم که فکر می‌کنند تنها فایده این میزها، غذا خوردن روی آن‌ها است، باید گفت که اصلا اینطور نیست. بدون شک اصلی‌ترین کاربرد میز غذاخوری، نشستن پشتِ میز و غذا خوردن روی آن است. اما نمی‌توان تاثیر مهمی که این میزها بر دکوراسیون خانه شما می‌گذارند را نادیده گرفت. فرقی ندارد خانه شما چه شکلی است. یک میز ناهارخوری خوب می‌تواند جذابیت خانه را چند برابر کند. مثلا دکوراسیون کلاسیکی که در آن میز غذاخوری دیده نشود، بدون شک یک چیز مهم کم دارد. شما با خرید میز مناسب می‌توانید دکوراسیون خانه و آشپزخانه خود را به بهترین نحو کامل کنید.

میز ناهارخوری چوبی  مدرن

میزهای مدرن، چیزی بین کلاسیک و مینیمال هستند و تنوع در آن‌ها از هر سبک دیگری بیشتر است. این میزها نه سادگی مینیمال را دارند و نه آن حس قدیمی بودنِ کلاسیک را. هماهنگی و هارمونی در میز ناهارخوری  مدرن از هرچیزی مهم‌تر است. چون برای ساخت صندلی این میزها معمولا مقدار زیادی پارچه به کار می‌رود. به همین دلیل باید دقت کنید که اگر می‌خواهید در هال و پذیرایی از میز استفاده کنید، رنگ پارچه صندلی‌ها با پرده و فرش هماهنگی داشته باشد.

چوب تنها یک ماده طبیعی بسیار باورنکردنی است .

میز ناهارخوری چوبی

میز جلومبلی؛ جدید ترین میز در زیبا جلوه دادن دکوراسیون های داخلی

شاید برایتان اتفاق افتاده باشد که به خانه یکی از آشنایان رفته باشید و میز جلومبلی آن ها توجه شما را به خودش جلب کرده باشد. شاید هم بخواهید دکوراسیون منزل خود را تغییر بدهید اما نمی دانید که برای مبل های خود از چه نوع میزی استفاده کنید. اگر متراژ منزلتان زیاد است و در پذیرایی منزل خود مبل قرار داده اید، حتما باید از میز جلومبلی استفاده کنید. این میز ها جلوه زیبایی به منزل شما می دهد و دکوراسیون خانه شما را شیک تر می کند. کاربرد میز های جلو مبلی، تنها به پذیرایی منازل بر نمی گردد، بلکه می توان از این میز ها در دفاتر، هتل ها، میز های پذیرش و یا حتی در لابی اداری و لابی هتل ها استفاده کرد.

میز جلومبلی

راهنمای خرید میز های جلو مبلی

میز های جلومبلی
میز جلومبلی می توانند به عنوان میز های پذیرش در دفاتر و هتل ها به کار برده شوند. در نتیجه این میز ها یک فضای مناسب برای مشتریان و کارمندان آن مکان به وجود می آورد تا بتوانند کار های خودشان را راحت تر انجام بدهند.
این میز ها یک فضای جذاب برای اماکن مورد نظر به وجود می آورد و احساس خوشایندی به افراد می دهد. همچنین از میز جلومبلی می توان به عنوان میز های پذیرش و در ایستگاه های کاری استفاده کرد. میز های جلومبلی اندازه های متفاوتی دارند و از جنس های مختلفی ساخته شده اند. این میز ها می توانند از جنس سنگی، چوبی، شیشه ای، فلزی و یا از جنس MDF باشند. به طور کلی این میز ها می توانند کامل کننده دکوراسیون باشند.

میز جلومبلیترند ترین و مدرن ترین میز های عسلی

میز جلومبلی از جنس چوب
این میز ها می توانند از هر لحاظی، مجلل تر و شیک تر از میز های سنگی و یا شیشه ای باشند. در حال حاضر گران قیمت ترین میز های جلو مبلی هم میز های جلو مبلی چوبی هستند که مطابق با سلیقه اشخاص می توان بر روی آن ها روکش کشید یا خیر. به عنوان مثال در بعضی از انواع میز جلومبلی از روکش های چوبی برای کم کردن هزینه استفاده می کنند. امکان آسیب رسیدن

میز های پذیرایی چوبی کم تر است و سطح بالایی از حرفه ای بودن را نشان می دهد. از این میز ها می توان در دکوراسیون های کلاسیک استفاده کرد و بر روی آن ها کار هایی مانند خراطی انجام داد.

میز جلومبلی

فواید خرید میز جلومبلی

برای انتخاب یک میز عسلی مناسب چه نکاتی را میبایست مورد توجه قرار داد؟

قرار دادن انواع میز در خانه نه تنها کاربردی بوده و دسترسی به وسایل را تسهیل می کند بلکه یک انتخاب صحیح جذابیت و گیرایی بیشتری را برای دکوراسیون خانه به ارمغان می آورد. انواع میزهای مختلفی در دکوراسیون منزل به کار می رود از جمله میز جلو مبلی، کنسول و غیره. میز عسلی که عموما در کنار مبل جای دارد، مکان مناسبی برای قرار دادن چراغ از جهت زیبایی و یا نوشیدنی و دیگر وسایل از نظر کاربرد می باشد. بر همین اساس و با در نظر گرفتن ارزش زیبایی شناختی و کاربردی این نوع میز، محل قرار دادن میز، نوع استفاده آن و اشیای که بر روی آن قرار می گیرد، دارای اهمیت ویژه ای در دکوراسیون خانه هستند.

 میز جلومبلی

فاکتورهای موثر در خرید میز عسلی مناسب چیست؟

  • اگرچه این میزها عمدتا کم حجم بوده و فضای کمی را اشغال می کنند اما می توانند باعث ناهماهنگی فضای اتاق شوند بنابراین نباید اثر آنها را در جلوه بصری دکوراسیون دست کم گرفت. اولین عامل مهم در زمان خرید این میز، ارتفاع آن می باشد. این مسئله به مبلی که میز در کنار آن جای می گیرد بستگی دارد. میز عسلی با ارتفاع خیلی زیاد و یا خیلی کم ظاهر نامناسبی را ایجاد می کند و نه تنها باعث ناهماهنگی دکوراسیون می شود بلکه در هنگام استفاده نیز احساس راحتی را به همراه ندارد. بهترین اندازه برای ارتفاع میز سه اینچ کوتاه‌تر از بازوی کنار مبل است.
  • برای مبلمان و صندلی های بدون بازو نیز، ارتفاع میز عسلی حائز اهمیت است. در این شرایط می‌بایست راحتی دسترسی به وسایل روی میز را در حالت نشسته روی مبل در نظر بگیرید.
  • انتخاب نوع میز و متریال مورد استفاده در ساخت آن همچنین عاملی مهم می باشد. این میزها نقطه مرکزی دکوراسیون محسوب نمی شوند. بنابراین به عنوان مکملی برای دیگر اشیاء خانه و استایل آن کاربرد دارد. ایجاد رنگ و یا بافت جدید در کنار دیگر اجزاء دکوراسیون خانه با میز عسلی میسر می گردد.
  • اگرچه انتخاب میزهای با اشکال خاص و یا متریال غیر مرسوم نیز ممکن بوده و به سلیقه افراد بستگی دارد اما حفظ تعادل بصری وسایل نیز نکته ای مهم می باشد و می‌بایست این میزها از نظر اندازه و شکل ظاهری در کنار دیگر اشیاء بزرگتر دکوراسیون محو شوند و بیش از حد جلب توجه نکنند.
  • ابعاد میز عسلی از نظر حجم و بزرگی آن نیز می‌بایست با مساحت اتاق و ابعاد مبل کنار آن تطابق داشته باشد. قرار دادن میز بیش از اندازه بزرگ در کنار یک مبل کوچک هم از نظر کاربرد و راحتی و هم از لحاظ زیبایی انتخاب مناسبی نمی باشد.
  • در هنگام انتخاب میز تنها جنبه کاربردی آن را مدنظر قرار ندهید. قرار دادن لامپ، مجسمه و غیره بر روی این میزها می تواند جزئیات جذابی را به دکوراسیون اضافه کند. بنابراین انتخاب یک میز مناسب برای اشیاء تزئینی نیز حائز اهمیت است.

میز جلومبلی

چگونه با استفاده از کتابخانه چوبی، دکوراسیونی جذاب بسازیم؟

کتابخانه چوبی مکانی برای نگهداری کردن کتاب ها می باشد و به مکان مورد نظر نظم به خصوصی می بخشد. اگر شما هم جزو آن دسته از اشخاصی هستید که خیلی زیاد مطالعه می‌ کنید و یا به خاطر شغلی که دارید باید کتاب های بسیاری را استفاده کنید، بهترین راه حل برای نظم بخشیدن به کتاب هایتان خرید یک کتابخانه چوبی می باشد. بنابراین انتخاب یک کتابخانه چوبی مناسب، به لوازم اتاق شما، فرش، پرده ها و تخت خواب جلوه‌ خوبی می ببخشد.

کتابخانه چوبی

نظم بخشیدن به منزل، با خریداری کتابخانه های چوبی

بهترین کتابخانه های چوبی
کتابخانه های چوبی چندین نوع متفاوت دارد که هر کدام از این کتابخانه ها متناسب با نیازی که دارید، ویژگی های منحصر به فردی دارند. بهترین نوع کتابخانه چوبی، کتابخانه هایی هستند که  قفسه استانداردی دارند. این قفسه ها یک کتابخانه باز و بدون کابینت و بدون در می باشند. شما می توانید با استفاده از این کتابخانه به آسانی چندین مجموعه کتاب را در آن قرار بدهید. این نوع از کتابخانه ها برای نگه داری کردن کتاب هایی با وزن‌ سنگین استفاده می شود. این کتابخانه های چوبی از چوب های جامدی ساخته شده اند که می توان آن ها را برای تزئین کردن پذیرلیی، اتاق خواب و… به کار برد. این نوع از انواع کتابخانه چوبی، کتابخانه های سبک و همچنین قفسه های بدون پشتی می باشند. در نتیجه توان محتویات کتابخانه را مشاهده کرد. این نوع از کتابخانه ها یک ایده عالی برای تزئین خانه است.

کتابخانه چوبی

نکات مهم در هنگام خرید کتابخانه های چوبی

راهنما خرید کتابخانه های چوبی
انتخاب کردن و خرید کتابخانه های چوبی به نوع استفاده افراد بستگی دارد. به عنوان مثال اگر کسی قصد دارد که از کتابخانه های چوبی در پذیرایی خودش استفاده کند و از آن  برای قرار دادن مجسمه ها و یا لوازم دکوری استفاده کند، نیازی به کتابخانه چوبی با عمق زیادی ندارد. پس باید به عمق کتابخانه و ارتفاع آن دقت کنید. شما باید متناسب با بلندی سقف خانه و ارتفاع لوازم خود ارتفاع کتابخانه چوبی را تعیین کنید. کتابخانه های چوبی، نسبت به بقیه کتابخانه ها، استحکام بیش تری دارند و وزن زیادی را تحمل می کنند. این قفسه ها می توانند از جنس ام دی اف باشند و قیمت بسیار مناسب تری هم دارند.

قبل از خرید کتابخانه های چوبی باید به چه مواردی دقت کرد؟
۱• اول از همه باید به دکوراسیون مکان مورد نظر خودتان توجه کنید و متناسب با نوع دکوراسیون خود، رنگ کتابخانه را انتخاب کنید.
۲• باید جنس کتابخانه را انتخاب کنید، درست است که کتابخانه های چوبی، از جنس چوب می باشد اما چوب های متفاوتی از جمله ام دی اف و… می توانند در ساختار کتابخانه های چوبی به کار بروند.
۳• ببینید می خواهید کتابخانه چوبی خود را در چه مکانی قرار بدهید و متناسب با آن محل کتابخانه خود را خریداری کنید.
۴• برای خرید کتابخانه خود باید به اندازه کتابخانه هم باید دقت کنید، پس برای خریداری یک کتابخانه به اندازه سقف، اندازه محل قرارگیری کتابخانه و… توجه کنید.
۵• سعی کنید کتابخانه ای را خریداری کنید که قابل تنظیم شدن باشد.

قیمت کتابخانه چوبی
کتابخانه های چوبی قیمت های مختلفی دارند. تفاوت بودن قیمت این کتابخانه ها به طرح و نقشه کتابخانه، به اندازه کتابخانه، متریال و اندازه آن بستگی دارد‌. از طرفی قیمت کتابخانه های چوبی بستگی به نوع چوب به کار برده شده در کتابخانه هم دارد.

سخن پایانی

محصولات چوبی دارای انواع گوناگونی هستند. شما باید فضای خود را در نظر بگیرید تا بتوانید  محصول خود را با ابعاد مناسب خریداری کنید. حتماً بدانید که محصول مورد نظر خود  را برای چه کاری می خواهید، تا دقیقاً محصول مناسب همان کار را داشته باشید. انتخاب محصولات چوبی، یکی از بهترین تصمیم هایی می باشد که هر کسی می تواند برای زیبا تر جلوه دادن منزل یا محل کار خودش انجام بدهد. مجموعه ما به فروش انواع و اقسام این میز ها با کیفیت بسیار بالا می پردازد.

کتابخانه چوبی

جذاب شدن دکوراسیون با خرید کتابخانه چوبی